Het zou je sieren als je je lekkere snack met ons deeltquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weinig lekkers in huis (behalve mijn vrouw dan).
Dat moet ik eerst overleggen met mijn vrouw maar die staat onder de douche.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je je lekkere snack met ons deelt
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Michelin-ster waardigquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Beste @KingRoland , ik wil je even melden dat ik ontzettend trots ben op deze post. Dit zouden meer mensen moeten doen. Hun posts werkelijk van uitstekende context voorzien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Wat is er mis met dino kipnuggets? Het is dat ik het bestaan ervan nu pas leer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die F1 kijken en dino kipnuggets eten
Verschrikkelijke kleuters
Bij de buurvrouw gluren is geen relatie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst overleggen met mijn vrouw maar die staat onder de douche.
Wat was hier ook alweer de context?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Beste @:KingRoland , ik wil je even melden dat ik ontzettend trots ben op deze post. Dit zouden meer mensen moeten doen. Hun posts werkelijk van uitstekende context voorzien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dit is geilquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst overleggen met mijn vrouw maar die staat onder de douche.
Maakt zoveel rotzooi. Wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat was hier ook alweer de context?Dat Stijn deze creatie trots liet zien, ondanks dat het eruit ziet als kots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weer eens een mango gekocht. Die pitten zijn een drama toch? Dat herinner ik me nog wel.quote:
[..]
Wat was hier ook alweer de context?Wat is dit voor iets walgelijks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Wat was hier ook alweer de context?Dat deze foto na 10 jaar nog wordt rondgepompt laat zien hoe ontzettend geobsedeerd sommige figuren op dit forum zijn. Want dit moet van 2015 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een poging tot voedselquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets walgelijks?
Het lijkt wel een opname van net voor iemand doodgaat. cartel stylequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets walgelijks?
We worden oud beste Stijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat deze foto na 10 jaar nog wordt rondgepompt laat zien hoe ontzettend geobsedeerd sommige figuren op dit forum zijn. Want dit moet van 2015 zijn.
[..]
Wat was hier ook alweer de context?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
Ik zo'n zalmsalade maar dat is redelijk losgelaten na 15 jaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat deze foto na 10 jaar nog wordt rondgepompt laat zien hoe ontzettend geobsedeerd sommige figuren op dit forum zijn. Want dit moet van 2015 zijn.
Kun je inmiddels wel een fatsoenlijke maaltijd bereiden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij niet heel veel zelfspot hèquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
hoe meer ik het teruglees hoe meer ik me realiseer dat ik al het walgelijke er onbewust had uitgefilterd. Als je alles in 2-en verdeeld zou je 2 best goeie tosties kunen maken maar dit is too much man. Too much.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
🤤quote:
Nee neequote:
Zakje ijsberg sla en chilivlokkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu het hele bakje er overheen pleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |