Nou zou ik iets kunnen zeggen over het succes van joden in Duitsland, maar laat ik dat maar niet doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelijkspel was wel terecht geweest, jammer voor dat coefficientpuntje.
Verder wint Ajax sowieso niet in Duitsland.
Ajax hoefde hier toch echt niet te verliezen, dat zag jij ook wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat was dat. De laatste bal van de wedstrijd was treffend.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat was dat. De laatste bal van de wedstrijd was treffend.
Grasmat hielp ook niet meequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:55 schreef GGMM het volgende:
Ook wel een hele matige scheids
En de stand van de maan daar valt ook nauwelijks in te voetballen.
Als je dat afrondt is 1-2 dus terechtquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Expected goals1.4 - 1.5
@:Gurneyisbestoke
Daar komt ook een stukje kwaliteit bij kijken. Tactiek, prima. Individuele kwaliteit min min.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax hoefde hier toch echt niet te verliezen, dat zag jij ook wel.
Ramadanquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Grasmat hielp ook niet mee
Vorige keer hadden ze er hier ook al last van
Ja de beste fase van de Duitsers heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar komt ook een stukje kwaliteit bij kijken. Tactiek, prima. Individuele kwaliteit min min.
En daar heb ik vrede mee.
Inderdaad. In de return begin je gewoon weer op 0-0.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Nog alle kansen in de uitwedstrijd!
Net als PSV! (lol)
Als je een selectie hebt die voor de helft bestaat uit spelers van het niveau Keukenkampioen divisie en grotendeels speelt met een keeper van het niveau Quick boys, is het best een prestatie als je een kleine nederlaag pakt tegen de derde van Duitsland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar komt ook een stukje kwaliteit bij kijken. Tactiek, prima. Individuele kwaliteit min min.
En daar heb ik vrede mee.
Welke ploeg uit Portugal heeft dan punten gepakt?quote:
Je hebt het over *hier*, maar je moet vooral bij de Nederlandse journalistiek je beklag doen die denken dat Ajax met deze selectie wekelijks champagnevoetbal dient te spelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een selectie hebt die voor de helft bestaat uit spelers van het niveau Keukenkampioen divisie en grotendeels speelt met een keeper van het niveau Quick boys, is het best een prestatie als je een kleine nederlaag pakt tegen de derde van Duitsland.
Sommige mensen hier hebben nogal wat moeite om hun verwachtingspatroon aan te passen aan de keiharde realiteit. Ajax is niet meer de ploeg van een paar jaar geleden, het halen van de EL (na die belachelijk lange penaltyreeks tegen Panathinaikos) was al een wereldprestatie met deze selectie.
Gelijkspelletje Guimareasquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke ploeg uit Portugal heeft dan punten gepakt?
Shreyas zit in een psychose die elk jaar hetzelfde is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt het over *hier*, maar je moet vooral bij de Nederlandse journalistiek je beklag doen die denken dat Ajax met deze selectie wekelijks champagnevoetbal dient te spelen.
Die journalisten schrijven vooral dingen op die zorgen voor reuring.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt het over *hier*, maar je moet vooral bij de Nederlandse journalistiek je beklag doen die denken dat Ajax met deze selectie wekelijks champagnevoetbal dient te spelen.
ik vind het een hele leuke serie Rene!quote:
Zo gaat het al 15 jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shreyas zit in een psychose die elk jaar hetzelfde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |