Vind planten eten wel een beetje raar, zit je op een chrysant te knagenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Ja, tenzij dat de meet activiteit is. Dan heb ik een andere verplichting.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij dan ook precies op die dag een luchtballon opblazen?.
Even een stuk hedera uit te tuin trekkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind planten eten wel een beetje raar, zit je op een chrysant te knagen
Ja, dan is de lokale mierentellingquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, tenzij dat de meet activiteit is. Dan heb ik een andere verplichting.
Eggplantquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net opeens aan dat je zoveel verschillende planten per week moet eten. En dacht "op hoeveel zit ik vandaag? Ik heb iig ei gegeten..”
Aangezien mijn brein blijkbaar alweer op vakantie is ben ik maar weer gestopt met tellen
Een buxus-stoofpotje met wat klimopquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een stuk hedera uit te tuin trekken
quote:
Garneren met wat vlinderstruikquote:
Ik heb oleander, maar dat kun je beter niet etenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
Er groeit wel zuring in mijn tuin
Dat is volgens mij eetbaar?
Ja, niks mis mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
Er groeit wel zuring in mijn tuin
Dat is volgens mij eetbaar?
Ja, dat ga je dus zoeken tijdens de meet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kwijt waarvoor ik me inschrijf als ik zeg dat ik naar de meet komt?
Ja dat is dus een mysterie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kwijt waarvoor ik me inschrijf als ik zeg dat ik naar de meet komt?
Ik kijk severance.quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk severance.
En heb geen zin om vragen te beantwoorden over een meet waarvan ik nog maar net verteld ben dat ik hem organiseer.
Dan springen we kameeltotem wel weer in zijn nekquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk severance.
En heb geen zin om vragen te beantwoorden over een meet waarvan ik nog maar net verteld ben dat ik hem organiseer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |