Jij denkt zeker ook dat PSV nog een kans heeft om door te gaan in de CL?quote:
Ik woon nu al een paar maanden niet meer in Leiden dus ik heb die gemist denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe standaard-zwerver, die in onverstaanbare taal in de diepte staart en hardop schreeuwt. Maar ik heb begrepen dat hij Hongaars is. Iemand met een uitstraling van Andreas Harrysson (googelen mag).
Je hebt in Leiden gewoond? Had dat eerder verteldquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik woon nu al een paar maanden niet meer in Leiden dus ik heb die gemist denk ik.
Bij mijn vriendin in de buurt van Breestraat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt in Leiden gewoond? Had dat eerder verteld
Waar?
Uitstekende plek. Mijn kapper zit in een steegje bij de Breestraat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin in de buurt van Breestraat.
smeerpeuk, schooier, schoft, duivel, sodemieter op!quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo gaat het al 15 jaar.
Het doet me denken aan een, helaas 1,5 jaar geleden gestorven bejaarde, bij Leiden Centraal die dagelijks haar eentonige riedeltje afstak en 's avonds weer op de bus richting haar inrichting stapte. Vroeger deed ze dat dagelijks op de Albert Cuyp Markt.
Jeetje, misschien zijn we elkaar wel gepasseerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uitstekende plek. Mijn kapper zit in een steegje bij de Breestraat.
Psychose sinds haar man in de jaren 90 overleed, begreep ik uit de necrologie in de lokale krant.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
smeerpeuk, schooier, schoft, duivel, sodemieter op!
ze begon ook een keer tegen een onschuldig klein meisje dus toen had ik er geen medelijden meer mee
Aad Slegtenhorstgodquote:
Lieve man wel, niet helemaal goed. Als ik hem in de tram begroet vraagt hij steevast waar ik vandaan kom, al een jaar of 15quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aad Slegtenhorstgod.
Altijd in zijn Feyenoordjas, komt veel bij verschillende verenigingen, zelfs de korfbalclub.
Ja, ik heb hem nooit als een 'gewone' vent beschouwd of zo. Gewoon een cultfiguur. Zelfs als je in de bus door Leiden Centrum rijdt, herken je hem op honderden meters afstand.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Lieve man wel, niet helemaal goed. Als ik hem in de tram begroet vraagt hij steevast waar ik vandaan kom, al een jaar of 15
nee die zijn wel klaar :pquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat PSV nog een kans heeft om door te gaan in de CL?
Pics van je vriendinquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin in de buurt van Breestraat.
Beter dan je ex.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter dan je ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk! Gewoon meteen actie vanaf het begin. En Reacher is natuurlijk best prettig om naar te kijkenquote:
3-1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Frankfurt - Ajax (2-1) | Ziggo Sport
21:00 Tottenham - AZ (0-1) | Ziggo Sport/Ziggo sport 2
Graag einduitslag na evt verlenging/strafschoppen.
@:maxi-mus 2-1, 2-0
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80 1-2, 2-2
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 1-1, 3-1
@:Immerdebestebob
Overigens feliciteren wij @:3rr0r @:Pisces29 en @:Wheeledwarrior met de juiste voorspelling van Internazionale - Feyenoord
2-1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
5-1, 4-0quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Overigens feliciteren wij @:3rr0r @:Pisces29 en @:Wheeledwarrior met de juiste voorspelling van Internazionale - Feyenoord
1-1quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Om dit te vieren gaan we voor Frankfurt juichen. Kan niet altijd feest zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar