quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
Een tikkie tijdens de wedstrijd, denk dat hij die pas in de rust kan betalen
Is Moura nog beschikbaar?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is toch gewoon beter, ook tegen Tottenham. Maar die zullen nog wel een luizige goal scoren.
De togadriehoek. @Noberquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
In hun gedachten was het een gave variant
Die weet niet eens waar dat ligtquote:
Die is van @heywooduquote:
quote:
Om wat mee te doen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek even naar het lange gezicht van Helene @:gurneyisbestoke
Kijken of zijn observatie klopt.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Pokumoonquote:
Begrijp je dat ik haar aantrekkelijker zou vinden als ze 1m85 zou zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Prisces is wel thickquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp je dat ik haar aantrekkelijker zou vinden als ze 1m85 zou zijn?
Ik stel mij overigens jou ook zo voor. Dun, lang gezicht.
PriskeGodquote:
Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind jij vrouwen mooier als ze heel dun zijn of een beetje thick?
Wie houdt er nou van heel dunne vrouwenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind jij vrouwen mooier als ze heel dun zijn of een beetje thick?
Raar dat je AZ dan niet vanaf het begin keek, zeker Zelda op de Switch zitten spelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sport nooit op de donderdag, ik snap niet hoe je hierbij komt
Ik zou haar aantrekkelijker vinden zonder dat volksbuurt sfeertje. De gouden jassen. De hoepels.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp je dat ik haar aantrekkelijker zou vinden als ze 1m85 zou zijn?
Ik stel mij overigens jou ook zo voor. Dun, lang gezicht.
Ik ben ook van een beetje vlees op de botten hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie houdt er nou van heel dunne vrouwen
Geen idee, maar ik vond hem bij Volendam maar matig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Kees al wat laten zien behalve die goal in de Europa League toen?
Akkoord, dat staat mij ook tegenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou haar aantrekkelijker vinden zonder dat volksbuurt sfeertje. De gouden jassen. De hoepels.
User @Fok-it en user @Mortaxx bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso vrouwen met tien volledige vingers wel aantrekkelijker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord, dat staat mij ook tegen
Het is wel weer een beetje een trend aan het worden jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongool van een scheidsrechter weer die een Nederlandse club fluit.
Nee ben bij m'n moeder wezen etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Raar dat je AZ dan niet vanaf het begin keek, zeker Zelda op de Switch zitten spelen
Google stelt dat thick daadwerkelijk dikkig is dus dan graag dun.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
alleen dikzakken houden van dikke vrouwen!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
User @:Fok-it en user @:Mortaxx bijvoorbeeld.
Nee haalde ze ff inquote:
Dove modellen van een kilo'tje of 80quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Google stelt dat thick daadwerkelijk dikkig is dus dan graag dun.
Tottenham wat het niet meer weet tegen AZquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:14 schreef fetX het volgende:
Tottenham weet het niet meer en gaat dus maar schoppen.
Horend is toch makkelijkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dove modellen van een kilo'tje of 80
wel slim, dan merk je ook niets van die rare stemquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Is dat die reclame waarvan 70% mokervet is?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lastig aanwijzingen geven bij het fotograferen als ze doof zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dove modellen van een kilo'tje of 80![]()
eCHtE liCHaMeNquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die reclame waarvan 70% mokervet is?
afspiegeling van de samenleving!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die reclame waarvan 70% mokervet is?
Begin ook langzaam dik te worden sinds een carrière switch dus fatshame nog maar even zolang het nog kan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dove modellen van een kilo'tje of 80![]()
Dit wist ik wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sport nooit op de donderdag, ik snap niet hoe je hierbij komt
Maar ik hou helemaal niet van dikke vrouwenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen dikzakken houden van dikke vrouwen!
Oh ben jij dik ja?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik hou helemaal niet van dikke vrouwen
Fuck de EBUquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het lijkt alsof Jan Smit dit becommentarieerd
Mokerdik varken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
becommentarieerdquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het lijkt alsof Jan Smit dit becommentarieerd
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Begin ook langzaam dik te worden sinds een carrière switch dus fatshame nog maar even zolang het nog kan.
Vies varken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is jouw liek!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Joostquote:
Oei.quote:
Gelukkig begint F1 bijna weer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oei.
Gelukkig geen mention. Daar kom ik goed weg.
Ik ben lekker gezellig!quote:
Nog maar 10 dagen maat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig begint F1 bijna weer.
Dacht dat je bewust namen verkeerd spelde maar FK Borac Banja Luka is daadwerkelijk een club.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat om 9 uur ECL kijken?
Borac Banja Luka - Rapid Wien
Jagiellonia Bialystok - Cercle Brugge
Nk Celje - Lugano
Pafos FC - Djugardens
Smullen geblazen
Dat zijn nog eens affiches. Lastig kiezenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nk Celje - Lugano
Pafos FC - Djugardens
Smullen geblazen
Lijkt me altijd een dagtaak om te volgen. Testrit. Testdag. Oefendag. Werkelijke dag.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog maar 10 dagen maat.
We gaan weer genieten hè?
Altijd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog maar 10 dagen maat.
We gaan weer genieten hè?
Bij nader inzien kijk ik nog liever Lego Masters wat met enkele minuten begint.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nk Celje - Lugano
Pafos FC - Djugardens
Smullen geblazen
Valt wel mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me altijd een dagtaak om te volgen. Testrit. Testdag. Oefendag. Werkelijke dag.
Dat is geen sapquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Autootje linksaf slaan gesponsord door kankerverwekkende suikersapjes is geen sport
Mensen die vrijwillig mod worden danquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
Mensen die F1 kijken hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Maar ze hebben wel een achterlijk Red Bull petje op om hun favoriete belastingontduiker aan te moedigenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
Daar lever je niet je hele weekend voor in, inclusief wekker enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig mod worden dan
Dit soort teksten laten mij bijna F1 waarderen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Autootje linksaf slaan gesponsord door kankerverwekkende suikersapjes is geen sport
Anders ik wel. Zelf ook behoorlijk wat gepakt in die vrieskist. Maar goed dat gaan we proberen te minimaliseren!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd.
En wat notes verzamelen in dat ongekende koude bad.
oe goeiequote:Op donderdag 6 maart 2025 20:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig mod worden dan
VBL-moderator onlogisch doet dit ook nooit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar lever je niet je hele weekend voor in, inclusief wekker enzo.
Ik kan er niet mee zitten. Dan word je er ook minder op getrapt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
Alle ‘sporten’ die in de Verenigde Staten populair zijn zijn geen sport.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit soort teksten laten mij bijna F1 waarderen.
Tevens doel je op NASCAR wat mij leuker lijkt dan F1 om te kijken.
Mooi dat je van plan bent je leven te beterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anders ik wel. Zelf ook behoorlijk wat gepakt in die vrieskist. Maar goed dat gaan we proberen te minimaliseren!
Ik heb er alvast alle vertrouwen in!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi dat je van plan bent je leven te beteren
Nou dan kan Femke Bol ook maar beter wat anders gaan doen danquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle ‘sporten’ die in de Verenigde Staten populair zijn zijn geen sport.
Amerika is dan ook een enorm apenland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker plankgas met contact. Al rijkt mijn NASCAR kennis niet verder dan wat ik ooit in top Gear/grand tour heb gezien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je in de Verenigde Staten gaat hardlopen is het geen sport meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan kan Femke Bol ook maar beter wat anders gaan doen dan
Laat Ayase met rust.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Maikuma draagt het haarbandje dat Ueda gister was vergeten.
Ik laat hem altijd met rust. Lieve jongen. Maar z’n haar zat iets in de weg.quote:
Dit kan inderdaad niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe die commentator Koopmijners zegt...dat kan toch niet?
Wat een puinzooi daar ja. Totaal niet mijn land.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Amerika is dan ook een enorm apenland.
Wel een heel groot landquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een puinzooi daar ja. Totaal niet mijn land.
AZ verloor zondag nog van Heerenveen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het zo knap? Dat Tottenham kan er niks van
Dan kunnen daar zeker ook wel veel mensen wonen?quote:
Ohquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ verloor zondag nog van Heerenveen.
Natuurlijk is dit knap. Alles is relatief.
Ja inderdaad, goed punt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kunnen daar zeker ook wel veel mensen wonen?
Even een schaap uit de Rendac bak halen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:52 schreef Zipportal het volgende:
De zon is onder. @:de_boswachter eet smakelijk!
Heerenveen had hier 10-0 gewonnenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het zo knap? Dat Tottenham kan er niks van
Ik bezit geeneens een koopwoning laat staan een land.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een puinzooi daar ja. Totaal niet mijn land.
Ik zou je toch adviseren om te kopen. Met huren gooi je eigenlijk je geld gewoon weg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik bezit geeneens een koopwoning laat staan een land.
Wat moet die anders zeggenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe die commentator Koopmijners zegt...dat kan toch niet?
Straf van de UEFA misschien?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou Heerenveen in het AZ-stadion tegen Tottenham spelen?
Degene die dat land momenteel bezit is een beetje van het niveau Klaasquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik bezit geeneens een koopwoning laat staan een land.
Toevallig nog iets in de aanbieding? Betaal tenminste iets!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je toch adviseren om te kopen. Met huren gooi je eigenlijk je geld gewoon weg.
https://www.funda.nl/ is een handige sitequote:Op donderdag 6 maart 2025 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Toevallig nog iets in de aanbieding? Betaal tenminste iets!
Klaas Dijkhof? En houd niet zo van mensen dus ik sla overquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Degene die dat land momenteel bezit is een beetje van het niveau Klaas
Laat het je dus vooral niet tegenhouden, wellicht dat je een ander leuk land vindt om te bezitten. Het schijnt dat Kirgizië nog een president zoekt
Nee, @klaasweetallesquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Klaas Dijkhof? En houd niet zo van mensen dus ik sla over
Dat mag je helemaal zelf doen.quote:
Zou me verbazen als hem dat luktquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf doen.
Het is sowieso goed voor de portemonnee en de coëfficiënt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende week maar even kijken wat het waard is.
Prima.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt.
Laten we de strijdbijl begraven en lekker gezellig Ajax kijken
Dat soort clubs mogen zich doodschamen en maar neerkijken op een azquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef GGMM het volgende:
AZ haalt (in tegenstelling tot PSV en Feyenoord) wel wat punten voor de COËFFICIËNTEN!
Ik pak ook een Hertog Jan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak lekker een biertje, en daarna ben ik terug om Ajax te kijken!
Ja sorry @Zipportalquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je @:Zipportal weer aan het pesten?
"Ons" nee dan snap ik het. Ik zou na 90 minuten voetballen ook wel klaar zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij ons is de winst al binnen, Ajax is bijzaak.
Daar is het licht al lang uitquote:
Wat moet je anders kijken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:59 schreef Zorro het volgende:
Ik ga het switchkanaal maar aanzwengelen.
Ja precies.quote:
Er zullen wel weer van die KINDERACHTIGE mensen zijn die dat niet doen (maar toch kijken, want iets beters hebben ze niet te doen)quote:
Paal telt voor een halve goal vind ikquote:
Dat is wel eens anders.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Gezellige sfeer met verschillende users die voor ajax juichen
Stiekem is iedereen voor Ajax op dit forum.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen voor Ajax op dit forum.
Je bent zelf van volle omvang.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:06 schreef Weltschmerz het volgende:
De bal was zonet ook niet in volle omvang over de zijlijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verkeerde webcam. Ik zit nu naakt
Dat liedje that I used to know...quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Gotye?
@:mexicanobakker
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verkeerde webcam. Ik zit nu naakt
Vooruit een like.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit Frankfurt is te knakken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:11 schreef Sabata het volgende:
yowza, dat ging snel, mits herr var het erlaubt
edit, mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |