Dit krijgt PSV tot in het einde der tijden te horen he.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig is het slechts 1-2 en niet 1-7!!
Ik zal dat ook meteen recenseren aangezien ik die ook allemaal gelezen hebquote:
Publiek is al naar huis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ik heb niet het idee dat veel mensen geven om Ajax zijn lot hier. Heel goed.
Het feit dat we niet zesde zijn geëindigd is al een meevaller. Dit zou weer een rampseizoen worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Oh ik vond seizoen 1 wel goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zal dat ook meteen recenseren aangezien ik die ook allemaal gelezen heb
Boeken top, films/serie kut
of verliezen van rigas fkquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig is het slechts 1-2 en niet 1-7!!
Dit Ajax gaat de EL toch nooit winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Dit is niet het jaar van @Calandquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat we niet zesde zijn geëindigd is al een meevaller. Dit zou weer een rampseizoen worden.
En als je dan kijkt hoe zuur de druiven in Rotterdam zijn dan kan er eigenlijk weinig gebeuren om dit seizoen nog rot te maken.
Nee iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit Ajax gaat de EL toch nooit winnen.
Ja ok, die was wel aardig. Maar 2 al veel minder en 3 nog niet gezien maar de reacties die ik lees beloven weinog goeds.quote:
Hendersonquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee wie bij Ajax de kool moet maken.
Sorry maatje, ik weet dat Bosz is gekomen voor records te breken maar dat deze niet helemaal de bedoeling was.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit krijgt PSV tot in het einde der tijden te horen he.
Terecht.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ok, die was wel aardig. Maar 2 al veel minder en 3 nog niet gezien maar de reacties die ik lees beloven weinog goeds.
Edvardsenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boeit me niet wie hem maaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen met kijk er op zag een kandidaat voor het kampioenschap.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat we niet zesde zijn geëindigd is al een meevaller. Dit zou weer een rampseizoen worden.
Sinds wanneer ben jij voor Ajax?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeit me niet wie hem maakt
Als die hem maar maakt!
Mooie race.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeit me niet wie hem maakt
Als die hem maar maakt!
Tegen Union had je ook al gelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
Overigens wordt dit nog 2-2.
Markeer mijn woorden.
PSV was vergeten een keeper op te stellenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw analyse van PSV - Azzenal van de week?
Sinds 2010.quote:
En verdedigersquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was vergeten een keeper op te stellen
Daar zijn nog leuke gifjes van.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankfurt is een heel irritante ploeg. Doet denken aan Getafe.
Die waren wel een paar tandjes erger.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babel.gifquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Not this shit againquote:
Dat record van Getafe Ajax zal nog wel staan denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1-7 gaat zeker mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Wen er maar aan.
VBL is een eindeloze herhaling.
Erect.quote:
Daar kom ik voorquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Wen er maar aan.
Wel met 50 mio aan investeringenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:45 schreef RamboDirk het volgende:
Deze ploeg gaat voor Nederland volgend jaar de champions league in...
En altijd hetzelfde ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Wen er maar aan.
Basic Fitz.quote:
Mja misschien welquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelijkspelletje zou wel terecht zijn.
Dat is wel het idee van een herhaling, ja.quote:
Voetbal is niet altijd terechtquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als coco m'n woorden had gemarkeerd ipv geselecteerd was hij erin gegaan
Nog meer Hendersons kopen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel met 50 mio aan investeringen
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is wel het idee van een herhaling, ja.
Misschien kunnen we voor PSV een keepertje kopenquote:
Dit was wel echt dom jaquote:
Ik het Feyenoord topic hadden ze schande gesprokenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat was wel hands maar het was geen hands.
Henderson kan zelf beter blijven verdedigen.quote:
BLOEDquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:49 schreef RipCity het volgende:
Wat een mega mongool heb je dan als aanvoerder
Hij had zich ook kunnen blesseren bij het kapotschoppen van een stoeltje.quote:
Vouwenquote:
Ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik het Feyenoord topic hadden ze schande gesproken
*Nederlandquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ach Ajax. AZ is de club van Noord-Holland.
Bepaal jij nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelijkspel was wel terecht geweest, jammer voor dat coefficientpuntje.
Verder wint Ajax sowieso niet in Duitsland.
Eens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou zou ik iets kunnen zeggen over het succes van joden in Duitsland, maar laat ik dat maar niet doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax hoefde hier toch echt niet te verliezen, dat zag jij ook wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat was dat. De laatste bal van de wedstrijd was treffend.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat was dat. De laatste bal van de wedstrijd was treffend.
Grasmat hielp ook niet meequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef GGMM het volgende:
Ook wel een hele matige scheids
En de stand van de maan daar valt ook nauwelijks in te voetballen.
Als je dat afrondt is 1-2 dus terechtquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Expected goals1.4 - 1.5
@:Gurneyisbestoke
Daar komt ook een stukje kwaliteit bij kijken. Tactiek, prima. Individuele kwaliteit min min.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax hoefde hier toch echt niet te verliezen, dat zag jij ook wel.
Ramadanquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Grasmat hielp ook niet mee
Vorige keer hadden ze er hier ook al last van
Ja de beste fase van de Duitsers heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar komt ook een stukje kwaliteit bij kijken. Tactiek, prima. Individuele kwaliteit min min.
En daar heb ik vrede mee.
Inderdaad. In de return begin je gewoon weer op 0-0.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Nog alle kansen in de uitwedstrijd!
Net als PSV! (lol)
Als je een selectie hebt die voor de helft bestaat uit spelers van het niveau Keukenkampioen divisie en grotendeels speelt met een keeper van het niveau Quick boys, is het best een prestatie als je een kleine nederlaag pakt tegen de derde van Duitsland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar komt ook een stukje kwaliteit bij kijken. Tactiek, prima. Individuele kwaliteit min min.
En daar heb ik vrede mee.
Welke ploeg uit Portugal heeft dan punten gepakt?quote:
Je hebt het over *hier*, maar je moet vooral bij de Nederlandse journalistiek je beklag doen die denken dat Ajax met deze selectie wekelijks champagnevoetbal dient te spelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een selectie hebt die voor de helft bestaat uit spelers van het niveau Keukenkampioen divisie en grotendeels speelt met een keeper van het niveau Quick boys, is het best een prestatie als je een kleine nederlaag pakt tegen de derde van Duitsland.
Sommige mensen hier hebben nogal wat moeite om hun verwachtingspatroon aan te passen aan de keiharde realiteit. Ajax is niet meer de ploeg van een paar jaar geleden, het halen van de EL (na die belachelijk lange penaltyreeks tegen Panathinaikos) was al een wereldprestatie met deze selectie.
Gelijkspelletje Guimareasquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke ploeg uit Portugal heeft dan punten gepakt?
Shreyas zit in een psychose die elk jaar hetzelfde is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt het over *hier*, maar je moet vooral bij de Nederlandse journalistiek je beklag doen die denken dat Ajax met deze selectie wekelijks champagnevoetbal dient te spelen.
Die journalisten schrijven vooral dingen op die zorgen voor reuring.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt het over *hier*, maar je moet vooral bij de Nederlandse journalistiek je beklag doen die denken dat Ajax met deze selectie wekelijks champagnevoetbal dient te spelen.
ik vind het een hele leuke serie Rene!quote:
Zo gaat het al 15 jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shreyas zit in een psychose die elk jaar hetzelfde is.
Bij Leiden Centraal heb je ook veel gekkies lopen ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo gaat het al 15 jaar.
Het doet me denken aan een, helaas 1,5 jaar geleden gestorven bejaarde, bij Leiden Centraal die dagelijks haar eentonige riedeltje afstak en 's avonds weer op de bus richting haar inrichting stapte. Vroeger deed ze dat dagelijks op de Albert Cuyp Markt.
Er is nu een nieuwe standaard-zwerver, die in onverstaanbare taal in de diepte staart en hardop schreeuwt. Maar ik heb begrepen dat hij Hongaars is. Iemand met een uitstraling van Andreas Harrysson (googelen mag).quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Leiden Centraal heb je ook veel gekkies lopen ja.
Als je realistisch kijkt naar beide teams, is de selectie van Frankfurt veel beter. Desalniettemin hielden we de schade redelijk beperkt. Maar goed, in Europa presteren we boven verwachting en ik ben allang blij dat we die flutclub uit België eruit hebben geknikkerd in de vorige ronde.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shreyas zit in een psychose die elk jaar hetzelfde is.
Ik zeg van wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij denkt zeker ook dat PSV nog een kans heeft om door te gaan in de CL?quote:
Ik woon nu al een paar maanden niet meer in Leiden dus ik heb die gemist denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe standaard-zwerver, die in onverstaanbare taal in de diepte staart en hardop schreeuwt. Maar ik heb begrepen dat hij Hongaars is. Iemand met een uitstraling van Andreas Harrysson (googelen mag).
Je hebt in Leiden gewoond? Had dat eerder verteldquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik woon nu al een paar maanden niet meer in Leiden dus ik heb die gemist denk ik.
Bij mijn vriendin in de buurt van Breestraat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt in Leiden gewoond? Had dat eerder verteld
Waar?
Uitstekende plek. Mijn kapper zit in een steegje bij de Breestraat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin in de buurt van Breestraat.
smeerpeuk, schooier, schoft, duivel, sodemieter op!quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo gaat het al 15 jaar.
Het doet me denken aan een, helaas 1,5 jaar geleden gestorven bejaarde, bij Leiden Centraal die dagelijks haar eentonige riedeltje afstak en 's avonds weer op de bus richting haar inrichting stapte. Vroeger deed ze dat dagelijks op de Albert Cuyp Markt.
Jeetje, misschien zijn we elkaar wel gepasseerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uitstekende plek. Mijn kapper zit in een steegje bij de Breestraat.
Psychose sinds haar man in de jaren 90 overleed, begreep ik uit de necrologie in de lokale krant.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
smeerpeuk, schooier, schoft, duivel, sodemieter op!
ze begon ook een keer tegen een onschuldig klein meisje dus toen had ik er geen medelijden meer mee
Aad Slegtenhorstgodquote:
Lieve man wel, niet helemaal goed. Als ik hem in de tram begroet vraagt hij steevast waar ik vandaan kom, al een jaar of 15quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aad Slegtenhorstgod.
Altijd in zijn Feyenoordjas, komt veel bij verschillende verenigingen, zelfs de korfbalclub.
Ja, ik heb hem nooit als een 'gewone' vent beschouwd of zo. Gewoon een cultfiguur. Zelfs als je in de bus door Leiden Centrum rijdt, herken je hem op honderden meters afstand.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Lieve man wel, niet helemaal goed. Als ik hem in de tram begroet vraagt hij steevast waar ik vandaan kom, al een jaar of 15
nee die zijn wel klaar :pquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat PSV nog een kans heeft om door te gaan in de CL?
Pics van je vriendinquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin in de buurt van Breestraat.
Beter dan je ex.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter dan je ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk! Gewoon meteen actie vanaf het begin. En Reacher is natuurlijk best prettig om naar te kijkenquote:
3-1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Frankfurt - Ajax (2-1) | Ziggo Sport
21:00 Tottenham - AZ (0-1) | Ziggo Sport/Ziggo sport 2
Graag einduitslag na evt verlenging/strafschoppen.
@:maxi-mus 2-1, 2-0
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80 1-2, 2-2
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 1-1, 3-1
@:Immerdebestebob
Overigens feliciteren wij @:3rr0r @:Pisces29 en @:Wheeledwarrior met de juiste voorspelling van Internazionale - Feyenoord
2-1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
5-1, 4-0quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Overigens feliciteren wij @:3rr0r @:Pisces29 en @:Wheeledwarrior met de juiste voorspelling van Internazionale - Feyenoord
1-1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Om dit te vieren gaan we voor Frankfurt juichen. Kan niet altijd feest zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Overigens feliciteren wij @:3rr0r
Blijven doneren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Er komt een dag dat ik ook in het voorspel lijstje mag...
toch?
0-3quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
je moet een officiële aanvraag indienen bij @Coco met referentie van 2 mods of 1 FAquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:44 schreef vul_maar_in het volgende:
toch?
2-1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:44 schreef vul_maar_in het volgende:
toch?
3-0quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Een Rijksdaalder opstelling?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
knaken oh ik dacht heel wat anders te lezen
Krachten sparen voor het altijd venijnige Az.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel kansloos dat Ajax de EL totaal niet serieus neemt met deze verdediging.
Met dit elftal 3-0 verlies ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:21 schreef Zorro het volgende:
Ik zou een 1-2 wel mooi vinden. Met verlenging tot aan strafschoppen, de hele kermis.
En dan AZ straks na 90 minuten klaar, positief of negatief. Lfest positief maar goed.
Wellichtquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:44 schreef vul_maar_in het volgende:
toch?
Flippo-generatiequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:Coco is vrij makkelijk omkoopbaar. Stukje Breezer-generatie.
1-1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 3-1, 2-0
@:GGMM 1-1, 2-0
@:Scrummie 5-1, 4-0
@:Mexicanobakker 1-1, 2-0
@:Tarado 2-1, 2-1 az wns
@:klaasweetalles 3-0, 1-0
@:R-woud93 0-3, 1-1
@:Pisces29 2-1,1-1
@:Immerdebestebob 1-1, 2-0
Trainer zonder jas weet het niet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Farioli een reden gegeven tijdens de voorbeschouwing?
Ik denk dat ik zo meer kans maak om op het plein van het museum te staan tijdens het gouden uur met een column van Valentijn. Grgr Francescoquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
Hoogwaterbroekquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Trainer zonder jas weet het niet meer.
Als ik ergens een hekel aan heb is het AZ.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:46 schreef Zorro het volgende:
Als ik deze opstelling zie kan ik maar tot 1 conclusie komen:
Farioli doet het gruwelijk in zijn broek voor AZ.
Ik verwacht ook niet dat ze het gaan redden.quote:
Ben je ook opgegroeid met de dartspijl?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het AZ.
Jij zeikt toch over elke club behalve die van jezelf?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het AZ.
Alleen als hij tien bier op heeftquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zeikt toch over elke club behalve die van jezelf?
Nee AZ, Rotterdam-zuid en dat Noord-Brabant de lelijkste provincie van Nederland is, zijn mijn paradepaardjes.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zeikt toch over elke club behalve die van jezelf?
1-7quote:
Telstar…quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
AZ is de CLUB van Noord-Holland. Dat blijkt wel weer.
Ik betwijfel of er daadwerkelijk AZ supporters bestaan die niet een tweede club hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
AZ is de CLUB van Noord-Holland. Dat blijkt wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |