Mensen die vrijwillig mod worden danquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
Mensen die F1 kijken hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Maar ze hebben wel een achterlijk Red Bull petje op om hun favoriete belastingontduiker aan te moedigenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
Daar lever je niet je hele weekend voor in, inclusief wekker enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig mod worden dan
Dit soort teksten laten mij bijna F1 waarderen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Autootje linksaf slaan gesponsord door kankerverwekkende suikersapjes is geen sport
Anders ik wel. Zelf ook behoorlijk wat gepakt in die vrieskist. Maar goed dat gaan we proberen te minimaliseren!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd.
En wat notes verzamelen in dat ongekende koude bad.
oe goeiequote:Op donderdag 6 maart 2025 20:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig mod worden dan
VBL-moderator onlogisch doet dit ook nooit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar lever je niet je hele weekend voor in, inclusief wekker enzo.
Ik kan er niet mee zitten. Dan word je er ook minder op getrapt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
Alle ‘sporten’ die in de Verenigde Staten populair zijn zijn geen sport.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit soort teksten laten mij bijna F1 waarderen.
Tevens doel je op NASCAR wat mij leuker lijkt dan F1 om te kijken.
Mooi dat je van plan bent je leven te beterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anders ik wel. Zelf ook behoorlijk wat gepakt in die vrieskist. Maar goed dat gaan we proberen te minimaliseren!
Ik heb er alvast alle vertrouwen in!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi dat je van plan bent je leven te beteren
Nou dan kan Femke Bol ook maar beter wat anders gaan doen danquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle ‘sporten’ die in de Verenigde Staten populair zijn zijn geen sport.
Amerika is dan ook een enorm apenland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker plankgas met contact. Al rijkt mijn NASCAR kennis niet verder dan wat ik ooit in top Gear/grand tour heb gezien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je in de Verenigde Staten gaat hardlopen is het geen sport meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan kan Femke Bol ook maar beter wat anders gaan doen dan
Laat Ayase met rust.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Maikuma draagt het haarbandje dat Ueda gister was vergeten.
Ik laat hem altijd met rust. Lieve jongen. Maar z’n haar zat iets in de weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |