Pasveer ookquote:
Ben er ook bang voorquote:
Ik pak een thee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik drink Karmeliet en pak zo Affligem @:coco
Die blauwen binne hier van God los.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:51 schreef Black-Death het volgende:
De mods rammen lekker door de slotjes heen
blond of tripel?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Home By The Sea/2nd Home By The Sea natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:53 schreef Wotte het volgende:
Ik zag vandaag een reel van een OnlyFans dame met down syndroom.
Zal je vrouw leuk vindenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet echt, ik ben echt wel van de variatie
Maar als je gebruikte theesmaken zou turven?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet echt, ik ben echt wel van de variatie
mooi man, a rising tide lifts all.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:53 schreef Wotte het volgende:
Als je dat kijkt ben je echt een mongoolquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:53 schreef Wotte het volgende:
Earl Greyquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar als je gebruikte theesmaken zou turven?
Smokey Theo ookquote:
Dan zou ik echt een kutleven hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar als je gebruikte theesmaken zou turven?
Grappen maken over mensen met een handicap doe je maar ergens anders, evenals @Wotte oprotten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je dat kijkt ben je echt een mongool
Zoet, Zout of beide?quote:
Karamel zeezoutquote:
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Grappen maken over mensen met een handicap doe je maar ergens anders, evenals @:wotte oprotten.
Johnny helpt ze.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
zouden daar dan vooral veel downies zich voor aanmelden? moet een begeleider ze helpen met de credit card?
Sterk het vermoeden dat het AI gegenereerd was. Welke user hier zou achter zo'n kanaal zitten denk je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je dat kijkt ben je echt een mongool
Zeker sowwquote:
Ik zal me richting jou proberen in te houdenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Grappen maken over mensen met een handicap doe je maar ergens anders, evenals @:wotte oprotten.
Daar heb je me tukquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zal me richting jou proberen in te houden
ontopic maar weerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
zouden daar dan vooral veel downies zich voor aanmelden? moet een begeleider ze helpen met de credit card?
Nee, het is ook een goede actrice met een leuke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ken die Brie niet, maar zo te zien is ze vooral bekend van suggestieve houdingen. Erg goedkoop allemaal.
Je bent zelf AI gegenereerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sterk het vermoeden dat het AI gegenereerd was. Welke user hier zou achter zo'n kanaal zitten denk je?
Ik wil ookquote:
Ik maak niet eens een grap. Das echt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Amerikaquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik vraag me af in welk land de grootste jackpot ter wereld is
Met mayo? @Van_Poppel @3rr0rquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Zout en zoete popcorn zijn beide extra slecht
ik eet gewoon popcorn
Dat zijn dezelfde mensen die F1 kijken en dino kipnuggets etenquote:
Post @NoNickOne nog?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef Coco het volgende:
Met ontopic bedoel ik natuurlijk voetbal+eten en drinken
Als het echt waar was, zou je er óf meer context bij hebben geboden, of het überhaupt niet hebben gepost.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik maak niet eens een grap. Das echt.
en Allison Brie gifs.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef Coco het volgende:
Met ontopic bedoel ik natuurlijk voetbal+eten en drinken
Ik prijs me gelukkig dat ik niet weet wat dino kipnuggets zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die F1 kijken en dino kipnuggets eten
Verschrikkelijke kleuters
*Boks*quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zout natuurlijk.
Zoete popcorn is walgelijk.
Technisch gezien zijn alle kipnugget Dino nuggetsquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik prijs me gelukkig dat ik niet weet wat dino kipnuggets zijn.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef KingRoland het volgende:
langste reclame ooit lol duurt nog steeds
Weinig lekkers in huis (behalve mijn vrouw dan).quote:
Het zou je sieren als je je lekkere snack met ons deeltquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weinig lekkers in huis (behalve mijn vrouw dan).
Dat moet ik eerst overleggen met mijn vrouw maar die staat onder de douche.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je je lekkere snack met ons deelt
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Michelin-ster waardigquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Beste @KingRoland , ik wil je even melden dat ik ontzettend trots ben op deze post. Dit zouden meer mensen moeten doen. Hun posts werkelijk van uitstekende context voorzien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Wat is er mis met dino kipnuggets? Het is dat ik het bestaan ervan nu pas leer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die F1 kijken en dino kipnuggets eten
Verschrikkelijke kleuters
Bij de buurvrouw gluren is geen relatie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst overleggen met mijn vrouw maar die staat onder de douche.
Wat was hier ook alweer de context?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Beste @:KingRoland , ik wil je even melden dat ik ontzettend trots ben op deze post. Dit zouden meer mensen moeten doen. Hun posts werkelijk van uitstekende context voorzien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dit is geilquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst overleggen met mijn vrouw maar die staat onder de douche.
Maakt zoveel rotzooi. Wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat was hier ook alweer de context?Dat Stijn deze creatie trots liet zien, ondanks dat het eruit ziet als kots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weer eens een mango gekocht. Die pitten zijn een drama toch? Dat herinner ik me nog wel.quote:
[..]
Wat was hier ook alweer de context?Wat is dit voor iets walgelijks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Wat was hier ook alweer de context?Dat deze foto na 10 jaar nog wordt rondgepompt laat zien hoe ontzettend geobsedeerd sommige figuren op dit forum zijn. Want dit moet van 2015 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een poging tot voedselquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets walgelijks?
Het lijkt wel een opname van net voor iemand doodgaat. cartel stylequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets walgelijks?
We worden oud beste Stijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat deze foto na 10 jaar nog wordt rondgepompt laat zien hoe ontzettend geobsedeerd sommige figuren op dit forum zijn. Want dit moet van 2015 zijn.
[..]
Wat was hier ook alweer de context?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde
Ik zo'n zalmsalade maar dat is redelijk losgelaten na 15 jaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat deze foto na 10 jaar nog wordt rondgepompt laat zien hoe ontzettend geobsedeerd sommige figuren op dit forum zijn. Want dit moet van 2015 zijn.
Kun je inmiddels wel een fatsoenlijke maaltijd bereiden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij niet heel veel zelfspot hèquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
hoe meer ik het teruglees hoe meer ik me realiseer dat ik al het walgelijke er onbewust had uitgefilterd. Als je alles in 2-en verdeeld zou je 2 best goeie tosties kunen maken maar dit is too much man. Too much.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
🤤quote:
Nee neequote:
Zakje ijsberg sla en chilivlokkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu het hele bakje er overheen pleuren.
NoNickOne.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe heet die user ook alweer die altijd dit soort afbeeldingen postte?
Pfoe, hersenkraker dit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je pakt oud brood. Pleurt daar een stuk kaas tussen dan pak je zo'n ouderwetse tostiapparaat dat er een driehoek van maakt. Niet zo'n grill ding.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hoe meer ik het teruglees hoe meer ik me realiseer dat ik al het walgelijke er onbewust had uitgefilterd. Als je alles in 2-en verdeeld zou je 2 best goeie tosties kunen maken maar dit is too much man. Too much.
Het is gewoon een erg grappig plaatje Stijn. Net als de foto van die baggerkotspizza van Caland of het tostiverhaal van Jr Stylequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit komt terug in de pubquizquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Coco op 06-03-2025 22:17:59 ]Met pijn en moeite derde
Hebben zeker veel God of war gespeeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Marcoss het volgende:
De Noren van Bodo al op 3-0 tegen Olympiakos
Een situatieschets @RamboDirkquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit gaat door als kunst. Ik weet wat ik zie maar mijn brein kan het niet verwerken.
Grieken kunnen niet tegen kou.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Marcoss het volgende:
De Noren van Bodo al op 3-0 tegen Olympiakos
Is dit iets van ratemypoo.com?quote:
Ik heb de dubai oliebol gegeten en die was wel lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is nog geen drie maanden oud
De Dubai Bossche Bol.
Zo ziet een Bossche Bol er na 3 maanden uit ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is nog geen drie maanden oud
De Dubai Bossche Bol.
Deze komt uit DRTquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo ziet een Bossche Bol er na 3 maanden uit ja.
Dat verbaast me dan weer niksquote:
Idd zegquote:
Maar dit Frankfurt is niet best.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind ons aller Ajax niet zo goed. Frankfurt speelt leuk voetbal.
Dit zou ik mijn hond nog niet geven (als ik die had)quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat scheeelt al gauw zo'n 15 minuten aan nutteloze shots van lichtmasten en stadion overkappingenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
Aan de sfeershot te zien was er geen budget voor drones bij de Europa League.
Oh ja ik moet nog die ene film met die hond gaan kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit zou ik mijn hond nog niet geven (als ik die had)
En als je hem dit gaf had je hem ook niet lang meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die met doggy style?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja ik moet nog die ene film met die hond gaan kijken.
Cujo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een situatieschets @:rambodirk [ afbeelding ]
Soort gebruikt stuk maandverband. Ik ben wel over mijn lekkere trek heen, bedankt!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk doet @Slobeend dat ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mocht je die hond wel hebben gehad zou ik het niet voeren in het weekend. Die tarieven zijn niet voor de poes bij de dierenarts.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De 2-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke goal van Brobbey vonden jullie het mooist: de 1-0 of de 1-1?
Ik zie daar geen chocola inquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Raar en spijtig dat mensen überhaupt overwegen hun hond chocola te voeren.
Hachi?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
De gelijkmaker deed me wat denken aan hoe Gimenez meestal goals maakt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke goal van Brobbey vonden jullie het mooist: de 1-0 of de 1-1?
Ik vermoed dat ik alle boeken wel gehad heb jaquote:
Echt, tot aan vandaag? Ik ben 10 jaar geleden afgehaakt denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik alle boeken wel gehad heb ja
PSV won de wedstrijd ook op die 7 goals na.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:25 schreef Black-Death het volgende:
Op die tegengoal na houdt Gorter vooralsnog de 0.
En niet zo zuinig ookquote:
Dan kan je nu mooi beginnen aan de Wheel of Time en Dune reeks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik alle boeken wel gehad heb ja
Wat een baasquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:29 schreef GGMM het volgende:
Daar gebeurt ook niet zoveel
Baas moet niet zo janken
Ik ben al lang geleden begonnen dus hoefde lange tijd gewoon maar steeds het nieuwe boek te lezen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Echt, tot aan vandaag? Ik ben 10 jaar geleden afgehaakt denk ik.
Ik had al een soortgelijke conclusie getrokken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef KingRoland het volgende:
onderling duel met elkaar
helaas een geldig doelpunt
dit is mijn beslissing @:ggmm
AZ is er nog?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef -XOR- het volgende:
Ook het laatste bastion van het Nederlands voetbal valt.
Is dat leuk? Dan zal ik dat zeker eens overwegenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan je nu mooi beginnen aan de Wheel of Time en Dune reeks.
We (KingRoland en ik) zeggen toch net van niet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteindelijk ligt het toch aan de scheidsrechter @:ggmm
wees welkom maatquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef -XOR- het volgende:
Ook het laatste bastion van het Nederlands voetbal valt.
Wheel of Time gaat weer bijna beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan je nu mooi beginnen aan de Wheel of Time en Dune reeks.
In tegenstelling tot Berghuis zijn fysiek?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef RipCity het volgende:
Die baas heeft toch geen lichaam voor voetbal? Berghuis maar dan 20cm langer en zonder fysiek
Oh ja, die serie bestaat nog.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wheel of Time gaat weer bijna beginnen.
Niet zo zuur doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
We (KingRoland en ik) zeggen toch net van niet?
Dat zou in het Feyenoord-topic wel anders zijn zeg eerlijk
Er was minimaal één Ajax-user die dit een overtreding vondquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
We (KingRoland en ik) zeggen toch net van niet?
Dat zou in het Feyenoord-topic wel anders zijn zeg eerlijk
Ja, maar Dune vergt wel enig intellect en geduld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat leuk? Dan zal ik dat zeker eens overwegen
Hopelijk een stuk beter.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wheel of Time gaat weer bijna beginnen.
Oke eerlijk dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was minimaal één Ajax-user die dit een overtreding vond
Dat trek ik dus door voor álle Ajax-users
Jammer!
Serie voor tong dus. Die heeft tijd zat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, maar Dune vergt wel enig intellect en geduld.
Gelukkig staat Cercle ook achterquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanavond even met zijn allen AZ bedanken in het coëfficiententopic.
Ja, met enig intellect is het opeens wel spannend hoe dramatisch ze doen over spicequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat lukt nog wel. Als het maar niet met allemaal moeilijke wezens en dat soort dingen is, daar houd ik niet van.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo lastigquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 was ook beter dan seizoen 1.
Het zijn vooral de boeken die bijzonder zijn geschrevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met enig intellect is het opeens wel spannend hoe dramatisch ze doen over spice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |