Wat een baasquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:29 schreef GGMM het volgende:
Daar gebeurt ook niet zoveel
Baas moet niet zo janken
Ik ben al lang geleden begonnen dus hoefde lange tijd gewoon maar steeds het nieuwe boek te lezen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Echt, tot aan vandaag? Ik ben 10 jaar geleden afgehaakt denk ik.
Ik had al een soortgelijke conclusie getrokken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef KingRoland het volgende:
onderling duel met elkaar
helaas een geldig doelpunt
dit is mijn beslissing @:ggmm
AZ is er nog?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef -XOR- het volgende:
Ook het laatste bastion van het Nederlands voetbal valt.
Is dat leuk? Dan zal ik dat zeker eens overwegenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan je nu mooi beginnen aan de Wheel of Time en Dune reeks.
We (KingRoland en ik) zeggen toch net van niet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteindelijk ligt het toch aan de scheidsrechter @:ggmm
wees welkom maatquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef -XOR- het volgende:
Ook het laatste bastion van het Nederlands voetbal valt.
Wheel of Time gaat weer bijna beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan je nu mooi beginnen aan de Wheel of Time en Dune reeks.
In tegenstelling tot Berghuis zijn fysiek?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:30 schreef RipCity het volgende:
Die baas heeft toch geen lichaam voor voetbal? Berghuis maar dan 20cm langer en zonder fysiek
Oh ja, die serie bestaat nog.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wheel of Time gaat weer bijna beginnen.
Niet zo zuur doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
We (KingRoland en ik) zeggen toch net van niet?
Dat zou in het Feyenoord-topic wel anders zijn zeg eerlijk
Er was minimaal één Ajax-user die dit een overtreding vondquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
We (KingRoland en ik) zeggen toch net van niet?
Dat zou in het Feyenoord-topic wel anders zijn zeg eerlijk
Ja, maar Dune vergt wel enig intellect en geduld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat leuk? Dan zal ik dat zeker eens overwegen
Hopelijk een stuk beter.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wheel of Time gaat weer bijna beginnen.
Oke eerlijk dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was minimaal één Ajax-user die dit een overtreding vond
Dat trek ik dus door voor álle Ajax-users
Jammer!
Serie voor tong dus. Die heeft tijd zat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, maar Dune vergt wel enig intellect en geduld.
Gelukkig staat Cercle ook achterquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanavond even met zijn allen AZ bedanken in het coëfficiententopic.
Ja, met enig intellect is het opeens wel spannend hoe dramatisch ze doen over spicequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat lukt nog wel. Als het maar niet met allemaal moeilijke wezens en dat soort dingen is, daar houd ik niet van.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo lastigquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 was ook beter dan seizoen 1.
Het zijn vooral de boeken die bijzonder zijn geschrevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met enig intellect is het opeens wel spannend hoe dramatisch ze doen over spice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |