Hij was naastquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
en dan wordt hij nog binnengeschoten
Hij ging over, megadebiel
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, in het Feyenoord-topic kunnen we prima incasseren,
Valt tegen ja, dacht dat het een prima keepertje was. Maar goed, je kan een keer je dag niet hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die keeper van Frankfurt kan er helemaal niets van.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Annie is jong, we proberen haar niet te seksualiseren.
Ik denk dat ze in Frankfurt ook hun vraagtekens zetten bij de Eredivisie-standquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Hoe staat eintracht 3e in de bundesliga? lol
Mainz en Freiburg op 4 en 5quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Bayern en Leverkusen, dat is het wel dit seizoen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
een heel goede topscorer die ze inmiddels verkocht hebben aan Cityquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Kost wel een Godtsvermogenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef Wotte het volgende:
Ajax doet er goed aan om Knauff te isoleren.
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Frankfurt ook hun vraagtekens zetten bij de Eredivisie-stand
Bij mij op school was dat nog gewoon kaas.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Brie was een gigantische slet op school lol
Fc Twente kennen ze ook wel daarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denken
Rotterdam hebben ze dan ook van de kaart geveegd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, die kennen waarschijnlijk alleen Ajax wanneer ze aan de Eredivisie denken
Bel uw bank en leg sieraden klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Godverdomme ik had die link aangeklikt om te posten en zit onbewust dat hele fucking nummer te luisteren.
Wat mankeert Nederlanders?
Zelfde huidskleurquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:31 schreef Black-Death het volgende:
Waarom haal ik Mokio en Brobbey steeds door elkaar?
Kip zonder jas zie zijlijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax loopt verdedigend echt als een kip zonder kop op het veld.
Enige dat ze over Feyenoord weten is dat ze uit het land van Ajax komenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat moet wel als de verlichting het daar laat afwetenquote:
ik kan dit bevestigen want ik heb bij de f-jes gespeeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel je als keeper al bij de F-jes leert dat je de bal niet door het midden moet stompen doet Gorter het toch
Ik weet al wie ik de schuld ga geven als we verliezen
Heb jij gekeept?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel je als keeper al bij de F-jes leert dat je de bal niet door het midden moet stompen doet Gorter het toch
De rabobankquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Hebben ze het nu nog overquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan dit bevestigen want ik heb bij de f-jes gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |