quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een situatieschets @:rambodirk [ afbeelding ]
Soort gebruikt stuk maandverband. Ik ben wel over mijn lekkere trek heen, bedankt!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk doet @Slobeend dat ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit zou ik mijn hond nog niet geven (als ik die had)
Mocht je die hond wel hebben gehad zou ik het niet voeren in het weekend. Die tarieven zijn niet voor de poes bij de dierenarts.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit zou ik mijn hond nog niet geven (als ik die had)
De 2-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke goal van Brobbey vonden jullie het mooist: de 1-0 of de 1-1?
Ik zie daar geen chocola inquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Raar en spijtig dat mensen überhaupt overwegen hun hond chocola te voeren.
Hachi?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja ik moet nog die ene film met die hond gaan kijken.
De gelijkmaker deed me wat denken aan hoe Gimenez meestal goals maakt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke goal van Brobbey vonden jullie het mooist: de 1-0 of de 1-1?
Ik vermoed dat ik alle boeken wel gehad heb jaquote:
Echt, tot aan vandaag? Ik ben 10 jaar geleden afgehaakt denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik alle boeken wel gehad heb ja
PSV won de wedstrijd ook op die 7 goals na.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:25 schreef Black-Death het volgende:
Op die tegengoal na houdt Gorter vooralsnog de 0.
En niet zo zuinig ookquote:
Dan kan je nu mooi beginnen aan de Wheel of Time en Dune reeks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik alle boeken wel gehad heb ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |