Ik denk dat ze in Frankfurt ook hun vraagtekens zetten bij de Eredivisie-standquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Hoe staat eintracht 3e in de bundesliga? lol
Mainz en Freiburg op 4 en 5quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Bayern en Leverkusen, dat is het wel dit seizoen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
een heel goede topscorer die ze inmiddels verkocht hebben aan Cityquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Kost wel een Godtsvermogenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef Wotte het volgende:
Ajax doet er goed aan om Knauff te isoleren.
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Frankfurt ook hun vraagtekens zetten bij de Eredivisie-stand
Bij mij op school was dat nog gewoon kaas.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Brie was een gigantische slet op school lol
Fc Twente kennen ze ook wel daarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denken
Rotterdam hebben ze dan ook van de kaart geveegd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denken
Bel uw bank en leg sieraden klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Godverdomme ik had die link aangeklikt om te posten en zit onbewust dat hele fucking nummer te luisteren.
Wat mankeert Nederlanders?
Zelfde huidskleurquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Waarom haal ik Mokio en Brobbey steeds door elkaar?
Kip zonder jas zie zijlijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax loopt verdedigend echt als een kip zonder kop op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |