NoNickOne.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe heet die user ook alweer die altijd dit soort afbeeldingen postte?
Pfoe, hersenkraker dit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je pakt oud brood. Pleurt daar een stuk kaas tussen dan pak je zo'n ouderwetse tostiapparaat dat er een driehoek van maakt. Niet zo'n grill ding.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hoe meer ik het teruglees hoe meer ik me realiseer dat ik al het walgelijke er onbewust had uitgefilterd. Als je alles in 2-en verdeeld zou je 2 best goeie tosties kunen maken maar dit is too much man. Too much.
Het is gewoon een erg grappig plaatje Stijn. Net als de foto van die baggerkotspizza van Caland of het tostiverhaal van Jr Stylequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat deze foto na 10 jaar nog wordt rondgepompt laat zien hoe ontzettend geobsedeerd sommige figuren op dit forum zijn. Want dit moet van 2015 zijn.
Dit komt terug in de pubquizquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Coco op 06-03-2025 22:17:59 ]Makkelijk eerste
Hebben zeker veel God of war gespeeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Marcoss het volgende:
De Noren van Bodo al op 3-0 tegen Olympiakos
Een situatieschets @RamboDirkquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit gaat door als kunst. Ik weet wat ik zie maar mijn brein kan het niet verwerken.
Grieken kunnen niet tegen kou.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:15 schreef Marcoss het volgende:
De Noren van Bodo al op 3-0 tegen Olympiakos
Is dit iets van ratemypoo.com?quote:
Ik heb de dubai oliebol gegeten en die was wel lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is nog geen drie maanden oud
De Dubai Bossche Bol.
Zo ziet een Bossche Bol er na 3 maanden uit ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is nog geen drie maanden oud
De Dubai Bossche Bol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |