quote:
quote:
Ik was altijd meer van de Smarties.quote:
Net lilliputters, geen verschil alleen kleiner.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de normale? Behalve dat deze klein zijn?
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net lilliputters, geen verschil alleen kleiner.
Prijzig is het wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen, want ik vind het te duur worden, voor wat je krijgt.
Ik heb al heel lang geen M&M's op.
Inb4 is geen antwoord op mn vraag
Antwoord: die blauwe M&M's crispy ofzo.
hahah Xd XDquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort snoepjes loopt de helft van Nederland met een rugzakje rond.
Dan kun je nog beter een hele koe opvreten, levend.
Soort mini snacks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?
De standaard. Pindaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke even naar de belangrijke vraag van de dag. Welke m&m's is jullie favoriet?
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
die verdomde drugs ook!quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook zo'n neefje, als die een M&M ziet begint hij te dansen, krijsen, lempenhengen, broekplassen en over de grond te rollen tegelijkertijd.
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoegquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prijzig is het wel jaen kan mezelf vaak niet inhouden het in fatsoenlijke porties te eten
Die blauwe zijn nog redelijk gezond
[..]
hahah Xd XD
Die zaten bij ons altijd standaard in de snoeptrommel. Stuk schappelijker prijsjequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was altijd meer van de Smarties.
ik eet die krengen nooitquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
Altijd M&M crispy.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
Met een laagje paneermeel en uit de frituur smaakt alles goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?
Die grote gele M&M's, ik heb daar een bepaald beeld bij als jij die probeert op te eten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoeg
Kat gejat geweest ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen.Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Bloed aftappen en als ketchup gebruikenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met een laagje paneermeel en uit de frituur smaakt alles goed.
quote:
Hm, dan blijf maar tresor eten. En boerderijchips. En ehmmmmquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoeg
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen.Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Wil je mij buiten dat beeld laten?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grote gele M&M's, ik heb daar een bepaald beeld bij als jij die probeert op te eten.
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hm, dan blijf maar tresor eten. En boerderijchips. En ehmmmm
Handjes eromheen zo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mij buiten dat beeld laten?
Mijn kat rent braaf naar binnen voor de kattenbak dus geen idee wat je zegt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
wist ze niet dat hedwig van jou was?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop.
op elk briefje 1 letter danquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |