abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:31:33 #201
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216951991
Oké ik moet vanavond verplicht mijn bank delen. Poes is het er niet mee eens om op de andere bank te liggen.
Your beauty never ever scared me.
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 19:31:37 #202
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216951992
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Eerder andersom.
🐙
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 19:32:16 #203
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216952001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef DaMart het volgende:
Een meet? Wat, waar en wanneer, @:dezwabber? *O*.
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.
🐙
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:32:24 #204
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216952006
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:32:28 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Dinnetje klinkt zo alsof we 16 zijn.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:33:10 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt. :')
Ik kan er mobiel niet aan wennen. Op de laptop heb ik er minder moeite mee omdat het minder druk op elkaar staat.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:33:46 #207
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216952026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt. :')
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodig :@
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216952036
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb kiepvleugels in de oven :9
Ik gisteren kiieeepwraps

Moest eigenlijk met gehakt maar was bedorven :')
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 19:34:43 #209
42184 crew  DaMart
pi_216952040
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelen :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 19:35:32 #210
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216952048
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ik gisteren kiieeepwraps

Moest eigenlijk met gehakt maar was bedorven :')
bedorven gehakt? hoe??
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 19:35:38 #211
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216952050
quote:
12s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef DaMart het volgende:

[..]
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelen :P.
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.
🐙
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:35:55 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216952059
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodig :@
Ik weet niet of ik te snel wilde of dat het kapot was. :')

Terug naar baggerlayout. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 19:36:04 #213
42184 crew  DaMart
pi_216952063
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Oké ik moet vanavond verplicht mijn bank delen. Poes is het er niet mee eens om op de andere bank te liggen.
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank :X.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Redactie Frontpage donderdag 6 maart 2025 @ 19:36:10 #214
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_216952064
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.
Een Zwabmeet :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 19:36:30 #215
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216952071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DaMart het volgende:

[..]
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank :X.
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.
🐙
pi_216952086
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:37:33 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952093
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DaMart het volgende:

[..]
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank :X.
Dat probeerde ze wel en toen ging ze ook even de aanval in toen ik mijn plek probeerde terug te claimen. _O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:38:00 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216952097
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat probeerde ze wel en toen ging ze ook even de aanval in toen ik mijn plek probeerde terug te claimen. _O-
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:38:02 #219
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952098
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.
;(
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage donderdag 6 maart 2025 @ 19:38:16 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_216952102
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.
Dat sowieso, ze is nu de dienstmeid van die poes :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:38:36 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952107
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
Haha na _O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:38:57 #222
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216952113
c_/ c_/
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 19:39:03 #223
42184 crew  DaMart
pi_216952114
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
Zolang Ama goed haar werk doet, houdt de poes haar wel in dienst :Y.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:39:06 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952115
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat sowieso, ze is nu de dienstmeid van die poes :Y
Zo voel ik me wel nu ik 40x per dag naar de deur loop.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:39:54 #225
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952122
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef DaMart het volgende:

[..]
Zolang Ama goed haar werk doet, houdt de poes haar wel in dienst :Y.
Als ze een betere slaaf kan vinden kan ik haar niet tegenhouden.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:40:06 #226
13749 AirwiN
Time to give
pi_216952125
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:

NK is een mannelijk iets
Waarom gedraagt hij zich dan als een zeikwijf? :7
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  Redactie Frontpage donderdag 6 maart 2025 @ 19:40:20 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_216952126
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef Ama het volgende:

[..]
Zo voel ik me wel nu ik 40x per dag naar de deur loop.
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 19:40:39 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216952128
Een koffie meet?

Klink fantastisch goated :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 19:41:24 #229
42184 crew  DaMart
pi_216952135
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:41:29 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952136
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
Voordeel aan ratten was wel dat die vrijwel geen geluid maken. _O_ Geen gezeik om eten. O+
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:42:18 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952148
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef DaMart het volgende:

[..]
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet :D.
Nee ze snapt het helaas nog niet als ik dat kattenschepje tussen haar pootjes druk.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage donderdag 6 maart 2025 @ 19:42:40 #232
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_216952151
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef DaMart het volgende:

[..]
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet :D.
Ja echt he, gaat ze een beetje hier zitten posten terwijl dat beestje maar zit te wachten :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:44:03 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952169
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja echt he, gaat ze een beetje hier zitten posten terwijl dat beestje maar zit te wachten :N
Echt hoor. Kijk haar ongeduldig zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:44:49 #234
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216952180
TT :o *triggered
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage donderdag 6 maart 2025 @ 19:45:11 #235
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_216952185
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Echt hoor. Kijk haar ongeduldig zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft helemaal geen energie meer omdat het etensbakje leeg is ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:45:32 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952192
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die heeft helemaal geen energie meer omdat het etensbakje leeg is ;(
_O- _O-
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:46:25 #237
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952200
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef Koen66 het volgende:
TT :o *triggered
Wij allemaal Koen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:48:50 #238
13749 AirwiN
Time to give
pi_216952250
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:46 schreef Ama het volgende:

[..]
Wij allemaal Koen.
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag. ;(
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 19:49:04 #239
42184 crew  DaMart
pi_216952258
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef Koen66 het volgende:
TT :o *triggered
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invulling :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_216952268
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”

Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216952271
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef Koen66 het volgende:
TT :o *triggered
ik kan er niet bij zijn, heb dan een begrafenis :P
...
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:49:59 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216952275
:O Afterdinnerdip.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 19:50:09 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216952277
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”

Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
neem een madeliefje om te eten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:50:11 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952278
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag. ;(
Naja zeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_216952282
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef DaMart het volgende:

[..]
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invulling :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
maar het waait heul niet hard
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 19:50:25 #246
42184 crew  DaMart
pi_216952285
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag. ;(
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen? :o.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_216952304
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:

[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen? :o.
Met een luchtballon waait het wel makkelijker over :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 19:52:07 #248
42184 crew  DaMart
pi_216952307
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:

[..]
maar het waait heul niet hard
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gericht :Y.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 19:52:35 #249
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216952317
Is die puppy boven nooit een keertje moe ofzo.
Your beauty never ever scared me.
pi_216952329
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:52 schreef DaMart het volgende:

[..]
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gericht :Y.
Die ventilator van de nieuwe layout?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')