SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
hoop doet hoerenBaby darling doll face honey
Wat voor meter heb je? Borst of pols? @ calorievraagstuk: lagere hartslag, dus minder verbruik is logisch.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende: Oke, dus help
Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad. Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel?
ik vind het best een groot verschil
Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is [ afbeelding ]
Terechte vraagquote:
Zo werkt dat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwab wordt even voor de bus gegooid
Maar heeft de buschauffeur gedronken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ama sorry heb afgelopen tijd wat privézaken die in de weg zitten.
Had een voorstel willen doen, maar mijn geestelijke energie was elders nodig.
Wil anders deze week wel een voorstel doen, maar ik respecteer de keuze van de SC om naar Zwabber te kijken voor een leidinggevende rol.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heeft de buschauffeur gedronken?
quote:
Oke, kom ik hem vanavond even (digitaal) ophalenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je vanavond sport, krijg je weer een muffin na mijn training.
Heb jij gedronken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je vanavond sport, krijg je weer een muffin na mijn training.
borstquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
ericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat voor meter heb je? Borst of pols? @ calorievraagstuk: lagere hartslag, dus minder verbruik is logisch.
Zit je nu achter het beeldscherm?quote:
Wordt dit xe sfeer van de meet?quote:
Ho wacht, het is geen keus, jij mag ķķk!! hoe meer, hoe beterquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ama sorry heb afgelopen tijd wat privézaken die in de weg zitten.
Had een voorstel willen doen, maar mijn geestelijke energie was elders nodig.
Wil anders deze week wel een voorstel doen, maar ik respecteer de keuze van de SC om naar Zwabber te kijken voor een leidinggevende rol.
Morgen laatste dingen afronden met de verzekering en de berging.quote:
Dat is tot nu toe de sfeer geweest van alle meets, ooitquote:
Gewoon meerdere meetsquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ho wacht, het is geen keus, jij mag ķķk!! hoe meer, hoe beterer is een tekort
Stay hydrated !quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn probleem nu juist
*glas water pakt*
Dwars door elkaarquote:
Ik denk dat ik maar weer gewoon op de bank blijf liggenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe de sfeer geweest van alle meets, ooit
Tegelijkertijdquote:
Verstandige keuzequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer gewoon op de bank blijf liggen
Iedereen helemaal overprikkeld en huilend naar huisquote:
het bleek geen drankquote:Een trambestuurder die donderdag betrokken was bij een aanrijding met een automobilist aan de Wolphaertsbocht in Rotterdam-Charlois bleek onder invloed van cannabis. De RET zegt ‘ontzettend geschrokken’ te zijn. Ook de automobilist die op de tram botste, bleek onder invloed. Bij het ongeval raakte één persoon gewond.
Word al moe als jk er aan denkquote:
Begrijpelijkquote:
Ja daar heb ik geen meets voor nodig. Dat red ik ook wel vanaf se bankquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen helemaal overprikkeld en huilend naar huis
Helemaal niemand:quote:
Ohquote:
Scheelt ook weer geldquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen meets voor nodig. Dat red ik ook wel vanaf se bank
Doe danquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dus ik moet eigenlijk vragen of de buschauffeur en @:nattekat onder de invloed zijn van drugsŋ
hahahaahaha, ik blijf dit zo grappig vindenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand:
4E: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP schreeuwend, richting Crack_
Meet via Teams.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen geld, en niet naar buiten hoeven
Ideale meet zo @:dezwabber
Nou, geregeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen geld, en niet naar buiten hoeven
Ideale meet zo @:dezwabber
Zijn de buschauffeur en @Nattekat onder se invloed van drugs?quote:
Dit is niet goed voor de bus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet ook niet meer wat de aanleiding was en niemand vond het vreemdquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaahaha, ik blijf dit zo grappig vinden![]()
Niemand die elkaar verstaat wantquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand:
4E: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP schreeuwend, richting Crack_
Ik gok.. ook niet voor jou, maar dat is een aannamequote:
quote:
Is misschien best leukquote:
Volgens mij was echt iedereen redelijk opquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat de aanleiding was en niemand vond het vreemd
Dat zegt ook wel wat over het gezelschap![]()
(vind ik leuk)
Ik zal het sushirestaurant van te voren vragen of ze de kip van het menu willen halen voor de avond.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand die elkaar verstaat want
[..]
[..]
Hangt van de bus afquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok.. ook niet voor jou, maar dat is een aanname
Even checken of 'ie goed schoon is, is sowieso handig, maar kan goed dat het conditioneel gewoon makkelijk was.quote:
Waarom ik?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dus ik moet eigenlijk vragen of de buschauffeur en @:nattekat onder de invloed zijn van drugsŋ
Kwam ook door die andere groep (het geluidsvolume) en dat het 32 graden was, hielp ook niet meequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij was echt iedereen redelijk open ja heerlie
Nu heb ik meteen beelden van sushirolletjes met rauwe kiep in mijn hoofdquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zal het sushirestaurant van te voren vragen of ze de kip van het menu willen halen voor de avond.
Ik weet nog niet of ik dit een realistisch scenario vind.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt van de bus af
Een bus beschuit zal wel meevallen
Volgens mij was echt iedereen redelijk opquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat de aanleiding was en niemand vond het vreemd
Dat zegt ook wel wat over het gezelschap![]()
(vind ik leuk)
Vroegah deden we dat wel eens, ik vond het altijd wel gezelligquote:
Jij praatte op het juiste moment tegen 4Equote:
"Oeps, 3 uur voorbij, niets zinvols gedaan. Oh well.."quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij was echt iedereen redelijk open ja heerlie
[..]
Vroegah deden we dat wel eens, ik vond het altijd wel gezellig. Eerst even die drempel over van jezelf laten zien en je stem laten horen maar daarna gaat het wel. En dan zit je er meteen een paar uur
*schrikt wakkerquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij praatte op het juiste moment tegen 4E
Oke catfishquote:
Nouja je weet niet hoe wild de werkmeets bij Zwab wordenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dit een realistisch scenario vind.
Dat iemand de opdracht krijgt om te fluiten met beschuit in zn mondquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja je weet niet hoe wild de werkmeets bij Zwab worden
Wie weet neemt er iemand wel beschuit mee naar de buitenmeet
Of je kiep lustquote:
Uhm.. ja.quote:
Ik geloof dit direct.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je al dat ik exact op Brad Pitt lijk?
Ohja, goedequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even checken of 'ie goed schoon is, is sowieso handig, maar kan goed dat het conditioneel gewoon makkelijk was.Hoe voelden de trainingen?
Ahhh, ja ik ben daarna even gestopt omdat ik een ontsteking had en beetje verkouden. Kan dat het daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje ziekig of stress gooit je hartslag ook retesnel omhoog btw.
Dat is toch iedere dag?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oeps, 3 uur voorbij, niets zinvols gedaan. Oh well.."
Ik was toch al wat beschadigd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok.. ook niet voor jou, maar dat is een aanname
Nou ..quote:
KIEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Ja, maar de buitenkant hoeft ook niet perse kapot, toch?quote:
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP !quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij praatte op het juiste moment tegen 4E
Moest hier echt heel hard om lachenquote:
quote:
heb je ook geen telefoon dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had ik toen ook niet, kreeg ik er de dag erna een opgestuurd van Murdera. Was lief, kon ik ook meedoen.
Als ik mijn komende tentamens gehad heb wil ik er best wat energie in steken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest hier echt heel hard om lachen![]()
Maar kom op Zwab, uitje met de PAAZ moet toch lukken om te regelenDe deelnemers zijn al blij als ze een keertje buiten de deur komen.
quote:
Nu wel, maar dan kan ik jullie toch niet zien op zo'n minischerm?quote:
Hoe staat het er eigenlijk voor met je tentamens/opleiding? Hoe lang moet je nog?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik mijn komende tentamens gehad heb wil ik er best wat energie in steken.
het gaat er ook niet om dat jij de anderen ziet... als ze jou maar zienquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel, maar dan kan ik jullie toch niet zien op zo'n minischerm?
Toen had ik een dumbphone.
Ik ga alleen naar exclusieve privé meets met de VIP club.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat
Ik zet het er gewoon bij op mijn "als ik weer beter ben lijstje"
Naar een KSC Meet gaan
Borstband is op zich accurater, maar horloge erbij om te testen is een goeie ja!quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, goede
Hmm, vind ik lastig om te beantwoorden. Had niet het idee dat er veel verschil in zat
[..]
Ahhh, ja ik ben daarna even gestopt omdat ik een ontsteking had en beetje verkouden. Kan dat het daarmee te maken heeft.
+ hartslag in rust was ook ineens veel lager dan wat ik bij mezelf gewend ben en op internet stond vermeld dat dat hartslag passend was bij super goede athleten. Well, yeaaa.. no.
Bedenk me nu trouwens dat veel collega's zo'n sporthorloge hebben met hartslagmeter in het horloge. Verschilt dat veel met een borstband? Anders kan ik ook wel even vragen of ik zo'n ding even snel om mag doen om te kijken of die ook weer iets anders aangeeft?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mis meets. Be the change you wanna see etc.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat
Ik zet het er gewoon bij op mijn "als ik weer beter ben lijstje"
Naar een KSC Meet gaan
De exclusieve tripjesquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar exclusieve privé meets met de VIP club.
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk voor met je tentamens/opleiding? Hoe lang moet je nog?
Wel interessant, zou je het ook als voorspeller kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Borstband is op zich accurater, maar horloge erbij om te testen is een goeie ja!
Maar ontsteking en verkouden is een goeie combinatie voor een hogere hartslag, daar zie ik zelf ook altijd aan terug wanneer ik ziek ben geweest.
je zit al in C5quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.
Horten en stoten. Zat mezelf erg in de weg een paar maanden terug. Maar nu gaat het wel goed.
Ik zie er wel aan wanneer ik ongesteld moet worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel interessant, zou je het ook als voorspeller kunnen gebruiken?
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.
Horten en stoten. Zat mezelf erg in de weg een paar maanden terug. Maar nu gaat het wel goed.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg dat alleen als ik scheef klikquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat bericht als je een post wil liken die nog geen likes heeft altijd zo raar..
"Deze post heeft nog geen likes". Wat wil FOK! daarmee zeggen? Dat ik er nog eens even heel goed over na moet denken of ik deze post wel wil liken, want niemand anders vond 'm tot nu toe leuk genoeg?
De volledige mep doet meer pijn denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?
De Very International Persons.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien klik ik ook scheef dan, op mobiel met m'n worstevingerkes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg dat alleen als ik scheef klik
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat bericht als je een post wil liken die nog geen likes heeft altijd zo raar..
"Deze post heeft nog geen likes". Wat wil FOK! daarmee zeggen? Dat ik er nog eens even heel goed over na moet denken of ik deze post wel wil liken, want niemand anders vond 'm tot nu toe leuk genoeg?
Halve mep.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
De volledige mep doet meer pijn denk ik
Lolquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie er wel aan wanneer ik ongesteld moet worden.
Als je op het cijfertje klik dan krijg je te zien wie (of niet) er geliked hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien klik ik ook scheef dan, op mobiel met m'n worstevingerkes.
ow jee.... PMS incommingquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol
Oh ander onderwerp, ik ben gestopt met de pil en vraag me af hoe lang het gaat duren voor ik weer ongesteld ga worden
Wat is dat hartje naast de +2?quote:
is de nieuwe layoutquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat hartje naast de +2?Ik zie in dit screenshot ineens vanalles dat ik op mobiel nooit zie.
Ja de ene is een flinke mep in je gezicht, en de ander ook maar die mist half dus raakt je minder hardquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat de ene een kleine duw tegen je schouder is, en de andere een flinke mep vol in je gezicht?
quote:
quote:Premenstrueel syndroom (PMS) is een verzamelnaam voor ernstige lichamelijke en emotionele klachten die je kunt ervaren in de periode voor je menstruatie.
Ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie er wel aan wanneer ik ongesteld moet worden.
Als ik daar last van zou krijgen dan ga ik dat pilletje weer wel slikkenquote:
één mep is geen mepquote:
oh, fijn!quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn niet zo mooi afgerond maar het gaat om het idee in de testfase
Wil ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn niet zo mooi afgerond maar het gaat om het idee in de testfase
dan zet je die aanquote:
gewoon een abo optie om te testen hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien krijgen alleen kerstkaartterroristen die optie
Moet ik dan die '2024 work in progress' optie selecteren?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een abo optie om te testen hoor.
ja die iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik dan die '2024 work in progress' optie selecteren?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien krijgen alleen kerstkaartterroristen die optie
Hartje van kwiwiquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow dat is even wennenMaar kan nu ook hartjes uitdelen
Ik heb je post een huilende smiley gegeven, maar ja dat kun je niet zien danquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaat m'n hele custom css naar de pleuris
hahaha ow jee.... straks ben je verknocht aan de nieuwe layoutquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Oh nu zie ik voor het eerst ook ondertitels op mobiel. Jongens jongens, er gaat een wereld voor me open
Some say...quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. We gaan allemaal onze maten laten meten voor de excel spreadsheet.
Ik zie een like. Dankjewelquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb je post een huilende smiley gegeven, maar ja dat kun je niet zien dan
Waarom meten als weet dat de uitkomst 30 cm is?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. We gaan allemaal onze maten laten meten voor de excel spreadsheet.
dan blijf ik weg als jij gaat komenquote:
euh wil je die gore ideeën even voor je houden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Plottwist: Op de meet gaat Nizno en Nattekat uitgebreid ende schaamteloos lopen geilbekken.
"Mannelijk"quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh wil je die gore ideeën even voor je houden?
NK is een mannelijk iets
gafferdammequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:straatcommando. ook blij, kan ie z'n regenponcho weer uitdoen.
Het went wel snel moet ik zeggen. Ben meestal zo iemand die helemaal niet van verandering aan layouts houdt, maar deze is wel prima na een kwartiertje postenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:06 schreef essnhills het volgende:
Oh dit ziet er heel anders uit
Dit kan ik beter morgen uittesten ipv nu
Op je UI klikken rechtsbovenin en dan naar profiel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:08 schreef essnhills het volgende:
Hoe kom ik weer terug bij de oude instellingen? Ik kan het niet vinden in de niejwe layout en die ventilator iedere keer in beeld is te vermoeiend
Het scheelt dat ik toch niet van de commando's opvolgen ben. Anders was dat wat problematischer geweest.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, wilde precies hetzelfde zeggen.
Ik zie niet waar ik dan weer naar de normale versie kanquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op je UI klikken rechtsbovenin en dan naar profiel.
kun je hier https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie niet waar ik dan weer naar de normale versie kan
Nee alleen tussen standaard en die nieuwequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je hier https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
kiezen voor New Decade?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom meten als weet dat de uitkomst 30 cm is?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik toch niet van de commando's opvolgen ben. Anders was dat wat problematischer geweest.
Ja ik besef dat ik net nog geonvrijwilligd ben ben om een meet te organiseren.
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik toch niet van de commando's opvolgen ben. Anders was dat wat problematischer geweest.
Ja ik besef dat ik net nog geonvrijwilligd ben ben om een meet te organiseren.
nee dan is het vervelend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alles op donker staan omdat ik alles wat te fel is niet goed kan zien, en helemaal geen flitsen
Maar bij iedere refresh of post komt er zo'n ventilator in beeld en daarna wordt even alles helemaal wit
Dat werkt niet voor mij
Nee zo warm is het nou ook weer niet dat je een ventilator nodig hebtquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alles op donker staan omdat ik alles wat te fel is niet goed kan zien, en helemaal geen flitsen
Maar bij iedere refresh of post komt er zo'n ventilator in beeld en daarna wordt even alles helemaal wit
Dat werkt niet voor mij
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuinquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo warm is het nou ook weer niet dat je een ventilator nodig hebt
Je noemt leerlingen "dinnetje"?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik gebruik nu het woord "dinnetje" om mijn leerlingen te plagen.
Het werkt verrassend goed
Oke marie-clairequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuin
Ik de lampen aan op kantoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuin
Snap wel dat ze dan uit de buurt blijvenquote:
Ik vraag hoe het met hun dinnetje gaat. Of ze een dinnetje hebben etc.quote:
Heb het gemeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dan is het vervelend.
in ABO is er een topic om dit soort dingen te melden, kan danny er mee aan de slag
Oh had ook net de ventilator daar gemeld. Heb geen last van die kleurverandering, maar ergens vind ik het irritant dat het steeds zo prominent in beeld is.quote:
Ja die is ook irritantquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh had ook net de ventilator daar gemeld. Heb geen last van die kleurverandering, maar ergens vind ik het irritant dat het steeds zo prominent in beeld is.
Ik had een stoomsoepje, niet zoveel honger want had vanmiddag als een zeer goed gevuld stokbrood met kip van de delifrancequote:
Stokbrood metquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een stoomsoepje, niet zoveel honger want had vanmiddag als een zeer goed gevuld stokbrood met kip van de delifrance
quote:
Eerder andersom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef DaMart het volgende:
Een meet? Wat, waar en wanneer, @:dezwabber?.
Dinnetje klinkt zo alsof we 16 zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Ik kan er mobiel niet aan wennen. Op de laptop heb ik er minder moeite mee omdat het minder druk op elkaar staat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt.
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodigquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt.
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.
bedorven gehakt? hoe??quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik gisteren kiieeepwraps
Moest eigenlijk met gehakt maar was bedorven
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelen.
Ik weet niet of ik te snel wilde of dat het kapot was.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodig
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bankquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Oké ik moet vanavond verplicht mijn bank delen. Poes is het er niet mee eens om op de andere bank te liggen.
Een Zwabmeetquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank.
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerdquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.
Dat probeerde ze wel en toen ging ze ook even de aanval in toen ik mijn plek probeerde terug te claimen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat probeerde ze wel en toen ging ze ook even de aanval in toen ik mijn plek probeerde terug te claimen.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze is nu de dienstmeid van die poesquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha naquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
Zolang Ama goed haar werk doet, houdt de poes haar wel in dienstquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
Zo voel ik me wel nu ik 40x per dag naar de deur loop.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze is nu de dienstmeid van die poes
Als ze een betere slaaf kan vinden kan ik haar niet tegenhouden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang Ama goed haar werk doet, houdt de poes haar wel in dienst.
Waarom gedraagt hij zich dan als een zeikwijf?quote:
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophopquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel nu ik 40x per dag naar de deur loop.
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
Voordeel aan ratten was wel dat die vrijwel geen geluid maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
Nee ze snapt het helaas nog niet als ik dat kattenschepje tussen haar pootjes druk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet.
Ja echt he, gaat ze een beetje hier zitten posten terwijl dat beestje maar zit te wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet.
Echt hoor. Kijk haar ongeduldig zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt he, gaat ze een beetje hier zitten posten terwijl dat beestje maar zit te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt hoor. Kijk haar ongeduldig zijn.Die heeft helemaal geen energie meer omdat het etensbakje leeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen energie meer omdat het etensbakje leeg is
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.quote:
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invullingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neem een madeliefje om te etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Naja zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invulling.
maar het waait heul niet hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.
Met een luchtballon waait het wel makkelijker overquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?.
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gerichtquote:
Die ventilator van de nieuwe layout?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gericht.
Vind planten eten wel een beetje raar, zit je op een chrysant te knagenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Ja, tenzij dat de meet activiteit is. Dan heb ik een andere verplichting.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?.
Even een stuk hedera uit te tuin trekkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind planten eten wel een beetje raar, zit je op een chrysant te knagen
Ja, dan is de lokale mierentellingquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, tenzij dat de meet activiteit is. Dan heb ik een andere verplichting.
Eggplantquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Een buxus-stoofpotje met wat klimopquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een stuk hedera uit te tuin trekken
quote:
Garneren met wat vlinderstruikquote:
Ik heb oleander, maar dat kun je beter niet etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
Er groeit wel zuring in mijn tuin
Dat is volgens mij eetbaar?
Ja, niks mis mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
Er groeit wel zuring in mijn tuin
Dat is volgens mij eetbaar?
Ja, dat ga je dus zoeken tijdens de meet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kwijt waarvoor ik me inschrijf als ik zeg dat ik naar de meet komt?
Ja dat is dus een mysterie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kwijt waarvoor ik me inschrijf als ik zeg dat ik naar de meet komt?
Ik kijk severance.quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk severance.
En heb geen zin om vragen te beantwoorden over een meet waarvan ik nog maar net verteld ben dat ik hem organiseer.
Dan springen we kameeltotem wel weer in zijn nekquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk severance.
En heb geen zin om vragen te beantwoorden over een meet waarvan ik nog maar net verteld ben dat ik hem organiseer.
Dit is een woord, geen zin Etooquote:
Is slaapthee de nieuwe hype hier?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
nog één slaaptheetje en dan schei ik er ook mee uit
Ik heb geen slaapthee, maar ik loop sowieso altijd achter qua hypesquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en post![]()
Grappig dat zowel Australië 66 als Canada 66 een 100-Dollarbiljet is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er een stuk ruiger uit dan hier, hier is het gewoon een plastic plaatje wat ze met zuignap achter de voorruit plakkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik had ook postBrandweer embleem voor op de auto.
[ afbeelding ]
Met broodballetjes?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er een stuk ruiger uit dan hier, hier is het gewoon een plastic plaatje wat ze met zuignap achter de voorruit plakken
Wat eet je daar dan bij?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, wist dat ik wat vergeten was![]()
Nee was warme melk, daar eet ik geen broodballetjes bij
Oh lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb curly fries en een pikanto of mexicano in gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |