Heel gek hoe dat op verpakkingen staat inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook...![]()
Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting
![]()
![]()
Ja, hij moet even naar de wc.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit een spin op het raam.
Zou hij / zij naar binnen willen?
Ik denk dat er wel ergens op de verpakking staat hoeveel gram ze met een portie bedoelen, maar ik heb er nog niet goed naar gezochtquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portie. Snap dat het bij zoiets als pinda's lastiger is maar bij koekjes moet dat kunnen
Doe het niet !!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit een spin op het raam.
Zou hij / zij naar binnen willen?
Staat er iirc meestal wel bij, vaak iets van 30 gram ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portie. Snap dat het bij zoiets als pinda's lastiger is maar bij koekjes moet dat kunnen
Ik dacht alquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke ik ga checken.
-opent Google-
https://www.ah.nl/product(...)-melk-chocolade-maxi
Oh 7 porties. Valt mee.
quote:
Oke, de meningen zijn verdeeldquote:
Hahaha ja, het is lekker maar als ik daarvan meteen een week moet balansen dan hou ik me wel wat inquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zelfde dus. Vooral als "joe, niet de hele zak leegsnaaien nu, want dat heeft nogal wat impact op hoeveel je binnenkrijgt qua kcal".
quote:
Whehehe. Het tegenovergestelde van pasta op het oog koken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met m'n moeder over, dat ik tussen de 80 en 90 gram rijst eet per portieEn zij zo van DAT IS VEEL, JE VADER EN IK ETEN ZO'N KOPJE en kwam ze met een klein koffiekopje aanzetten.
ik eet mijn tresor 15g per portiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ergens op de verpakking staat hoeveel gram ze met een portie bedoelen, maar ik heb er nog niet goed naar gezocht
Maar bij koekje wil ik 1x koekje (30gram)quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat er iirc meestal wel bij, vaak iets van 30 gram ofzo.
Jeetjequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik eet mijn tresor 15g per portie![]()
dit zijn 10 van die dingetjes ofzo
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik eet mijn tresor 15g per portie![]()
dit zijn 10 van die dingetjes ofzo
quote:
Ineens pasta voor een heel weeshuisquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Het tegenovergestelde van pasta op het oog koken.
ik weeg het, maar het is niet zoveel dus makkelijk in te schatten hoeveel stuks het zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat je dan echt je Tresor gaat tellen
![]()
![]()
Uit voorzorg kijk ik maar niet naar de KCAL, want als ik het niet weet, dan bestaat het ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel gek hoe dat op verpakkingen staat inderdaad.
Heb je nu gewoon de melkchocoladevariant?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weeg het, maar het is niet zoveel dus makkelijk in te schatten hoeveel stuks het zijn
Oh, als ik het zo precies wil weten kijk ik naar wat het per 100 gram is en weeg ik het koekje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar bij koekje wil ik 1x koekje (30gram)anders weet ik het vaak nog niet
of ik moet de koekjes tellen en dat gaat niet altijd
en ja luxe problemen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |