Ik geloof dit direct.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je al dat ik exact op Brad Pitt lijk?
Ohja, goedequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even checken of 'ie goed schoon is, is sowieso handig, maar kan goed dat het conditioneel gewoon makkelijk was.Hoe voelden de trainingen?
Ahhh, ja ik ben daarna even gestopt omdat ik een ontsteking had en beetje verkouden. Kan dat het daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje ziekig of stress gooit je hartslag ook retesnel omhoog btw.
Dat is toch iedere dag?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oeps, 3 uur voorbij, niets zinvols gedaan. Oh well.."
Ik was toch al wat beschadigd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok.. ook niet voor jou, maar dat is een aanname
Nou ..quote:
KIEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Ja, maar de buitenkant hoeft ook niet perse kapot, toch?quote:
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP !quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij praatte op het juiste moment tegen 4E
Moest hier echt heel hard om lachenquote:
quote:
heb je ook geen telefoon dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had ik toen ook niet, kreeg ik er de dag erna een opgestuurd van Murdera. Was lief, kon ik ook meedoen.
Als ik mijn komende tentamens gehad heb wil ik er best wat energie in steken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest hier echt heel hard om lachen![]()
Maar kom op Zwab, uitje met de PAAZ moet toch lukken om te regelenDe deelnemers zijn al blij als ze een keertje buiten de deur komen.
quote:
Nu wel, maar dan kan ik jullie toch niet zien op zo'n minischerm?quote:
Hoe staat het er eigenlijk voor met je tentamens/opleiding? Hoe lang moet je nog?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik mijn komende tentamens gehad heb wil ik er best wat energie in steken.
het gaat er ook niet om dat jij de anderen ziet... als ze jou maar zienquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel, maar dan kan ik jullie toch niet zien op zo'n minischerm?
Toen had ik een dumbphone.
Ik ga alleen naar exclusieve privé meets met de VIP club.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat
Ik zet het er gewoon bij op mijn "als ik weer beter ben lijstje"
Naar een KSC Meet gaan
Borstband is op zich accurater, maar horloge erbij om te testen is een goeie ja!quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, goede
Hmm, vind ik lastig om te beantwoorden. Had niet het idee dat er veel verschil in zat
[..]
Ahhh, ja ik ben daarna even gestopt omdat ik een ontsteking had en beetje verkouden. Kan dat het daarmee te maken heeft.
+ hartslag in rust was ook ineens veel lager dan wat ik bij mezelf gewend ben en op internet stond vermeld dat dat hartslag passend was bij super goede athleten. Well, yeaaa.. no.
Bedenk me nu trouwens dat veel collega's zo'n sporthorloge hebben met hartslagmeter in het horloge. Verschilt dat veel met een borstband? Anders kan ik ook wel even vragen of ik zo'n ding even snel om mag doen om te kijken of die ook weer iets anders aangeeft?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mis meets. Be the change you wanna see etc.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat
Ik zet het er gewoon bij op mijn "als ik weer beter ben lijstje"
Naar een KSC Meet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |