Dit krijgt PSV tot in het einde der tijden te horen he.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig is het slechts 1-2 en niet 1-7!!
Ik zal dat ook meteen recenseren aangezien ik die ook allemaal gelezen hebquote:
Publiek is al naar huis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ik heb niet het idee dat veel mensen geven om Ajax zijn lot hier. Heel goed.
Het feit dat we niet zesde zijn geëindigd is al een meevaller. Dit zou weer een rampseizoen worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Oh ik vond seizoen 1 wel goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zal dat ook meteen recenseren aangezien ik die ook allemaal gelezen heb
Boeken top, films/serie kut
of verliezen van rigas fkquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig is het slechts 1-2 en niet 1-7!!
Dit Ajax gaat de EL toch nooit winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
Dit is niet het jaar van @Calandquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat we niet zesde zijn geëindigd is al een meevaller. Dit zou weer een rampseizoen worden.
En als je dan kijkt hoe zuur de druiven in Rotterdam zijn dan kan er eigenlijk weinig gebeuren om dit seizoen nog rot te maken.
Nee iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit Ajax gaat de EL toch nooit winnen.
Ja ok, die was wel aardig. Maar 2 al veel minder en 3 nog niet gezien maar de reacties die ik lees beloven weinog goeds.quote:
Hendersonquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee wie bij Ajax de kool moet maken.
Sorry maatje, ik weet dat Bosz is gekomen voor records te breken maar dat deze niet helemaal de bedoeling was.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit krijgt PSV tot in het einde der tijden te horen he.
Terecht.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ok, die was wel aardig. Maar 2 al veel minder en 3 nog niet gezien maar de reacties die ik lees beloven weinog goeds.
Edvardsenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boeit me niet wie hem maaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen met kijk er op zag een kandidaat voor het kampioenschap.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat we niet zesde zijn geëindigd is al een meevaller. Dit zou weer een rampseizoen worden.
Sinds wanneer ben jij voor Ajax?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeit me niet wie hem maakt
Als die hem maar maakt!
Mooie race.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeit me niet wie hem maakt
Als die hem maar maakt!
Tegen Union had je ook al gelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
Overigens wordt dit nog 2-2.
Markeer mijn woorden.
PSV was vergeten een keeper op te stellenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw analyse van PSV - Azzenal van de week?
Sinds 2010.quote:
En verdedigersquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was vergeten een keeper op te stellen
Daar zijn nog leuke gifjes van.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankfurt is een heel irritante ploeg. Doet denken aan Getafe.
Die waren wel een paar tandjes erger.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babel.gifquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Not this shit againquote:
Dat record van Getafe Ajax zal nog wel staan denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |