neem een madeliefje om te etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Naja zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invulling.
maar het waait heul niet hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.
Met een luchtballon waait het wel makkelijker overquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?.
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gerichtquote:
Die ventilator van de nieuwe layout?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gericht.
Vind planten eten wel een beetje raar, zit je op een chrysant te knagenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Ja, tenzij dat de meet activiteit is. Dan heb ik een andere verplichting.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?.
Even een stuk hedera uit te tuin trekkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind planten eten wel een beetje raar, zit je op een chrysant te knagen
Ja, dan is de lokale mierentellingquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, tenzij dat de meet activiteit is. Dan heb ik een andere verplichting.
Eggplantquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Een buxus-stoofpotje met wat klimopquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een stuk hedera uit te tuin trekken
quote:
Garneren met wat vlinderstruikquote:
Ik heb oleander, maar dat kun je beter niet etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
Er groeit wel zuring in mijn tuin
Dat is volgens mij eetbaar?
Ja, niks mis mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
Er groeit wel zuring in mijn tuin
Dat is volgens mij eetbaar?
Ja, dat ga je dus zoeken tijdens de meet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kwijt waarvoor ik me inschrijf als ik zeg dat ik naar de meet komt?
Ja dat is dus een mysterie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kwijt waarvoor ik me inschrijf als ik zeg dat ik naar de meet komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |