Oei.quote:
Gelukkig begint F1 bijna weer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oei.
Gelukkig geen mention. Daar kom ik goed weg.
Ik ben lekker gezellig!quote:
Nog maar 10 dagen maat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig begint F1 bijna weer.
Dacht dat je bewust namen verkeerd spelde maar FK Borac Banja Luka is daadwerkelijk een club.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie gaat om 9 uur ECL kijken?
Borac Banja Luka - Rapid Wien
Jagiellonia Bialystok - Cercle Brugge
Nk Celje - Lugano
Pafos FC - Djugardens
Smullen geblazen
Dat zijn nog eens affiches. Lastig kiezenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nk Celje - Lugano
Pafos FC - Djugardens
Smullen geblazen
Lijkt me altijd een dagtaak om te volgen. Testrit. Testdag. Oefendag. Werkelijke dag.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog maar 10 dagen maat.
We gaan weer genieten hè?
Altijd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog maar 10 dagen maat.
We gaan weer genieten hè?
Bij nader inzien kijk ik nog liever Lego Masters wat met enkele minuten begint.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nk Celje - Lugano
Pafos FC - Djugardens
Smullen geblazen
Valt wel mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me altijd een dagtaak om te volgen. Testrit. Testdag. Oefendag. Werkelijke dag.
Dat is geen sapquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Autootje linksaf slaan gesponsord door kankerverwekkende suikersapjes is geen sport
Mensen die vrijwillig mod worden danquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
Mensen die F1 kijken hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Maar ze hebben wel een achterlijk Red Bull petje op om hun favoriete belastingontduiker aan te moedigenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
Mensen die F1 kijken hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Daar lever je niet je hele weekend voor in, inclusief wekker enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig mod worden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |