quote:
Nu wel, maar dan kan ik jullie toch niet zien op zo'n minischerm?quote:
Hoe staat het er eigenlijk voor met je tentamens/opleiding? Hoe lang moet je nog?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik mijn komende tentamens gehad heb wil ik er best wat energie in steken.
het gaat er ook niet om dat jij de anderen ziet... als ze jou maar zienquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel, maar dan kan ik jullie toch niet zien op zo'n minischerm?
Toen had ik een dumbphone.
Ik ga alleen naar exclusieve privé meets met de VIP club.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat
Ik zet het er gewoon bij op mijn "als ik weer beter ben lijstje"
Naar een KSC Meet gaan
Borstband is op zich accurater, maar horloge erbij om te testen is een goeie ja!quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, goede
Hmm, vind ik lastig om te beantwoorden. Had niet het idee dat er veel verschil in zat
[..]
Ahhh, ja ik ben daarna even gestopt omdat ik een ontsteking had en beetje verkouden. Kan dat het daarmee te maken heeft.
+ hartslag in rust was ook ineens veel lager dan wat ik bij mezelf gewend ben en op internet stond vermeld dat dat hartslag passend was bij super goede athleten. Well, yeaaa.. no.
Bedenk me nu trouwens dat veel collega's zo'n sporthorloge hebben met hartslagmeter in het horloge. Verschilt dat veel met een borstband? Anders kan ik ook wel even vragen of ik zo'n ding even snel om mag doen om te kijken of die ook weer iets anders aangeeft?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mis meets. Be the change you wanna see etc.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat
Ik zet het er gewoon bij op mijn "als ik weer beter ben lijstje"
Naar een KSC Meet gaan
De exclusieve tripjesquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar exclusieve privé meets met de VIP club.
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk voor met je tentamens/opleiding? Hoe lang moet je nog?
Wel interessant, zou je het ook als voorspeller kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Borstband is op zich accurater, maar horloge erbij om te testen is een goeie ja!
Maar ontsteking en verkouden is een goeie combinatie voor een hogere hartslag, daar zie ik zelf ook altijd aan terug wanneer ik ziek ben geweest.
je zit al in C5quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.
Horten en stoten. Zat mezelf erg in de weg een paar maanden terug. Maar nu gaat het wel goed.
Ik zie er wel aan wanneer ik ongesteld moet worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel interessant, zou je het ook als voorspeller kunnen gebruiken?
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minimaal nog iets meer dan een jaar. Als ik voor de volledige mep ga nog een jaar of drie.
Horten en stoten. Zat mezelf erg in de weg een paar maanden terug. Maar nu gaat het wel goed.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg dat alleen als ik scheef klikquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat bericht als je een post wil liken die nog geen likes heeft altijd zo raar..
"Deze post heeft nog geen likes". Wat wil FOK! daarmee zeggen? Dat ik er nog eens even heel goed over na moet denken of ik deze post wel wil liken, want niemand anders vond 'm tot nu toe leuk genoeg?
De volledige mep doet meer pijn denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?
De Very International Persons.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien klik ik ook scheef dan, op mobiel met m'n worstevingerkes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg dat alleen als ik scheef klik
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat bericht als je een post wil liken die nog geen likes heeft altijd zo raar..
"Deze post heeft nog geen likes". Wat wil FOK! daarmee zeggen? Dat ik er nog eens even heel goed over na moet denken of ik deze post wel wil liken, want niemand anders vond 'm tot nu toe leuk genoeg?
Halve mep.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de onvolledige en volledige mep?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
De volledige mep doet meer pijn denk ik
Lolquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie er wel aan wanneer ik ongesteld moet worden.
Als je op het cijfertje klik dan krijg je te zien wie (of niet) er geliked hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien klik ik ook scheef dan, op mobiel met m'n worstevingerkes.
ow jee.... PMS incommingquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol
Oh ander onderwerp, ik ben gestopt met de pil en vraag me af hoe lang het gaat duren voor ik weer ongesteld ga worden
Wat is dat hartje naast de +2?quote:
is de nieuwe layoutquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat hartje naast de +2?Ik zie in dit screenshot ineens vanalles dat ik op mobiel nooit zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |