Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind jij vrouwen mooier als ze heel dun zijn of een beetje thick?
Wie houdt er nou van heel dunne vrouwenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind jij vrouwen mooier als ze heel dun zijn of een beetje thick?
Raar dat je AZ dan niet vanaf het begin keek, zeker Zelda op de Switch zitten spelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sport nooit op de donderdag, ik snap niet hoe je hierbij komt
Ik zou haar aantrekkelijker vinden zonder dat volksbuurt sfeertje. De gouden jassen. De hoepels.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp je dat ik haar aantrekkelijker zou vinden als ze 1m85 zou zijn?
Ik stel mij overigens jou ook zo voor. Dun, lang gezicht.
Ik ben ook van een beetje vlees op de botten hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie houdt er nou van heel dunne vrouwen
Geen idee, maar ik vond hem bij Volendam maar matig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Kees al wat laten zien behalve die goal in de Europa League toen?
Akkoord, dat staat mij ook tegenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou haar aantrekkelijker vinden zonder dat volksbuurt sfeertje. De gouden jassen. De hoepels.
User @Fok-it en user @Mortaxx bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso vrouwen met tien volledige vingers wel aantrekkelijker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord, dat staat mij ook tegen
Het is wel weer een beetje een trend aan het worden jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongool van een scheidsrechter weer die een Nederlandse club fluit.
Nee ben bij m'n moeder wezen etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Raar dat je AZ dan niet vanaf het begin keek, zeker Zelda op de Switch zitten spelen
Google stelt dat thick daadwerkelijk dikkig is dus dan graag dun.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
alleen dikzakken houden van dikke vrouwen!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
User @:Fok-it en user @:Mortaxx bijvoorbeeld.
Nee haalde ze ff inquote:
Dove modellen van een kilo'tje of 80quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Google stelt dat thick daadwerkelijk dikkig is dus dan graag dun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |