abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216946241
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Uit voorzorg kijk ik maar niet naar de KCAL, want als ik het niet weet, dan bestaat het ook niet :) :) :)
Het werd me opgedrongen als kind, zielig he
Baby darling doll face honey
pi_216946247
ik word er al moe van het gelees over eten wegen enzulks...
pi_216946250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Heb je nu gewoon de melkchocoladevariant?
ja, en die brownie of wat is het. Die rode verpakking

En jij?
Baby darling doll face honey
pi_216946268
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Oh, als ik het zo precies wil weten kijk ik naar wat het per 100 gram is en weeg ik het koekje. :+
als het even kan dan doe ik dat ook, sowieso alles wegen. Oke kruiden niet, dat is voor hardcore-wegers @Moeraskat
Baby darling doll face honey
pi_216946285
Rijst en pasta en sommige groente weeg ik even :@
Tap tap tap
pi_216946301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Rijst en pasta en sommige groente weeg ik even :@
worden ze daar knapperiger van?
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:59:05 #132
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946308
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:

[..]
als het even kan dan doe ik dat ook, sowieso alles wegen. Oke kruiden niet, dat is voor hardcore-wegers @:moeraskat
Groente interesseert me niet zo, dat vul ik vooral in voor het complete plaatje (ik heb wel eens gehad dat lui meelazen in m'n eetdagboek), fruit net zo tenzij ik echt een fruitkick heb en me er misselijk aan vreet. Kruiden begin ik al helemaal niet aan. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:59:44 #133
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946314
Het nadeel van hete chili is dat het er ook uit moet ;( AUW. Was gisteren erg lekker, vandaag. Not so much.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:00:32 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946323
Wacht, laat ik het anders zeggen, qua avondeten weeg ik alles voor ik het op het vuur zet, maar dat is meer zodat ik een benul heb van hoeveel het is. Niet dat ik inderdaad ineens genoeg heb voor een weeshuis omdat ik niet op het oog kan inschatten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946324
quote:
8s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
Het nadeel van hete chili is dat het er ook uit moet ;( AUW. Was gisteren erg lekker, vandaag. Not so much.
TMI
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:00:55 #136
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946326
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
TMI
Het is na tienen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:01:09 #137
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het is na tienen?
Echt he
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:01:32 #138
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946330
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Echt he
Niet dat ik er niet achter sta, de TMI, maar details.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946332
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Groente interesseert me niet zo, dat vul ik vooral in voor het complete plaatje (ik heb wel eens gehad dat lui meelazen in m'n eetdagboek), fruit net zo tenzij ik echt een fruitkick heb en me er misselijk aan vreet. Kruiden begin ik al helemaal niet aan. :P
Wat voor lui lazen er mee in je eetdagboek? :wtf:
pi_216946333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Groente interesseert me niet zo, dat vul ik vooral in voor het complete plaatje (ik heb wel eens gehad dat lui meelazen in m'n eetdagboek), fruit net zo tenzij ik echt een fruitkick heb en me er misselijk aan vreet. Kruiden begin ik al helemaal niet aan. :P
Oh chill _O_. Groente ligt er hier aan wat het is, waterige groente doe ik meestal een schatting en de wat meer kcalrijke groente weeg ik wel. Fruit weeg ik zelf wel.
En kruiden, haha nee :@ :D
Baby darling doll face honey
pi_216946336
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Niet dat ik er niet achter sta, de TMI, maar details.
Liever geen details.
pi_216946342
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, laat ik het anders zeggen, qua avondeten weeg ik alles voor ik het op het vuur zet, maar dat is meer zodat ik een benul heb van hoeveel het is. Niet dat ik inderdaad ineens genoeg heb voor een weeshuis omdat ik niet op het oog kan inschatten. :')
Het geeft houvast :Y
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:02:53 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:01 schreef Recce het volgende:

[..]
Wat voor lui lazen er mee in je eetdagboek? :wtf:
Ik deed een keertje mee met programma om m'n eten wat gezonder te krijgen, was gratiesj bij m'n training.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:02:56 #144
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946344
Die hoeven van mij ook niet :D
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:03:39 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946353
Jeej de bouwvakker is er.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946354
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.



Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden :?
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:04:04 #147
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946357
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.

[ afbeelding ]

Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden :?
Soort weight watchers achtig idee?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:04:08 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946360
Hedwig snapt er niks van dat ze niet naar de keuken mag. Tja. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_216946362
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:04 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Soort weight watchers achtig idee?
Geen idee
Baby darling doll face honey
pi_216946368
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik deed een keertje mee met programma om m'n eten wat gezonder te krijgen, was gratiesj bij m'n training.
Had je er iets aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')