Eerder andersom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef DaMart het volgende:
Een meet? Wat, waar en wanneer, @:dezwabber?.
Dinnetje klinkt zo alsof we 16 zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Ik kan er mobiel niet aan wennen. Op de laptop heb ik er minder moeite mee omdat het minder druk op elkaar staat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt.
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodigquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt.
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.
bedorven gehakt? hoe??quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik gisteren kiieeepwraps
Moest eigenlijk met gehakt maar was bedorven
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelen.
Ik weet niet of ik te snel wilde of dat het kapot was.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodig
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bankquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Oké ik moet vanavond verplicht mijn bank delen. Poes is het er niet mee eens om op de andere bank te liggen.
Een Zwabmeetquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank.
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerdquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.
Dat probeerde ze wel en toen ging ze ook even de aanval in toen ik mijn plek probeerde terug te claimen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat probeerde ze wel en toen ging ze ook even de aanval in toen ik mijn plek probeerde terug te claimen.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze is nu de dienstmeid van die poesquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha naquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
Zolang Ama goed haar werk doet, houdt de poes haar wel in dienstquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
Zo voel ik me wel nu ik 40x per dag naar de deur loop.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze is nu de dienstmeid van die poes
Als ze een betere slaaf kan vinden kan ik haar niet tegenhouden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang Ama goed haar werk doet, houdt de poes haar wel in dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |