SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
hoop doet hoerenBaby darling doll face honey
Wat voor meter heb je? Borst of pols? @ calorievraagstuk: lagere hartslag, dus minder verbruik is logisch.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende: Oke, dus help
Ik had altijd best snel shin splints door hardlopen dus ik doe extra rustig aan met opbouwen. Ik was 3 a 4 weken niet gaan lopen en toen ging ik weer maar heb toen gekozen om even herhaling te doen van trainingen die ik al heb gehad. Er zijn zes trainingen die ik nu heb herhaald, bij al die trainingen loop ik sneller en is mn hartslag aanzienlijk lager. Kan dit wel?
ik vind het best een groot verschil
Vooral omdat ik niks heb gedaan in de tussentijd. ik twijfel of mn hartslagmeter kapot is Voorbeeld van dezelfde training waarbij de laatste keer (bovenste) een stuk beter is [ afbeelding ]
Terechte vraagquote:
Zo werkt dat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwab wordt even voor de bus gegooid
Maar heeft de buschauffeur gedronken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwab wordt even voor de bus gegooid
Oh ja begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ama sorry heb afgelopen tijd wat privézaken die in de weg zitten.
Had een voorstel willen doen, maar mijn geestelijke energie was elders nodig.
Wil anders deze week wel een voorstel doen, maar ik respecteer de keuze van de SC om naar Zwabber te kijken voor een leidinggevende rol.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heeft de buschauffeur gedronken?
quote:
Oke, kom ik hem vanavond even (digitaal) ophalenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je vanavond sport, krijg je weer een muffin na mijn training.
Heb jij gedronken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je vanavond sport, krijg je weer een muffin na mijn training.
borstquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
ericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat voor meter heb je? Borst of pols? @ calorievraagstuk: lagere hartslag, dus minder verbruik is logisch.
Zit je nu achter het beeldscherm?quote:
Wordt dit xe sfeer van de meet?quote:
Ho wacht, het is geen keus, jij mag óók!! hoe meer, hoe beterquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ama sorry heb afgelopen tijd wat privézaken die in de weg zitten.
Had een voorstel willen doen, maar mijn geestelijke energie was elders nodig.
Wil anders deze week wel een voorstel doen, maar ik respecteer de keuze van de SC om naar Zwabber te kijken voor een leidinggevende rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |