De exclusieve tripjesquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar exclusieve privé meets met de VIP club.
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk voor met je tentamens/opleiding? Hoe lang moet je nog?
Wel interessant, zou je het ook als voorspeller kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Borstband is op zich accurater, maar horloge erbij om te testen is een goeie ja!
Maar ontsteking en verkouden is een goeie combinatie voor een hogere hartslag, daar zie ik zelf ook altijd aan terug wanneer ik ziek ben geweest.
je zit al in C5quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.
Horten en stoten. Zat mezelf erg in de weg een paar maanden terug. Maar nu gaat het wel goed.
Ik zie er wel aan wanneer ik ongesteld moet worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel interessant, zou je het ook als voorspeller kunnen gebruiken?
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.
Horten en stoten. Zat mezelf erg in de weg een paar maanden terug. Maar nu gaat het wel goed.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg dat alleen als ik scheef klikquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat bericht als je een post wil liken die nog geen likes heeft altijd zo raar..
"Deze post heeft nog geen likes". Wat wil FOK! daarmee zeggen? Dat ik er nog eens even heel goed over na moet denken of ik deze post wel wil liken, want niemand anders vond 'm tot nu toe leuk genoeg?
De volledige mep doet meer pijn denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?
De Very International Persons.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien klik ik ook scheef dan, op mobiel met m'n worstevingerkes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg dat alleen als ik scheef klik
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat bericht als je een post wil liken die nog geen likes heeft altijd zo raar..
"Deze post heeft nog geen likes". Wat wil FOK! daarmee zeggen? Dat ik er nog eens even heel goed over na moet denken of ik deze post wel wil liken, want niemand anders vond 'm tot nu toe leuk genoeg?
Halve mep.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
De volledige mep doet meer pijn denk ik
Lolquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie er wel aan wanneer ik ongesteld moet worden.
Als je op het cijfertje klik dan krijg je te zien wie (of niet) er geliked hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien klik ik ook scheef dan, op mobiel met m'n worstevingerkes.
ow jee.... PMS incommingquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol
Oh ander onderwerp, ik ben gestopt met de pil en vraag me af hoe lang het gaat duren voor ik weer ongesteld ga worden
Wat is dat hartje naast de +2?quote:
is de nieuwe layoutquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat hartje naast de +2?Ik zie in dit screenshot ineens vanalles dat ik op mobiel nooit zie.
Ja de ene is een flinke mep in je gezicht, en de ander ook maar die mist half dus raakt je minder hardquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat de ene een kleine duw tegen je schouder is, en de andere een flinke mep vol in je gezicht?
quote:
quote:Premenstrueel syndroom (PMS) is een verzamelnaam voor ernstige lichamelijke en emotionele klachten die je kunt ervaren in de periode voor je menstruatie.
Ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie er wel aan wanneer ik ongesteld moet worden.
Als ik daar last van zou krijgen dan ga ik dat pilletje weer wel slikkenquote:
één mep is geen mepquote:
oh, fijn!quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn niet zo mooi afgerond maar het gaat om het idee in de testfase
Wil ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn niet zo mooi afgerond maar het gaat om het idee in de testfase
dan zet je die aanquote:
gewoon een abo optie om te testen hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien krijgen alleen kerstkaartterroristen die optie
Moet ik dan die '2024 work in progress' optie selecteren?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een abo optie om te testen hoor.
ja die iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik dan die '2024 work in progress' optie selecteren?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien krijgen alleen kerstkaartterroristen die optie
Hartje van kwiwiquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow dat is even wennenMaar kan nu ook hartjes uitdelen
Ik heb je post een huilende smiley gegeven, maar ja dat kun je niet zien danquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaat m'n hele custom css naar de pleuris
hahaha ow jee.... straks ben je verknocht aan de nieuwe layoutquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Oh nu zie ik voor het eerst ook ondertitels op mobiel. Jongens jongens, er gaat een wereld voor me open
Some say...quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. We gaan allemaal onze maten laten meten voor de excel spreadsheet.
Ik zie een like. Dankjewelquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb je post een huilende smiley gegeven, maar ja dat kun je niet zien dan
Waarom meten als weet dat de uitkomst 30 cm is?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. We gaan allemaal onze maten laten meten voor de excel spreadsheet.
dan blijf ik weg als jij gaat komenquote:
euh wil je die gore ideeën even voor je houden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Plottwist: Op de meet gaat Nizno en Nattekat uitgebreid ende schaamteloos lopen geilbekken.
"Mannelijk"quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh wil je die gore ideeën even voor je houden?
NK is een mannelijk iets
gafferdammequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:straatcommando. ook blij, kan ie z'n regenponcho weer uitdoen.
Het went wel snel moet ik zeggen. Ben meestal zo iemand die helemaal niet van verandering aan layouts houdt, maar deze is wel prima na een kwartiertje postenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:06 schreef essnhills het volgende:
Oh dit ziet er heel anders uit
Dit kan ik beter morgen uittesten ipv nu
Op je UI klikken rechtsbovenin en dan naar profiel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:08 schreef essnhills het volgende:
Hoe kom ik weer terug bij de oude instellingen? Ik kan het niet vinden in de niejwe layout en die ventilator iedere keer in beeld is te vermoeiend
Het scheelt dat ik toch niet van de commando's opvolgen ben. Anders was dat wat problematischer geweest.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, wilde precies hetzelfde zeggen.
Ik zie niet waar ik dan weer naar de normale versie kanquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op je UI klikken rechtsbovenin en dan naar profiel.
kun je hier https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie niet waar ik dan weer naar de normale versie kan
Nee alleen tussen standaard en die nieuwequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je hier https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
kiezen voor New Decade?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom meten als weet dat de uitkomst 30 cm is?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik toch niet van de commando's opvolgen ben. Anders was dat wat problematischer geweest.
Ja ik besef dat ik net nog geonvrijwilligd ben ben om een meet te organiseren.
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik toch niet van de commando's opvolgen ben. Anders was dat wat problematischer geweest.
Ja ik besef dat ik net nog geonvrijwilligd ben ben om een meet te organiseren.
nee dan is het vervelend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alles op donker staan omdat ik alles wat te fel is niet goed kan zien, en helemaal geen flitsen
Maar bij iedere refresh of post komt er zo'n ventilator in beeld en daarna wordt even alles helemaal wit
Dat werkt niet voor mij
Nee zo warm is het nou ook weer niet dat je een ventilator nodig hebtquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alles op donker staan omdat ik alles wat te fel is niet goed kan zien, en helemaal geen flitsen
Maar bij iedere refresh of post komt er zo'n ventilator in beeld en daarna wordt even alles helemaal wit
Dat werkt niet voor mij
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuinquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo warm is het nou ook weer niet dat je een ventilator nodig hebt
Je noemt leerlingen "dinnetje"?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik gebruik nu het woord "dinnetje" om mijn leerlingen te plagen.
Het werkt verrassend goed
Oke marie-clairequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuin
Ik de lampen aan op kantoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel een zonnehoed op in de tuin
Snap wel dat ze dan uit de buurt blijvenquote:
Ik vraag hoe het met hun dinnetje gaat. Of ze een dinnetje hebben etc.quote:
Heb het gemeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dan is het vervelend.
in ABO is er een topic om dit soort dingen te melden, kan danny er mee aan de slag
Oh had ook net de ventilator daar gemeld. Heb geen last van die kleurverandering, maar ergens vind ik het irritant dat het steeds zo prominent in beeld is.quote:
Ja die is ook irritantquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh had ook net de ventilator daar gemeld. Heb geen last van die kleurverandering, maar ergens vind ik het irritant dat het steeds zo prominent in beeld is.
Ik had een stoomsoepje, niet zoveel honger want had vanmiddag als een zeer goed gevuld stokbrood met kip van de delifrancequote:
Stokbrood metquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een stoomsoepje, niet zoveel honger want had vanmiddag als een zeer goed gevuld stokbrood met kip van de delifrance
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |