SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hmm ok, heb er eigenlijk nog geen enkele keer last van gehad behalve een paar dagen vermoeid. Denk ik. Heb ook niet zo op de gevolgen gelet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eventuele gevolgen en ik heb dus serieus lang last gehad ervan.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:20 schreef Grotetijd het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.Jij ook een fijne woensdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien vind je het wel prettig, weet je dat ook weer?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat narcose misschien te heftig is voor zon onderzoek
Al aangepastquote:
Glas halfvolquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel prettig, weet je dat ook weer?
🙄quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel prettig, weet je dat ook weer?
Viel me toen denk ik ook vooral op omdat ik vrij serieus aan het sporten was, het duurde echt lang voor ik weer het idee had dat ik op een soortgelijk punt was als voor die narcose.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ok, heb er eigenlijk nog geen enkele keer last van gehad behalve een paar dagen vermoeid. Denk ik. Heb ook niet zo op de gevolgen gelet.
Nou ehenquote:
Die 10 minuten dat je het merkt.quote:
Detailsquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die 10 minuten dat je het merkt.
Junk gespotquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Viel me toen denk ik ook vooral op omdat ik vrij serieus aan het sporten was, het duurde echt lang voor ik weer het idee had dat ik op een soortgelijk punt was als voor die narcose.
Kan trouwens ook zijn dat ze m'n dosis een beetje verkloot hebben en dat ik er daarom zoveel last van had. Ik kreeg het via infuus en alleen m'n hand viel in slaap, ik niet.(Misgeprikt, dus moest snelsnel opnieuw)
Ik mis de grap.quote:
Wat is het verschil met de normale? Behalve dat deze klein zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke even naar de belangrijke vraag van de dag. Welke m&m's is jullie favoriet?
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
Geen, want ik vind het te duur worden, voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
Weet ik niet maar ze smaken echt totaal andersquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de normale? Behalve dat deze klein zijn?
Worden hier grappen gemaakt dan?quote:
Door dit soort snoepjes loopt de helft van Nederland met een rugzakje rond.quote:
Alleen misplaatste grappenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden hier grappen gemaakt dan?
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden hier grappen gemaakt dan?
quote:
quote:
Ik was altijd meer van de Smarties.quote:
Net lilliputters, geen verschil alleen kleiner.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de normale? Behalve dat deze klein zijn?
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net lilliputters, geen verschil alleen kleiner.
Prijzig is het wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen, want ik vind het te duur worden, voor wat je krijgt.
Ik heb al heel lang geen M&M's op.
Inb4 is geen antwoord op mn vraag
Antwoord: die blauwe M&M's crispy ofzo.
hahah Xd XDquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort snoepjes loopt de helft van Nederland met een rugzakje rond.
Dan kun je nog beter een hele koe opvreten, levend.
Soort mini snacks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?
De standaard. Pindaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
die verdomde drugs ook!quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook zo'n neefje, als die een M&M ziet begint hij te dansen, krijsen, lempenhengen, broekplassen en over de grond te rollen tegelijkertijd.
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoegquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prijzig is het wel jaen kan mezelf vaak niet inhouden het in fatsoenlijke porties te eten
Die blauwe zijn nog redelijk gezond
[..]
hahah Xd XD
Die zaten bij ons altijd standaard in de snoeptrommel. Stuk schappelijker prijsjequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was altijd meer van de Smarties.
ik eet die krengen nooitquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
Altijd M&M crispy.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
Met een laagje paneermeel en uit de frituur smaakt alles goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?
Die grote gele M&M's, ik heb daar een bepaald beeld bij als jij die probeert op te eten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoeg
Kat gejat geweest ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen.Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Bloed aftappen en als ketchup gebruikenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met een laagje paneermeel en uit de frituur smaakt alles goed.
quote:
Hm, dan blijf maar tresor eten. En boerderijchips. En ehmmmmquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoeg
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen.Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Wil je mij buiten dat beeld laten?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grote gele M&M's, ik heb daar een bepaald beeld bij als jij die probeert op te eten.
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hm, dan blijf maar tresor eten. En boerderijchips. En ehmmmm
Handjes eromheen zo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mij buiten dat beeld laten?
Mijn kat rent braaf naar binnen voor de kattenbak dus geen idee wat je zegt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
wist ze niet dat hedwig van jou was?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop.
op elk briefje 1 letter danquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
Nee maar met deze briefjes weten de buren dat dus allemaal wel. Hoeft niemand meer de dierenambulance te bellen als ze 2 deuren verder een keertje nieuwsgierig staat te miauwen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wist ze niet dat hedwig van jou was?
Ik zet in op meer lucht erin, dus minder ruimte voor zooi.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is er dan gezonder aan de blauwe dan aan al die andere?
quote:
Hehehehequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop.
Zo ben ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Je herinnert mijn lievelingsdingen om te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo ben ikJa, nu weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
https://www.ah.nl/product(...)NOG38JxoCBfUQAvD_BwEquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is er dan gezonder aan de blauwe dan aan al die andere?
Ze heeft een Seresto bandje om idd maar ik ga gewoon de mensen in dit blok een briefje in de bus drukken en dan geloof ik het wel. Ze is toch altijd ergens bij dit blok te vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
veel crispy fans
[..]
Hehehehekun je niet zo'n kattenlabeltje omdoen?
ze had toch ook een bandje?
Wat ik zo kan zien is het echt minimaal verschil. En dan komt de pinda versie nog net iets beter uit de "test". Maar primaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet in op meer lucht erin, dus minder ruimte voor zooi.
Per portie maakt het weinig verschilquote:
Moet ook meteen aan huisdieren denken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Nou ben benieuwd hoe het met die brand in Arnhem afloopt, kan me bijna niet voorstellen dat iedereen op tijd geëvacueerd is.
ahh oke, slimquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft een Seresto bandje om idd maar ik ga gewoon de mensen in dit blok een briefje in de bus drukken en dan geloof ik het wel. Ze is toch altijd ergens bij dit blok te vinden.
oh ik doelde op kcalquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat ik zo kan zien is het echt minimaal verschil. En dan komt de pinda versie nog net iets beter uit de "test". Maar prima
Alleen kcal vind ik niet perse de juiste graadmeter voor gezond of niet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh oke, slim
[..]
oh ik doelde op kcal
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Per portie maakt het weinig verschil
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410136ZK
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410135ZK
Ja oke, 4gram minder. scheelt misschien wat. Ik heb het verkeerde met elkaar vergeleken. Excuus.
Stel dat je moet kiezen?quote:
Ja paps had even briefjes voor mij gemaaktquote:
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de restquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen kcal vind ik niet perse de juiste graadmeter voor gezond of niet eigenlijk.
EHM EHM EHMquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat je moet kiezen?
a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
kan je niet hen opbellen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker rustig dagje. Zit al weer op de zaak te wachten tot ik naar huis mag om 12.30
A.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat je moet kiezen?
a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook...![]()
Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting
![]()
![]()
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
De inhoud zal wel goed fikken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
God alleen de gevel van die So Low staat er nog
Misschien zou ik ook mn eten moeten wegen, maar daar ben ik nog nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.
20x is wel heel veelquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.
Ja dag.
Ik had het er laatst met m'n moeder over, dat ik tussen de 80 en 90 gram rijst eet per portiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ja, zelfde dus. Vooral als "joe, niet de hele zak leegsnaaien nu, want dat heeft nogal wat impact op hoeveel je binnenkrijgt qua kcal".quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de rest
Oke ik ga checken.quote:
Heel gek hoe dat op verpakkingen staat inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ja, hij moet even naar de wc.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit een spin op het raam.
Zou hij / zij naar binnen willen?
Ik denk dat er wel ergens op de verpakking staat hoeveel gram ze met een portie bedoelen, maar ik heb er nog niet goed naar gezochtquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portie. Snap dat het bij zoiets als pinda's lastiger is maar bij koekjes moet dat kunnen
Doe het niet !!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit een spin op het raam.
Zou hij / zij naar binnen willen?
Staat er iirc meestal wel bij, vaak iets van 30 gram ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portie. Snap dat het bij zoiets als pinda's lastiger is maar bij koekjes moet dat kunnen
Ik dacht alquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke ik ga checken.
-opent Google-
https://www.ah.nl/product(...)-melk-chocolade-maxi
Oh 7 porties. Valt mee.
quote:
Oke, de meningen zijn verdeeldquote:
Hahaha ja, het is lekker maar als ik daarvan meteen een week moet balansen dan hou ik me wel wat inquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zelfde dus. Vooral als "joe, niet de hele zak leegsnaaien nu, want dat heeft nogal wat impact op hoeveel je binnenkrijgt qua kcal".
quote:
Whehehe. Het tegenovergestelde van pasta op het oog koken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met m'n moeder over, dat ik tussen de 80 en 90 gram rijst eet per portieEn zij zo van DAT IS VEEL, JE VADER EN IK ETEN ZO'N KOPJE en kwam ze met een klein koffiekopje aanzetten.
ik eet mijn tresor 15g per portiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ergens op de verpakking staat hoeveel gram ze met een portie bedoelen, maar ik heb er nog niet goed naar gezocht
Maar bij koekje wil ik 1x koekje (30gram)quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat er iirc meestal wel bij, vaak iets van 30 gram ofzo.
Jeetjequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik eet mijn tresor 15g per portie![]()
dit zijn 10 van die dingetjes ofzo
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik eet mijn tresor 15g per portie![]()
dit zijn 10 van die dingetjes ofzo
quote:
Ineens pasta voor een heel weeshuisquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Het tegenovergestelde van pasta op het oog koken.
ik weeg het, maar het is niet zoveel dus makkelijk in te schatten hoeveel stuks het zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat je dan echt je Tresor gaat tellen
![]()
![]()
Uit voorzorg kijk ik maar niet naar de KCAL, want als ik het niet weet, dan bestaat het ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel gek hoe dat op verpakkingen staat inderdaad.
Heb je nu gewoon de melkchocoladevariant?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weeg het, maar het is niet zoveel dus makkelijk in te schatten hoeveel stuks het zijn
Oh, als ik het zo precies wil weten kijk ik naar wat het per 100 gram is en weeg ik het koekje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar bij koekje wil ik 1x koekje (30gram)anders weet ik het vaak nog niet
of ik moet de koekjes tellen en dat gaat niet altijd
en ja luxe problemen hoor
Het werd me opgedrongen als kind, zielig hequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit voorzorg kijk ik maar niet naar de KCAL, want als ik het niet weet, dan bestaat het ook niet![]()
![]()
ja, en die brownie of wat is het. Die rode verpakkingquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu gewoon de melkchocoladevariant?
als het even kan dan doe ik dat ook, sowieso alles wegen. Oke kruiden niet, dat is voor hardcore-wegers @Moeraskatquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, als ik het zo precies wil weten kijk ik naar wat het per 100 gram is en weeg ik het koekje.
worden ze daar knapperiger van?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Rijst en pasta en sommige groente weeg ik even
Groente interesseert me niet zo, dat vul ik vooral in voor het complete plaatje (ik heb wel eens gehad dat lui meelazen in m'n eetdagboek), fruit net zo tenzij ik echt een fruitkick heb en me er misselijk aan vreet. Kruiden begin ik al helemaal niet aan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als het even kan dan doe ik dat ook, sowieso alles wegen. Oke kruiden niet, dat is voor hardcore-wegers @:moeraskat
TMIquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
Het nadeel van hete chili is dat het er ook uit moetAUW. Was gisteren erg lekker, vandaag. Not so much.
Het is na tienen?quote:
Echt hequote:
Niet dat ik er niet achter sta, de TMI, maar details.quote:
Wat voor lui lazen er mee in je eetdagboek?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groente interesseert me niet zo, dat vul ik vooral in voor het complete plaatje (ik heb wel eens gehad dat lui meelazen in m'n eetdagboek), fruit net zo tenzij ik echt een fruitkick heb en me er misselijk aan vreet. Kruiden begin ik al helemaal niet aan.
Oh chillquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groente interesseert me niet zo, dat vul ik vooral in voor het complete plaatje (ik heb wel eens gehad dat lui meelazen in m'n eetdagboek), fruit net zo tenzij ik echt een fruitkick heb en me er misselijk aan vreet. Kruiden begin ik al helemaal niet aan.
Liever geen details.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik er niet achter sta, de TMI, maar details.
Het geeft houvastquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, laat ik het anders zeggen, qua avondeten weeg ik alles voor ik het op het vuur zet, maar dat is meer zodat ik een benul heb van hoeveel het is. Niet dat ik inderdaad ineens genoeg heb voor een weeshuis omdat ik niet op het oog kan inschatten.
Ik deed een keertje mee met programma om m'n eten wat gezonder te krijgen, was gratiesj bij m'n training.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor lui lazen er mee in je eetdagboek?
Soort weight watchers achtig idee?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden
Geen ideequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soort weight watchers achtig idee?
Had je er iets aan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deed een keertje mee met programma om m'n eten wat gezonder te krijgen, was gratiesj bij m'n training.
Ja dat.quote:
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.quote:
Neem eens wat vaker de trapquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het werd me opgedrongen als kind, zielig he
Melkchocolade, brownie en hazelnootquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, en die brownie of wat is het. Die rode verpakking
En jij?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
Het nadeel van hete chili is dat het er ook uit moetAUW. Was gisteren erg lekker, vandaag. Not so much.
quote:
Ohja, dat vind ik ook belangrijk. En soms verkijk je je er echt op, hoeveel groentes je nodig hebt om de ADH te halenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.En ik probeer me wel een béétje aan de ADH qua groente te houden, dan is het gewoon praktischer om even te kijken hoeveel het echt is. Ook omdat ik niet alleen voor mezelf kook, d'n vent is vrij actief, het is beter als die genoeg fatsoenlijk voer eet dan dat 'ie later op de avond gaat snaaien omdat het eigenlijk wat te weinig was.
En misschien dat het met motivatie wel weer helpt, even herhaling van bepaalde informatie ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het was ook geen negatieve ervaring verder, dus ik sta er vrij neutraal in.
Whehehehe. Nee, dat viel mee, het was echt alleen op voeding gefocused.quote:
Ik bedacht me later dat die smaak waarschijnlijk toch een beetje wegvalt als je het in combinatie met andere dingen eetquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Melkchocolade, brownie en hazelnoot
Die cookies and cream heb ik gehad, maar die vind ik maar mwah mwah
Smaakt zanderig qua structuur
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.
Lekker als kind aan de koffiequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden
Ja, ik ook, heb die twee overige smaken nog niet geproefdquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedacht me later dat die smaak waarschijnlijk toch een beetje wegvalt als je het in combinatie met andere dingen eetben benieuwd of het verschil tussen melk/brownie/hazelnoot goed te proeven is
Het was meer een stok achter de deur.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat vind ik ook belangrijk. En soms verkijk je je er echt op, hoeveel groentes je nodig hebt om de ADH te halen.
[..]
En misschien dat het met motivatie wel weer helpt, even herhaling van bepaalde informatie ofzo?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehehe. Nee, dat viel mee, het was echt alleen op voeding gefocused.
Dit is in de praktijk een uitdaging voor velen. Was een tijdje terug dat mensen vooral gek deden met suiker, 'zo min mogelijk suiker maar fruit bevat suiker dus je moet ook geen fruit meer eten'quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?
Ik was al jong volwassenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker als kind aan de koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Verstandigquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was meer een stok achter de deur.Want ja, ik wéét stiekem echt wel hoe ik moet eten om m'n teveel vet kwijt te raken, maar met iemand die meekijkt, voelt het toch net een beetje suf om iedere dag op een te hoge inname uit te komen. Dus vooral aangegrepen als kickstart ofzo.
ik moet echt meteen aan die rekening denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Beestje heeft een dik week overnacht bij de dierenarts.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet echt meteen aan die rekening denkenwat stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hmm, ja, het gaat meer om toegevoegde suikers inderdaad. Je moet natuurlijk ook geen halve kilo druiven per dag gaan eten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is in de praktijk een uitdaging voor velen. Was een tijdje terug dat mensen vooral gek deden met suiker, 'zo min mogelijk suiker maar fruit bevat suiker dus je moet ook geen fruit meer eten'
Suikerquote:
Volgens mij eten weinig mensen te weinig eiwit en is dat een beetje een hype.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je wat meer sport ook je eiwitinname in de gaten houden![]()
500 gram kan bestquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, het gaat meer om toegevoegde suikers inderdaad. Je moet natuurlijk ook geen halve kilo druiven per dag gaan eten.
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Suiker![]()
Groenten![]()
Suiker én groenten![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij eten weinig mensen te weinig eiwit en is dat een beetje een hype.
Ik heb nog bijna een halve kilo in de koelkast staan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
500 gram kan bestmaar dat is nou echt wat ik wel zou wegen en bijhouden want is best aanzienlijk
godverdomme heb zin in druiven
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
Kan er daar tenminste niets meer lek raken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna een halve kilo in de koelkast staan.
Ik eet nooit maaltijdsalades, want ik vind sla niet zo lekker, dus hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
Koffie is gratis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Excuus voor een nieuwe keuken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
Ik zei toch niet dat je sla at?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nooit maaltijdsalades, want ik vind sla niet zo lekker, dus hoe kom je daarbij?
quote:
Dan gelooft niemand dat.quote:
Ja ik drink ook cola zero maar dat zegt echt niks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
Ja, soepel gesprek dit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat je sla at?![]()
Ik zei alleen dat je die salades niet moet nemen vanwege de hoeveelheid suikers.
Maar leren eten kan altijd.
quote:
quote:
Mandquote:
Mogen wij ook?quote:
quote:
en thee moet met suikerquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit als in, ik ga niet zoeken naar waar het minste suiker in zit als 't gaat om eten. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) lang geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
echt NIEMAND betrekt je overgewicht hierbijquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Joh primaStel je voor dat iemand met overgewicht suiker niet (meer) fijn vind.
iehhhhh thee zonder suikerquote:
Ik vind dat zo intens smerigquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah deed ik 3 scheppen suiker in de thee
in die engelse meuk snap ik het wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mwah, niet helemaal. Idealiter heb je een x gram eiwitten waar je op mikt, aangevuld x gram vetten (iirc is dat vooral voor je hersenen ook van belang, maar m'n bronnen kunnen inmiddels verouderd zijn) en uiteraard vezels. Dan wil je zorgen dat je een mooie balans van vitamines binnenkrijgt en de rest is vooral kijken hoeveel je nog overhebt qua carbs binnen je dagtotaal. En hangt ook weer af van hoe en hoeveel je sport, meer duursporten is wat meer carbs, meer krachttraining is wat meer focus op eiwitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?
Nee hoor. Drink sindskort thee ķķk zonder suikerquote:
Het word voor mijn gevoel wel geīnsinueerd. "niemand geloofd dit"quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt NIEMAND betrekt je overgewicht hierbij
Yup, ik nu ookquote:
Woef?quote:
Gember in je theequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
*drinkt groene thee met verse gember zonder suiker
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee hoor. Drink sindskort thee ķķk zonder suiker
Nogmaals, niemand zegt iets over je overgewicht. Dus 'mijn gevoel zegt' ja leuk, hou t even bij wat er gezegd wordtquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het word voor mijn gevoel wel geīnsinueerd. "niemand geloofd dit"
Ja, ik drink nu voornamelijk van die kruidenthee / groene thee etcquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in die engelse meuk snap ik het wel.
Maar bijv rooibos is al zoet van zichzelf.
Gemberquote:
Ja nee ieder zo zijn voorkeurquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.
zonder vind ik niet lekker genoeg
Thee in je gemberquote:
Eind februari had je het nog over zakken chips leeg eten enz.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het word voor mijn gevoel wel geīnsinueerd. "niemand geloofd dit"
heerlijk iddquote:
Ik ben gestopt met suiker in de thee toen ik 15 was ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.
zonder vind ik niet lekker genoeg
en ik drink alleen zwarte theeenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee ieder zo zijn voorkeur
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheetheequote:
ik dronk tot een jaar of 10 geleden minstens een liter cola per dag. vaak zelfs 2 liter of meer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met suiker in de thee toen ik 15 was ofzo
Nu is het vies met suiker
....Zei er iemand... .TAYTAY!?!?!?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
Omslachtigquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwarte theequote:
Dat het je voorkeur niet is oké, maar vies?!!?!?!?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en ik ben echt een enorme zoetekauw
Moet wat te doen hebbenquote:
vind ik niet zo lekker. kruiden en vruchten ook niet.quote:
Oh ik eet af en toe wel een zak chips leeg ja of een doos bastogne koeken, maar vaak is dat niet meer. Wat ik ze, ik ga mezelf niet geheel onthouden van dingen, en ga niet als een gek op verpakkingen kijken waar dit in zit qua suiker of dat in zit ondanks dat ik wel gewoon m'n eten track. Maar ik eet niet meer dagelijks zakken chipsquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Eind februari had je het nog over zakken chips leeg eten enz.
Cola heb ik nooit lekker gevondenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dronk tot een jaar of 10 geleden minstens een liter cola per dag. vaak zelfs 2 liter of meer.
daar ben ik mee gestopt. dat vind ik al heel wat want daar zit meer nog meer suiker in
Ja, echt vies.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het je voorkeur niet is oké, maar vies?!!?!?!?
Och meid, cola vanillequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cola heb ik nooit lekker gevonden
Maar ja, dat is idd een stuk minder suiker dan
Blijkbaarquote:
Iewl.quote:
Cola Zero beste Zeroquote:
Dat vind ik echt al jaren niet meer lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volvette cola, beste cola
En het liefst uit een glazen flesje
@:bitterbal
ja maar geen idee hoeveel effect dat heeftquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
@:Bitterbal je krijgt voor zo'n onderzoek toch een roesje?
Nee dat kan, net zoals ik cola zero bij het eerste slokje al goor vindquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik echt al jaren niet meer lekker.
ga doorquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig is er voor iedereen iets.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat kan, net zoals ik cola zero bij het eerste slokje al goor vind
Inderdaadquote:
M'n zwager moest dat een paar jaar terug, ik heb hem later opgehaald in het ziekenhuis. Hij was zo stoned als een garnaal en kan zich amper herinneren wat hij allemaal heeft gedaan en gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geen idee hoeveel effect dat heeft
dit geef ik een plus10quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had laatst cola zero lime meegenomen voor Solo, dacht probeer ook een slokje want ik vind het vast vies maar het was nog best oke.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week weer eens een fles cola zero gekocht. Met wat schijfjes citroen erin
oehhh jaaa goed ideee, ik heb citroen over en weet nooit wat ik er mee moet doen eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week weer eens een fles cola zero gekocht. Met wat schijfjes citroen erin
echtquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zwager moest dat een paar jaar terug, ik heb hem later opgehaald in het ziekenhuis. Hij was zo stoned als een garnaal en kan zich amper herinneren wat hij allemaal heeft gedaan en gezegd.
Het smaakt toch anders dan uit een blikjequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit geef ik een plus10
als ik dan cola drink dan ook de enige echte
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafelsquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehhh jaaa goed ideee, ik heb citroen over en weet nooit wat ik er mee moet doen eigenlijk
Fuze tea perzikquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BOS ijsthee, het is maar goed dat ik dat niet zo goed kan krijgen (of mja, niet echt naar gezocht)
Citroen in praktisch alle bakselsquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
Pff
De zon is echt warm
Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
Hmm, ik heb m'n twijfels of de kennis over voeding en het menselijk lichaam zo ver is gevorderd dat je zo precies kunt zeggen hoeveel een bepaald iemand van iets moet eten. Maar ja, buiten de kans op orthorexie zal het weinig kwaad doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal. Idealiter heb je een x gram eiwitten waar je op mikt, aangevuld x gram vetten (iirc is dat vooral voor je hersenen ook van belang, maar m'n bronnen kunnen inmiddels verouderd zijn) en uiteraard vezels. Dan wil je zorgen dat je een mooie balans van vitamines binnenkrijgt en de rest is vooral kijken hoeveel je nog overhebt qua carbs binnen je dagtotaal. En hangt ook weer af van hoe en hoeveel je sport, meer duursporten is wat meer carbs, meer krachttraining is wat meer focus op eiwitten.
Niet half een zonnehoed opgezet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
Pff
De zon is echt warm
Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
Ik juich dan van binnen. Team Pepsi hier.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken
Ik moet er altijd hard van boerenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
alleen dat? of nog iets erbijquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels
Over een x aantal jaren welquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
Gewoon een keer van buiten juichen, vinden ze leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik juich dan van binnen. Team Pepsi hier.
Lemon curdquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Citroen in praktisch alle baksels![]()
Uhm.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet er altijd hard van boeren
idem. en als ik sinas wil wil ik fanta en geen sisi. want sisi is troep in een flesjequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, te omslachtigquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet half een zonnehoed opgezet?
ja maar roesje is een roesje toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nee wacht, dat was een onderzoek aan de onderkant
"Blijkbaar"quote:
Gister was ie een stuk minder heetquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
quote:
Ja, dan ontspan je meer en dat is voor die mensen ook makkelijker lijkt me.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar roesje is een roesje toch?
met een schep suiker er over een een laagje slagroomquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon door het beslag en knal er daarna blauwe bessen overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |