Waarom gedraagt hij zich dan als een zeikwijf?quote:
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophopquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel nu ik 40x per dag naar de deur loop.
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
Voordeel aan ratten was wel dat die vrijwel geen geluid maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
Nee ze snapt het helaas nog niet als ik dat kattenschepje tussen haar pootjes druk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet.
Ja echt he, gaat ze een beetje hier zitten posten terwijl dat beestje maar zit te wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet.
Echt hoor. Kijk haar ongeduldig zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt he, gaat ze een beetje hier zitten posten terwijl dat beestje maar zit te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt hoor. Kijk haar ongeduldig zijn.Die heeft helemaal geen energie meer omdat het etensbakje leeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen energie meer omdat het etensbakje leeg is
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.quote:
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invullingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neem een madeliefje om te etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Naja zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invulling.
maar het waait heul niet hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.
Met een luchtballon waait het wel makkelijker overquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?.
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gerichtquote:
Die ventilator van de nieuwe layout?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |