abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216945932
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Alleen misplaatste grappen
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Blijkbaar niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:31:55 #32
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945934
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]

Deze tubes van vroeger _O_ :D
Ik was altijd meer van de Smarties.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:32:19 #33
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_216945936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:29 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wat is het verschil met de normale? Behalve dat deze klein zijn?
Net lilliputters, geen verschil alleen kleiner.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_216945938
Ik heb ook zo'n neefje, als die een M&M ziet begint hij te dansen, krijsen, lempenhengen, broekplassen en over de grond te rollen tegelijkertijd.
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:33:06 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945939
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:32 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Net lilliputters, geen verschil alleen kleiner.
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216945941
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Geen, want ik vind het te duur worden, voor wat je krijgt.
Ik heb al heel lang geen M&M's op.

Inb4 is geen antwoord op mn vraag
Antwoord: die blauwe M&M's crispy ofzo.
Prijzig is het wel ja :{ en kan mezelf vaak niet inhouden het in fatsoenlijke porties te eten

Die blauwe zijn nog redelijk gezond :)
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Door dit soort snoepjes loopt de helft van Nederland met een rugzakje rond.

Dan kun je nog beter een hele koe opvreten, levend.
hahah Xd XD
Baby darling doll face honey
pi_216945943
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Blijkbaar niet.
oh.
Baby darling doll face honey
pi_216945946
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?
Soort mini snacks.
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:34:12 #39
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216945947
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke even naar de belangrijke vraag van de dag. Welke m&m's is jullie favoriet?

[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze :~
De standaard. Pinda _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216945952
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook zo'n neefje, als die een M&M ziet begint hij te dansen, krijsen, lempenhengen, broekplassen en over de grond te rollen tegelijkertijd.
die verdomde drugs ook!
pi_216945955
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Prijzig is het wel ja :{ en kan mezelf vaak niet inhouden het in fatsoenlijke porties te eten

Die blauwe zijn nog redelijk gezond :)
[..]
hahah Xd XD
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoeg :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216945957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik was altijd meer van de Smarties.
Die zaten bij ons altijd standaard in de snoeptrommel. Stuk schappelijker prijsje (8> . Ik msi de snoeptrommel van vroeger :'(
Baby darling doll face honey
pi_216945958
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke even naar de belangrijke vraag van de dag. Welke m&m's is jullie favoriet?

[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze :~
ik eet die krengen nooit
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:35:05 #44
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945962
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen. _O- Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:35:31 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945965
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke even naar de belangrijke vraag van de dag. Welke m&m's is jullie favoriet?

[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze :~
Altijd M&M crispy.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:35:32 #46
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_216945966
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Hoe weet je zeker dat lilliputters niet ook anders smaken?
Met een laagje paneermeel en uit de frituur smaakt alles goed.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_216945969
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoeg :')
Die grote gele M&M's, ik heb daar een bepaald beeld bij als jij die probeert op te eten.
graag verwijderen
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:36:03 #48
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_216945972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen. _O- Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Kat gejat geweest ?
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:36:06 #49
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945973
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Met een laagje paneermeel en uit de frituur smaakt alles goed.
Bloed aftappen en als ketchup gebruiken _O_
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216945982
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:34 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
De standaard. Pinda _O_
:9
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik word misselijk na een handje, dus bij mij zou het wel goed gaan, maar ook tegelijkertijd de reden dat ik ze niet in huis haal. Ik vind ze duur en niet lekker genoeg :')
Hm, dan blijf maar tresor eten. En boerderijchips. En ehmmmm
Baby darling doll face honey
pi_216945989
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen. _O- Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
graag verwijderen
pi_216945997
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die grote gele M&M's, ik heb daar een bepaald beeld bij als jij die probeert op te eten.
Wil je mij buiten dat beeld laten? :{w
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:37:41 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945999
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Kat gejat geweest ?
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_216946001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:9
[..]
Hm, dan blijf maar tresor eten. En boerderijchips. En ehmmmm
:o Je herinnert mijn lievelingsdingen om te eten
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946002
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wil je mij buiten dat beeld laten? :{w
Handjes eromheen zo.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:38:06 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946003
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
Mijn kat rent braaf naar binnen voor de kattenbak dus geen idee wat je zegt.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop. :')
wist ze niet dat hedwig van jou was?
pi_216946011
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Handjes eromheen zo.
:') :') :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:38:43 #59
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_216946013
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Die blauwe zijn nog redelijk gezond :)

Wat is er dan gezonder aan de blauwe dan aan al die andere?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_216946015
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
op elk briefje 1 letter dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')