nee dan is het vervelend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alles op donker staan omdat ik alles wat te fel is niet goed kan zien, en helemaal geen flitsen
Maar bij iedere refresh of post komt er zo'n ventilator in beeld en daarna wordt even alles helemaal wit
Dat werkt niet voor mij
Nee zo warm is het nou ook weer niet dat je een ventilator nodig hebtquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alles op donker staan omdat ik alles wat te fel is niet goed kan zien, en helemaal geen flitsen
Maar bij iedere refresh of post komt er zo'n ventilator in beeld en daarna wordt even alles helemaal wit
Dat werkt niet voor mij
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuinquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo warm is het nou ook weer niet dat je een ventilator nodig hebt
Je noemt leerlingen "dinnetje"?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik gebruik nu het woord "dinnetje" om mijn leerlingen te plagen.
Het werkt verrassend goed
Oke marie-clairequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuin
Ik de lampen aan op kantoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuin
Snap wel dat ze dan uit de buurt blijvenquote:
Ik vraag hoe het met hun dinnetje gaat. Of ze een dinnetje hebben etc.quote:
Heb het gemeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dan is het vervelend.
in ABO is er een topic om dit soort dingen te melden, kan danny er mee aan de slag
Oh had ook net de ventilator daar gemeld. Heb geen last van die kleurverandering, maar ergens vind ik het irritant dat het steeds zo prominent in beeld is.quote:
Ja die is ook irritantquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh had ook net de ventilator daar gemeld. Heb geen last van die kleurverandering, maar ergens vind ik het irritant dat het steeds zo prominent in beeld is.
Ik had een stoomsoepje, niet zoveel honger want had vanmiddag als een zeer goed gevuld stokbrood met kip van de delifrancequote:
Stokbrood metquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een stoomsoepje, niet zoveel honger want had vanmiddag als een zeer goed gevuld stokbrood met kip van de delifrance
quote:
Eerder andersom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef DaMart het volgende:
Een meet? Wat, waar en wanneer, @:dezwabber?.
Dinnetje klinkt zo alsof we 16 zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Ik kan er mobiel niet aan wennen. Op de laptop heb ik er minder moeite mee omdat het minder druk op elkaar staat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt.
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodigquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt.
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.
bedorven gehakt? hoe??quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik gisteren kiieeepwraps
Moest eigenlijk met gehakt maar was bedorven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |