Bekijkt iedereen van beneden tijdens het douchen.quote:
lekker!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef Black-Death het volgende:
Zo, lekker glaasje Côtes-du-Rhône Villages erbij
Omdat Frankfurt niet in de CL speeltquote:
Jij pakt GGMM wel bijzonder hard aan vanavond.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef Coco het volgende:
GGMM post door het slotje heen EN maakt een blunder in de post.
Maar het zal hem weinig doen aangezien Ajax op 1-0 staat.
Wij kijken standaard even naar de pener of flamoes ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bekijkt iedereen van beneden tijdens het douchen.
Of doen mannen dat altijd eigenlijk?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef Black-Death het volgende:
Stoker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij pakt GGMM wel bijzonder hard aan vanavond.
Is er iets voorgevallen?
Genoteerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij kijken standaard even naar de pener of flamoes ja.
@Iwaniusquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef Black-Death het volgende:
Douche jij vaak met verschillende vrouwen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij kijken standaard even naar de pener of flamoes ja.
Speel niet met mijn privé.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Douche jij vaak met verschillende vrouwen?
Beter een knotsgek potje dan een potje met een gek knotjequote:
Leuke stellingquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Dit is een leuk potje tot nu toe.
Boude uitspraken voor een olifantje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dit is de Nr. 1 van de Eredivisie.
Zwaar terecht overigens
Allemaal dankzij de Italiaanse Dickquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee dit is de Nr. 1 van de Eredivisie.
Zwaar terecht overigens
Hij heeft geluk dat ik verliefd ben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
@:vul_maar_in zet de aanval in op @:dombohetolifantje1
Jij loopt ook maar achter de kudde aanquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke stelling
Ik ben het eens met de stelling
Learnalilgivinandlovinquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Gotye?
@:mexicanobakker
Komt het ook van de kant van @vul_maar_in of is het eenzijdig?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat ik verliefd ben.
Wat leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
godverdomme ik moest lachenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Komt het ook van de kant van @:vul_maar_in of is het eenzijdig?
KNJBquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:20 schreef PSVCL het volgende:
Ongelofelijk hoeveel kansen de tegenstanders van Ajax missen de laatste maanden
https://www.rijksoverheid(...)psychische-problemenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb jij ook weleens een oh, oh momentje tijdens je menstruatie?
Stokerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Komt het ook van de kant van @:vul_maar_in of is het eenzijdig?
sow hequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)psychische-problemen
Succes verder met je problemen
Op @Nova ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Google denkt nu dat jij psychische problemen hebtquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alweer geluk voor ajaxquote:
Jouw beeld over vrouwen is twijfelachtig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zal Google niet heel ver naast zittenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Google denkt nu dat jij psychische problemen hebt
Het is fijn om te weten dat iemand aan je denkt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker genederlandstquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal Google niet heel ver naast zitten
Aanrader?quote:
TILLEDquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De wond van Ajax 3-5 PSV heelt nooit.
Sos te scoren?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die staat nog op station Almere Buiten
@Calandquote:
Dat weet Google al als je in de adresbalk van Google Chrome regelmatig ‘forum.fok.nl’ schrijftquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Chrome gebruikenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet Google al als je in de adresbalk van Google Chrome regelmatig ‘forum.fok.nl’ schrijft
Die moest ik echt even opzoekenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De wond van Ajax 3-5 PSV heelt nooit.
Nee dat was Götze.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef GGMM het volgende:
Is dat diezelfde Gotze waar PSV toen zo blij mee was ondanks dat hij maar 3 wedstrijden speelde?
Deze treurneusquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef PSVCL het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef GGMM het volgende:
Is dat diezelfde Gotze waar PSV toen zo blij mee was ondanks dat hij maar 3 wedstrijden speelde?
ik typtquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef vul_maar_in het volgende:
aaaah ik bedoelde het niet zo ik typt dat terwijl de goal viel
Stelling onjuist.quote:
Hij speelt nu wel meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef GGMM het volgende:
Geen like.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef PSVCL het volgende:
Een like.quote:
Van 1.7quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nooit vergeten hoe ze de laatste weken 24.7 met PSV bezig zijn
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:28 schreef Coco het volgende:
Dit kan nog wel eens een knotsgek potje worden!
quote:
Dat mag ook, uitdelen en incasseren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nooit vergeten hoe ze de laatste weken 24.7 met PSV bezig zijn
JC schaalquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag duiding, ben niet meer zo kwiek.
PSVCL kan heel goed uitdelen maar heel moeilijk incasserenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mag ook, uitdelen en incasseren.
Gifbeker moet leeg.
terwijl ze nooit met andere bezig zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mag ook, uitdelen en incasseren.
Gifbeker moet leeg.
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Waarom haal ik Mokio en Brobbey steeds door elkaar?
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSVCL kan heel goed uitdelen maar heel moeilijk incasseren
Hebben wat Feyenoord-users ook last van nu het met de Rotterdammers weer iets minder gaat
Ik zou nooit wat negatiefs zeggen over onze amsterdamse vrienden!quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben wat Feyenoord-users ook last van nu het met de Rotterdammers weer iets minder gaat
Ohquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
En dus met Gorter op doel die het niet goed deed
Klopt, jou bedoelde ik ook zeker nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zou nooit wat negatiefs zeggen over onze amsterdamse vrienden!
quote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hmmm die was best ok in Community
Dat valt reuze mee, in het Feyenoord-topic kunnen we prima incasseren, en dat terwijl we volop de rekening gepresenteerd krijgen van @Caland die anderhalf jaar lang het Ajax-topic terroriseerde.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van dat tasje?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Annie is jong, we proberen haar niet te seksualiseren.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, in het Feyenoord-topic kunnen we prima incasseren
ik wilde dat net posten hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was naastquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
en dan wordt hij nog binnengeschoten
Hij ging over, megadebiel
[..]
Dat valt reuze mee, in het Feyenoord-topic kunnen we prima incasseren,
Valt tegen ja, dacht dat het een prima keepertje was. Maar goed, je kan een keer je dag niet hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die keeper van Frankfurt kan er helemaal niets van.
[..]
Ik denk dat ze in Frankfurt ook hun vraagtekens zetten bij de Eredivisie-standquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Hoe staat eintracht 3e in de bundesliga? lol
Mainz en Freiburg op 4 en 5quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Bayern en Leverkusen, dat is het wel dit seizoen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
een heel goede topscorer die ze inmiddels verkocht hebben aan Cityquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Kost wel een Godtsvermogenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef Wotte het volgende:
Ajax doet er goed aan om Knauff te isoleren.
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Frankfurt ook hun vraagtekens zetten bij de Eredivisie-stand
Bij mij op school was dat nog gewoon kaas.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Brie was een gigantische slet op school lol
Fc Twente kennen ze ook wel daarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denken
Rotterdam hebben ze dan ook van de kaart geveegd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denken
Bel uw bank en leg sieraden klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Godverdomme ik had die link aangeklikt om te posten en zit onbewust dat hele fucking nummer te luisteren.
Wat mankeert Nederlanders?
Zelfde huidskleurquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Waarom haal ik Mokio en Brobbey steeds door elkaar?
Kip zonder jas zie zijlijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax loopt verdedigend echt als een kip zonder kop op het veld.
Enige dat ze over Feyenoord weten is dat ze uit het land van Ajax komenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat moet wel als de verlichting het daar laat afwetenquote:
ik kan dit bevestigen want ik heb bij de f-jes gespeeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel je als keeper al bij de F-jes leert dat je de bal niet door het midden moet stompen doet Gorter het toch
Ik weet al wie ik de schuld ga geven als we verliezen
Heb jij gekeept?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel je als keeper al bij de F-jes leert dat je de bal niet door het midden moet stompen doet Gorter het toch
De rabobankquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Hebben ze het nu nog overquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan dit bevestigen want ik heb bij de f-jes gespeeld
En toen heb je het advies opgevolgd dat het maar beter was om gewoon te stoppen met voetbal?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan dit bevestigen want ik heb bij de f-jes gespeeld
Frabkfurtquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Lopen een aantal nare gastjes rond bij Frabkfurt inclusief trainer.
De scheidsrechter, het veld en de stand van de maan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Die halen niet met 11 het eindequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Geblesseerd?quote:
Fair enough.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké, maar als dit niet het geval is hou ik jou verantwoordelijk.
Nee die 'sport' wandelend op de loopband tactisch opgesteld om te gluren naar 22 jarigen met strakke broeken van gymshark.quote:
van die collins heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Overleden aan ouderdom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er met die keeper gebeurd?
Op z'n hoofd gevallen toen hij nog een kind wasquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spierblessaquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
@Drizzt_DoUrden wellichtquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zijn er nog andere mensen met gifjes van Alisson Brie?
wel van 15 jaar geleden graagquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zijn er nog andere mensen met gifjes van Alisson Brie?
Ik wel. Ooit nog gescout door MVV en Fortunaquote:
Wat is jouw favoriet van Genesis? @Cocoquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
van die collins heb ik nog nooit gehoord
Erg jammer. PhilGodquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Over Collins gesproken, ik las dat Phil Collins zich niet goed voelde. Die gaat denk ik ook snel naar God.
Ja, dat had je kunnen doen. Bij PSV-Arsenal pakte het verkeerd uit, maar het neemt niet weg dat Arsenal ook in een slechte vorm steekt. Ze spelen niet goed, maar PSV was nog minder. En bij Tottenham zie je nu heel duidelijk hoe matig het is. Die zijn echt wel heel ver weggezakt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit kan je met een kilo zout nemen gezien jouw uitspraken voor psv - arsenal als ik het me goed herinner
Wie trotseert God het eerst?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Over Collins gesproken, ik las dat Phil Collins zich niet goed voelde. Die gaat denk ik ook snel naar God.
ach krijg toch coronaquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie trotseert God het eerst?
[poll=8640]
Invisible Touchquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriet van Genesis? @:Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |