Johnny helpt ze.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
zouden daar dan vooral veel downies zich voor aanmelden? moet een begeleider ze helpen met de credit card?
Sterk het vermoeden dat het AI gegenereerd was. Welke user hier zou achter zo'n kanaal zitten denk je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je dat kijkt ben je echt een mongool
Zeker sowwquote:
Ik zal me richting jou proberen in te houdenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Grappen maken over mensen met een handicap doe je maar ergens anders, evenals @:wotte oprotten.
Daar heb je me tukquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zal me richting jou proberen in te houden
ontopic maar weerquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
zouden daar dan vooral veel downies zich voor aanmelden? moet een begeleider ze helpen met de credit card?
Nee, het is ook een goede actrice met een leuke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ken die Brie niet, maar zo te zien is ze vooral bekend van suggestieve houdingen. Erg goedkoop allemaal.
Je bent zelf AI gegenereerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sterk het vermoeden dat het AI gegenereerd was. Welke user hier zou achter zo'n kanaal zitten denk je?
Ik wil ookquote:
Ik maak niet eens een grap. Das echt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Grappen maken over mensen met een handicap doe je maar ergens anders, evenals @:wotte oprotten.
Amerikaquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik vraag me af in welk land de grootste jackpot ter wereld is
Met mayo? @Van_Poppel @3rr0rquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Zout en zoete popcorn zijn beide extra slecht
ik eet gewoon popcorn
Dat zijn dezelfde mensen die F1 kijken en dino kipnuggets etenquote:
Post @NoNickOne nog?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef Coco het volgende:
Met ontopic bedoel ik natuurlijk voetbal+eten en drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |