dan blijf ik weg als jij gaat komenquote:
euh wil je die gore ideeën even voor je houden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Plottwist: Op de meet gaat Nizno en Nattekat uitgebreid ende schaamteloos lopen geilbekken.
"Mannelijk"quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh wil je die gore ideeën even voor je houden?
NK is een mannelijk iets
gafferdammequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:straatcommando. ook blij, kan ie z'n regenponcho weer uitdoen.
Het went wel snel moet ik zeggen. Ben meestal zo iemand die helemaal niet van verandering aan layouts houdt, maar deze is wel prima na een kwartiertje postenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:06 schreef essnhills het volgende:
Oh dit ziet er heel anders uit
Dit kan ik beter morgen uittesten ipv nu
Op je UI klikken rechtsbovenin en dan naar profiel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:08 schreef essnhills het volgende:
Hoe kom ik weer terug bij de oude instellingen? Ik kan het niet vinden in de niejwe layout en die ventilator iedere keer in beeld is te vermoeiend
Het scheelt dat ik toch niet van de commando's opvolgen ben. Anders was dat wat problematischer geweest.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, wilde precies hetzelfde zeggen.
Ik zie niet waar ik dan weer naar de normale versie kanquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op je UI klikken rechtsbovenin en dan naar profiel.
kun je hier https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie niet waar ik dan weer naar de normale versie kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |