Fc Twente kennen ze ook wel daarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denken
Rotterdam hebben ze dan ook van de kaart geveegd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denken
Bel uw bank en leg sieraden klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Godverdomme ik had die link aangeklikt om te posten en zit onbewust dat hele fucking nummer te luisteren.
Wat mankeert Nederlanders?
Zelfde huidskleurquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Waarom haal ik Mokio en Brobbey steeds door elkaar?
Kip zonder jas zie zijlijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax loopt verdedigend echt als een kip zonder kop op het veld.
Enige dat ze over Feyenoord weten is dat ze uit het land van Ajax komenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat moet wel als de verlichting het daar laat afwetenquote:
ik kan dit bevestigen want ik heb bij de f-jes gespeeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel je als keeper al bij de F-jes leert dat je de bal niet door het midden moet stompen doet Gorter het toch
Ik weet al wie ik de schuld ga geven als we verliezen
Heb jij gekeept?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel je als keeper al bij de F-jes leert dat je de bal niet door het midden moet stompen doet Gorter het toch
De rabobankquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Hebben ze het nu nog overquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan dit bevestigen want ik heb bij de f-jes gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |