Dat is tot nu toe de sfeer geweest van alle meets, ooitquote:
Gewoon meerdere meetsquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ho wacht, het is geen keus, jij mag óók!! hoe meer, hoe beterer is een tekort
Stay hydrated !quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn probleem nu juist
*glas water pakt*
Dwars door elkaarquote:
Ik denk dat ik maar weer gewoon op de bank blijf liggenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe de sfeer geweest van alle meets, ooit
Tegelijkertijdquote:
Verstandige keuzequote:Op donderdag 6 maart 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer gewoon op de bank blijf liggen
Iedereen helemaal overprikkeld en huilend naar huisquote:
het bleek geen drankquote:Een trambestuurder die donderdag betrokken was bij een aanrijding met een automobilist aan de Wolphaertsbocht in Rotterdam-Charlois bleek onder invloed van cannabis. De RET zegt ‘ontzettend geschrokken’ te zijn. Ook de automobilist die op de tram botste, bleek onder invloed. Bij het ongeval raakte één persoon gewond.
Word al moe als jk er aan denkquote:
Begrijpelijkquote:
Ja daar heb ik geen meets voor nodig. Dat red ik ook wel vanaf se bankquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen helemaal overprikkeld en huilend naar huis
Helemaal niemand:quote:
Ohquote:
Scheelt ook weer geldquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen meets voor nodig. Dat red ik ook wel vanaf se bank
Doe danquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dus ik moet eigenlijk vragen of de buschauffeur en @:nattekat onder de invloed zijn van drugs¿
hahahaahaha, ik blijf dit zo grappig vindenquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal niemand:
4E: KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP schreeuwend, richting Crack_
Meet via Teams.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen geld, en niet naar buiten hoeven
Ideale meet zo @:dezwabber
Nou, geregeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen geld, en niet naar buiten hoeven
Ideale meet zo @:dezwabber
Zijn de buschauffeur en @Nattekat onder se invloed van drugs?quote:
Dit is niet goed voor de bus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwab wordt even voor de bus gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |