Eerder andersom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:28 schreef DaMart het volgende:
Een meet? Wat, waar en wanneer, @:dezwabber?.
Dinnetje klinkt zo alsof we 16 zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dinnetje dalijk je zegt dat je moet komen, dan kom je wel.
Ik kan er mobiel niet aan wennen. Op de laptop heb ik er minder moeite mee omdat het minder druk op elkaar staat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt.
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodigquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau ja, die is wel matig. Soberzo erg druk deze layout en ik ben m'n smileys kwijt.
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, DeZwabber. Andere vragen nog geen antwoord op.
bedorven gehakt? hoe??quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik gisteren kiieeepwraps
Moest eigenlijk met gehakt maar was bedorven
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een datum zou wel handig zijn. Dan kan ik kijken of ik niet toevallig op die dag de groenbak buiten moet zetten, een uitvaart heb of de coniferen moet borstelen.
Ik weet niet of ik te snel wilde of dat het kapot was.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kun je open klikken. Maar ben ook weer terug naar de oude gegaan, voor de avond hebben m'n ogen wat meer rust nodig
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bankquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Oké ik moet vanavond verplicht mijn bank delen. Poes is het er niet mee eens om op de andere bank te liggen.
Een Zwabmeetquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank.
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerdquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ama mag in de kattentoren slapen. De rest is nu van de kat.
Dat probeerde ze wel en toen ging ze ook even de aanval in toen ik mijn plek probeerde terug te claimen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en Poes verbant jou naar de andere bank.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat probeerde ze wel en toen ging ze ook even de aanval in toen ik mijn plek probeerde terug te claimen.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze is nu de dienstmeid van die poesquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha naquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
Zolang Ama goed haar werk doet, houdt de poes haar wel in dienstquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ama's aanwezigheid in het huis van de kat wordt nog net getolereerd
Zo voel ik me wel nu ik 40x per dag naar de deur loop.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze is nu de dienstmeid van die poes
Als ze een betere slaaf kan vinden kan ik haar niet tegenhouden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang Ama goed haar werk doet, houdt de poes haar wel in dienst.
Waarom gedraagt hij zich dan als een zeikwijf?quote:
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophopquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel nu ik 40x per dag naar de deur loop.
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
Voordeel aan ratten was wel dat die vrijwel geen geluid maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal je niet eens opstaan, ze heeft honger en dat bakje vult zichzelf niet, hophop
Nee ze snapt het helaas nog niet als ik dat kattenschepje tussen haar pootjes druk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet.
Ja echt he, gaat ze een beetje hier zitten posten terwijl dat beestje maar zit te wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat te denken van de kattenbak... die verschoont zichzelf niet.
Echt hoor. Kijk haar ongeduldig zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt he, gaat ze een beetje hier zitten posten terwijl dat beestje maar zit te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt hoor. Kijk haar ongeduldig zijn.Die heeft helemaal geen energie meer omdat het etensbakje leeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen energie meer omdat het etensbakje leeg is
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.quote:
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invullingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neem een madeliefje om te etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Naja zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
We worden alleen nog in spanning gehouden over datum en invulling.
maar het waait heul niet hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist al meteen dat ik niet kan die dag.
Met een luchtballon waait het wel makkelijker overquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?.
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gerichtquote:
Die ventilator van de nieuwe layout?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwab heeft nu een ventilator op volle kracht op zijn laptop waarop dit topic open staat, gericht.
Vind planten eten wel een beetje raar, zit je op een chrysant te knagenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Ja, tenzij dat de meet activiteit is. Dan heb ik een andere verplichting.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?.
Even een stuk hedera uit te tuin trekkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind planten eten wel een beetje raar, zit je op een chrysant te knagen
Ja, dan is de lokale mierentellingquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, tenzij dat de meet activiteit is. Dan heb ik een andere verplichting.
Eggplantquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Een buxus-stoofpotje met wat klimopquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een stuk hedera uit te tuin trekken
quote:
Garneren met wat vlinderstruikquote:
Ik heb oleander, maar dat kun je beter niet etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
Er groeit wel zuring in mijn tuin
Dat is volgens mij eetbaar?
Ja, niks mis mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
Er groeit wel zuring in mijn tuin
Dat is volgens mij eetbaar?
Ja, dat ga je dus zoeken tijdens de meet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kwijt waarvoor ik me inschrijf als ik zeg dat ik naar de meet komt?
Ja dat is dus een mysterie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kwijt waarvoor ik me inschrijf als ik zeg dat ik naar de meet komt?
Ik kijk severance.quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk severance.
En heb geen zin om vragen te beantwoorden over een meet waarvan ik nog maar net verteld ben dat ik hem organiseer.
Dan springen we kameeltotem wel weer in zijn nekquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk severance.
En heb geen zin om vragen te beantwoorden over een meet waarvan ik nog maar net verteld ben dat ik hem organiseer.
Dit is een woord, geen zin Etooquote:
Is slaapthee de nieuwe hype hier?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
nog één slaaptheetje en dan schei ik er ook mee uit
Ik heb geen slaapthee, maar ik loop sowieso altijd achter qua hypesquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en post![]()
Grappig dat zowel Australië 66 als Canada 66 een 100-Dollarbiljet is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er een stuk ruiger uit dan hier, hier is het gewoon een plastic plaatje wat ze met zuignap achter de voorruit plakkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik had ook postBrandweer embleem voor op de auto.
[ afbeelding ]
Met broodballetjes?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er een stuk ruiger uit dan hier, hier is het gewoon een plastic plaatje wat ze met zuignap achter de voorruit plakken
Wat eet je daar dan bij?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, wist dat ik wat vergeten was![]()
Nee was warme melk, daar eet ik geen broodballetjes bij
ik heb curly fries en een pikanto of mexicano in gedachtequote:
Oh lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb curly fries en een pikanto of mexicano in gedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |