Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind jij vrouwen mooier als ze heel dun zijn of een beetje thick?
Wie houdt er nou van heel dunne vrouwenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind jij vrouwen mooier als ze heel dun zijn of een beetje thick?
Raar dat je AZ dan niet vanaf het begin keek, zeker Zelda op de Switch zitten spelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sport nooit op de donderdag, ik snap niet hoe je hierbij komt
Ik zou haar aantrekkelijker vinden zonder dat volksbuurt sfeertje. De gouden jassen. De hoepels.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp je dat ik haar aantrekkelijker zou vinden als ze 1m85 zou zijn?
Ik stel mij overigens jou ook zo voor. Dun, lang gezicht.
Ik ben ook van een beetje vlees op de botten hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie houdt er nou van heel dunne vrouwen
Geen idee, maar ik vond hem bij Volendam maar matig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Kees al wat laten zien behalve die goal in de Europa League toen?
Akkoord, dat staat mij ook tegenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou haar aantrekkelijker vinden zonder dat volksbuurt sfeertje. De gouden jassen. De hoepels.
User @Fok-it en user @Mortaxx bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso vrouwen met tien volledige vingers wel aantrekkelijker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord, dat staat mij ook tegen
Het is wel weer een beetje een trend aan het worden jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongool van een scheidsrechter weer die een Nederlandse club fluit.
Nee ben bij m'n moeder wezen etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Raar dat je AZ dan niet vanaf het begin keek, zeker Zelda op de Switch zitten spelen
Google stelt dat thick daadwerkelijk dikkig is dus dan graag dun.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
alleen dikzakken houden van dikke vrouwen!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
User @:Fok-it en user @:Mortaxx bijvoorbeeld.
Nee haalde ze ff inquote:
Dove modellen van een kilo'tje of 80quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Google stelt dat thick daadwerkelijk dikkig is dus dan graag dun.
Tottenham wat het niet meer weet tegen AZquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:14 schreef fetX het volgende:
Tottenham weet het niet meer en gaat dus maar schoppen.
Horend is toch makkelijkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dove modellen van een kilo'tje of 80
wel slim, dan merk je ook niets van die rare stemquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Is dat die reclame waarvan 70% mokervet is?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lastig aanwijzingen geven bij het fotograferen als ze doof zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dove modellen van een kilo'tje of 80![]()
eCHtE liCHaMeNquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die reclame waarvan 70% mokervet is?
afspiegeling van de samenleving!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die reclame waarvan 70% mokervet is?
Begin ook langzaam dik te worden sinds een carrière switch dus fatshame nog maar even zolang het nog kan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dove modellen van een kilo'tje of 80![]()
Dit wist ik wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sport nooit op de donderdag, ik snap niet hoe je hierbij komt
Maar ik hou helemaal niet van dikke vrouwenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen dikzakken houden van dikke vrouwen!
Oh ben jij dik ja?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik hou helemaal niet van dikke vrouwen
Fuck de EBUquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het lijkt alsof Jan Smit dit becommentarieerd
Mokerdik varken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
becommentarieerdquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het lijkt alsof Jan Smit dit becommentarieerd
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Begin ook langzaam dik te worden sinds een carrière switch dus fatshame nog maar even zolang het nog kan.
Vies varken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is jouw liek!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Joostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |