wel van 15 jaar geleden graagquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zijn er nog andere mensen met gifjes van Alisson Brie?
Ik wel. Ooit nog gescout door MVV en Fortunaquote:
Wat is jouw favoriet van Genesis? @Cocoquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
van die collins heb ik nog nooit gehoord
Erg jammer. PhilGodquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Over Collins gesproken, ik las dat Phil Collins zich niet goed voelde. Die gaat denk ik ook snel naar God.
Ja, dat had je kunnen doen. Bij PSV-Arsenal pakte het verkeerd uit, maar het neemt niet weg dat Arsenal ook in een slechte vorm steekt. Ze spelen niet goed, maar PSV was nog minder. En bij Tottenham zie je nu heel duidelijk hoe matig het is. Die zijn echt wel heel ver weggezakt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit kan je met een kilo zout nemen gezien jouw uitspraken voor psv - arsenal als ik het me goed herinner
Wie trotseert God het eerst?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Over Collins gesproken, ik las dat Phil Collins zich niet goed voelde. Die gaat denk ik ook snel naar God.
ach krijg toch coronaquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie trotseert God het eerst?
[poll=8640]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |