Dit kan inderdaad niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe die commentator Koopmijners zegt...dat kan toch niet?
Wat een puinzooi daar ja. Totaal niet mijn land.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Amerika is dan ook een enorm apenland.
Wel een heel groot landquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een puinzooi daar ja. Totaal niet mijn land.
AZ verloor zondag nog van Heerenveen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het zo knap? Dat Tottenham kan er niks van
Dan kunnen daar zeker ook wel veel mensen wonen?quote:
Ohquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ verloor zondag nog van Heerenveen.
Natuurlijk is dit knap. Alles is relatief.
Ja inderdaad, goed punt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kunnen daar zeker ook wel veel mensen wonen?
Even een schaap uit de Rendac bak halen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:52 schreef Zipportal het volgende:
De zon is onder. @:de_boswachter eet smakelijk!
Precies, groot zat zo, dat mogen ze allemaal lekker daar laten.quote:
Heerenveen had hier 10-0 gewonnenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het zo knap? Dat Tottenham kan er niks van
Ik bezit geeneens een koopwoning laat staan een land.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een puinzooi daar ja. Totaal niet mijn land.
Waarom zou Heerenveen in het AZ-stadion tegen Tottenham spelen?quote:
Ik zou je toch adviseren om te kopen. Met huren gooi je eigenlijk je geld gewoon weg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik bezit geeneens een koopwoning laat staan een land.
Wat moet die anders zeggenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe die commentator Koopmijners zegt...dat kan toch niet?
Straf van de UEFA misschien?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou Heerenveen in het AZ-stadion tegen Tottenham spelen?
Degene die dat land momenteel bezit is een beetje van het niveau Klaasquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik bezit geeneens een koopwoning laat staan een land.
Toevallig nog iets in de aanbieding? Betaal tenminste iets!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je toch adviseren om te kopen. Met huren gooi je eigenlijk je geld gewoon weg.
https://www.funda.nl/ is een handige sitequote:Op donderdag 6 maart 2025 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Toevallig nog iets in de aanbieding? Betaal tenminste iets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |