En toen heb je het advies opgevolgd dat het maar beter was om gewoon te stoppen met voetbal?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan dit bevestigen want ik heb bij de f-jes gespeeld
Frabkfurtquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Lopen een aantal nare gastjes rond bij Frabkfurt inclusief trainer.
De scheidsrechter, het veld en de stand van de maan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:42 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel je als keeper al bij de F-jes leert dat je de bal niet door het midden moet stompen doet Gorter het toch
Ik weet al wie ik de schuld ga geven als we verliezen
Die halen niet met 11 het eindequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Geblesseerd?quote:
Fair enough.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké, maar als dit niet het geval is hou ik jou verantwoordelijk.
Nee die 'sport' wandelend op de loopband tactisch opgesteld om te gluren naar 22 jarigen met strakke broeken van gymshark.quote:
van die collins heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Overleden aan ouderdom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er met die keeper gebeurd?
Op z'n hoofd gevallen toen hij nog een kind wasquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spierblessaquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
@Drizzt_DoUrden wellichtquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zijn er nog andere mensen met gifjes van Alisson Brie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |