Ik zie ze toch regelmatig schoonmaken, zo vies zal het er niet zijnquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:09 schreef Ebinas het volgende:
Moeten ze schoonmaken, wss omdat het goor is geworden.
Gaat BB ze belonen als het goed schoon is
Lijkt mij ook idd dat idee heb ik al langer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:18 schreef riri het volgende:
Gewoon eng hoe die Charise zich de hele tijd vastplakt aan Milena, volgens mij moet je met haar echt oppassen buiten dat huis, een ziekelijke stalker lijkt ze me daar
Ik denk dat je onzin praatquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:18 schreef riri het volgende:
Gewoon eng hoe die Charise zich de hele tijd vastplakt aan Milena, volgens mij moet je met haar echt oppassen buiten dat huis, een ziekelijke stalker lijkt ze me daar
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:21 schreef engine het volgende:
Jolien doet het aftrekken.
Keanu jaloers. Hij vindt het aftrekken ook leuk.
Denk jordy omdat die een brood aan het maken is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
5 minuten geleden in de toiletten:
Sharice: er is weer maar ene die niet wil kuisen, 2x raden wie
Milena: wie?
Sharice: ah wel, je weet wel, "de ideale man" (op snerend toontje)
Milena: ah ja die, 'k had het wel door hoor
Maar ik niet. Over wie hadden ze het?
Keanu had al angstquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:24 schreef Puzzie het volgende:
Kunnen ze straks eindelijk recht in de spiegel kijken , zou dat schrikken zijn?
En die zei al dat hij de hele keuken ging doen als ie klaar was met het brood...quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Denk jordy omdat die een brood aan het maken is.
Sorry, ik las het dyslectisch; ik zie hem buiten aan zijn fluit trekken...quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:15 schreef Ebinas het volgende:
Keanu doet niets?, ik zie hem buiten aan zijn haar frutten
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, ik las het dyslectisch; ik zie hem buiten aan zijn fluit trekken...
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:21 schreef engine het volgende:
Jolien doet het aftrekken.
Keanu jaloers. Hij vindt het aftrekken ook leuk.
Jordy is nog al van het poetsen af en toe. heeft ook al eens met Jane alle ramen gelapt. Zie die meiden niet veel doen, soms wat koken, en verder beetje liggen hier of daarquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
En die zei al dat hij de hele keuken ging doen als ie klaar was met het brood...
Hij maakt er anders wel héél sexy dansmoves bij, bij dat ramen lappenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:30 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
![]()
Zonder context wordt het wel heel goor hier.
Ik denk ook dat ze Mattie bedoelden, en niet Jordyquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:30 schreef Gust.F het volgende:
En wat doet tamme Matt, niets zoals gewoonlijk
Zou inderdaad meer passen bij de sneer "de ideale man"quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze Mattie bedoelden, en niet Jordy
Als het echt zo is dat hij morgen weggaat in ruil voor Milena of Sharice dan ben ik uitgekekenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje zingt steeds I'm coming home, vertel de wereld dat ik thuis kom.
Is dat een hint voor morgen?
Me2quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat hij morgen weggaat in ruil voor Milena of Sharice dan ben ik uitgekeken
De ideale man ? wie is dat dan..quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
5 minuten geleden in de toiletten:
Sharice: er is weer maar ene die niet wil kuisen, 2x raden wie
Milena: wie?
Sharice: ah wel, je weet wel, "de ideale man" (op snerend toontje)
Milena: ah ja die, 'k had het wel door hoor
Maar ik niet. Over wie hadden ze het?
Ik ook..quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat hij morgen weggaat in ruil voor Milena of Sharice dan ben ik uitgekeken
Mattiequote:Op donderdag 27 februari 2025 17:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De ideale man ? wie is dat dan..
mattie?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De ideale man ? wie is dat dan..
Volgens mij ook. Maar ze snappen niet dat hij z'n handen in t deeg had , sukkels zijn t .quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Die ligt te slapen zag ik net in een flits. En Jordy is de stofzuiger uit elkaar aan het halen..quote:
Zullen ze ooit wel eens van legen hebben gehoord......quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ligt te slapen zag ik net in een flits. En Jordy is de stofzuiger uit elkaar aan het halen..
maar als het over "de ideale man" gaat, denk ik dat ze eerder mattie bedoelen dan Jordyquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ligt te slapen zag ik net in een flits. En Jordy is de stofzuiger uit elkaar aan het halen..
Ja dat denk ik ook maar dan snerend want ik denk dat ze bedoelen dat hij zelf denkt de ideale man te zijn..quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als het over "de ideale man" gaat, denk ik dat ze eerder mattie bedoelen dan Jordy
Denk ik ook....uitgescheten en doorgetrokken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als het over "de ideale man" gaat, denk ik dat ze eerder mattie bedoelen dan Jordy
Nee, was ook iets te snel met mijn mening.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze toch regelmatig schoonmaken, zo vies zal het er niet zijn
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, was ook iets te snel met mijn mening.![]()
Om spiegels vrij te spelen waarschijnlijk
Goeiequote:Op donderdag 27 februari 2025 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, was ook iets te snel met mijn mening.![]()
Om spiegels vrij te spelen waarschijnlijk
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, ik las het dyslectisch; ik zie hem buiten aan zijn fluit trekken...
Oh dan ligt er straks weer een half brood onder zijn kussenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Jordy maakt juist hartstikke veel schoon, ik denk axelquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denkt hij zeker. Dat roept hij ook dagelijks. Hoe lief, eerlijk, begripvol, gevoelig, verstandig, meelevend, vergevingsgezind hij wel niet is. En dan zal ik nog wel wat goede eigenschappen van hem vergeten, maar die noemt hij vast zelf nog wel een aantal keer voor hij naar huis gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar dan snerend want ik denk dat ze bedoelen dat hij zelf denkt de ideale man te zijn..
Axel zie ik regelmatig schoon makenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jordy maakt juist hartstikke veel schoon, ik denk axel
Alleen afwassenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Axel zie ik regelmatig schoon maken
Axel doet niet veel nee, gaat nu bloemen schikken met het restje bloemenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jordy maakt juist hartstikke veel schoon, ik denk axel
Ik zag hem onder andere gisteren nog met de stofzuiger in de weerquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Alleen afwassen
Gaf hij van de week ook toe
ik heb al gegoogeldquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Rhosyn het volgende:
Poleerdoek zegt Jordy...moet ik nu googlen of weet iemand hier wat dat is ...
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie hem best vaak met een stofzuiger en inderdaad vaak afwassen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag hem onder andere gisteren nog met de stofzuiger in de weer
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie hem best vaak met een stofzuiger en inderdaad vaak afwassen.
En Axel doet heel vaak wat anderen van hem vragen.
AAAA hotel BB dat vond ik geweldig..en het stopte ineensquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.
Die moesten dan ook de glazen poleren.....(schoonwrijven met een doek)
Axel kan niet koken vertelde hij gisteren, hij kan alleen pannenkoeken en eieren bakken en koffie zetten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:58 schreef Ebinas het volgende:
Axel wast af omdat hij niet wil/kan koken.
Dat is dan toch prima? Beter dat dan dat hij het eten loopt te verkloten. En stofzuigen doet hij ook regelmatig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:58 schreef Ebinas het volgende:
Axel wast af omdat hij niet wil/kan koken.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier regent het ook .. het komt nu wel heel dichtbij.
Ja zeker is dat dikke prima.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan toch prima? Beter dat dan dat hij het eten loopt te verkloten. En stofzuigen doet hij ook regelmatig.
Die is goed ziek van de hoofdpijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus ligt echt bewegingsloos op bed al een tijdje
Poeleren is dacht ik iets met koken te maken maar poleerdoek geen idee.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zei zojuist dat het daar regent.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:02 schreef Rhosyn het volgende:
Het licht is nu mooi daar..ondergaande zon?
Dat was nog eens een leuke reallivesoap.....met echt alles erin optedens verkoop dingen eten je kan het niet zo gek opnoemen en de de lol .quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.
Bonnie St. Claire?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Oh heerlijk. die humor samen met ferry die altijd een oogje in het zeil hield met haar en Fiona altijd haar naar beneden drukte. Terwijl Bonnie nooit zeurde.quote:
Ik denk dat ze niet eens het verschil wetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat stoofvlees staat eerder te koken als te sudderen
Dus datquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens het verschil weten
Grote stappen snel thuis. Maar dat gaat niet op voor stoofvleesquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens het verschil weten
Ik lees net op google dat stoofvlees taai wordt als je het laat koken ipv sudderen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat stoofvlees staat eerder te koken als te sudderen
Sharice heeft iets bij iemand opgemerkt, geen idee wat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn die 2 nou tijdens het schoonmaken nou ook nog aan het roddelen? dat is toch wel het toppunt dan hoor
Omdat ze niet willen dat camera/mics of andere bewoners horen of doorhebben over wie of wat ze het hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Sharice heeft iets bij iemand opgemerkt, geen idee wat.
Die 2 hebben ook een heel bijzondere manier van communiceren
Lol, vanmiddag niet gekeken?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:25 schreef Gust.F het volgende:
Die Matt heeft een streepje voor bij BB, mag slapen overdag, draagt weinig of nooit zijn pins,... en kom nu niet af dat hij ziek is, pfff
Ja gaat volgens mij over Axel dat hij meer in milena ziet,hij stond vanmiddag achter haar dicht tegen haar en deed toen ze jas om haar heen terwijl hij hem aanhad .quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik hoorde sharice aan milena vragen of ze gisteren een beetje geil was. Daarna negreep ik het niet meer want milena verstond het niet en sharice begon toen in raadsels te praten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ruim een uur voor het poetsen begon, had iemand al gezegd dat Matti ziek was.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:25 schreef Gust.F het volgende:
Die Matt heeft een streepje voor bij BB, mag slapen overdag, draagt weinig of nooit zijn pins,... en kom nu niet af dat hij ziek is, pfff
ja klopt, ik had ook "geil" gehoord en dacht dat ik het verkeerd verstaan had.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoorde sharice aan milena vragen of ze gisteren een beetje geil was. Daarna negreep ik het niet meer want milena verstond het niet en sharice begon toen in raadsels te praten.
Als je het aan vraagt in de dagboekkamer met een geldige reden mag je wel slapen op bed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ruim een uur voor het poetsen begon, had iemand al gezegd dat Matti ziek was.
En andere bewoners die zich al eens ziek voelden, hebben ook altijd het privilege van beetje slapen gekregen.
moddervet, zwemt in de oliequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Aardappels zijn 1 kleffe bende goh wat kunnen ze koken he
Ja echt he. Waarom gebakken aardappelen bij stoofvlees. Je hebt jus van het vlees dat is lekker bij gekookte aardappelen..quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Aardappels zijn 1 kleffe bende goh wat kunnen ze koken he
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:28 schreef chufi het volgende:
Hoe maak je puree van gebakken aardappels
Dat vlees is zo ook koudquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Waarom gebakken aardappelen bij stoofvlees. Je hebt jus van het vlees dat is lekker bij gekookte aardappelen..
Zal wel weer iets Belgisch zijn..
Oven aan het voorverwarmen en wachten tot het brood er in kanquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:31 schreef Krambo het volgende:
Staat Jordy nou z'n brood te bewonderen?
In België eten we ons stoofvlees standaard met frietjes.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Waarom gebakken aardappelen bij stoofvlees. Je hebt jus van het vlees dat is lekker bij gekookte aardappelen..
Zal wel weer iets Belgisch zijn..
Nou, gebakken aardappelen lijkt een beetje op frietjes...quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In België eten we ons stoofvlees standaard met frietjes.
Dus dit, nee hoor, niet typisch Belgisch
Frietje zoervleisjquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In België eten we ons stoofvlees standaard met frietjes.
Dus dit, nee hoor, niet typisch Belgisch
Aardappelen voor zoveel mensen gaat niet in de aifryer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze wilden de frietjes in de airfryer bakken, maar hebben er nu een vette soort aardapelmeuk van gemaakt.
en veel te veel olie. of je moet ze frituren in de olie of bakken, maar niet laten zwemmen in de oliequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die bakaardappels hebben niet eens de tijd om te bruinen, ze blijven maar scheppen
tot het puree is
maar het vlees hoort toch helemaal uit elkaar te vallen en geen stukken vlees meer?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het is eigenlijk hachee maar dan zonder ui..
Charice gestemd...quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Sharice komt net onder Milena in de poll van Salar. Zou het jammer vinden, heb liever dat Milena vertrekt
Ik was vorig jaar ff in België en ging de patatzaak in en vroeg graag 2 patatjes oorlog. Ze kwamen niet meer bij en zeiden, wat is dat?🤣🤣quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, gebakken aardappelen lijkt een beetje op frietjes...
Ik denk gewoon een lastig kind die niks lust en niks wilt en altijd moeilijk doet...quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:45 schreef BigBreg83 het volgende:
In welke kelder is keanu opgegroeid? Die kent écht veel dingen niet
Even gefikst voor jequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:46 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ff in België en ging de patatzaak de frituur in en vroeg graag 2 patatjes oorlog. Ze kwamen niet meer bij en zeiden, wat is dat?🤣🤣
We kunnen nog stemmen toe morgenavond 21:30quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Sharice komt net onder Milena in de poll van Salar. Zou het jammer vinden, heb liever dat Milena vertrekt
Op FB staat het momenteel 80% Jane, 10% Sharice, 10% Milenaquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat ze wel een bordje hebben weggezet voor hem?? Aangezien ik pootje de pan zie uitlikken??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gegeten, en het hele bordje leeg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat zowel een bordje hebben weggezet voor hem?? Aangezien ik pootje de pan zie uitlikken??
Mattie was gewoon aan het etenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel een bordje hebben weggezet voor hem?? Aangezien ik pootje de pan zie uitlikken??
Dan maar charice gestemdquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Ah oké, ik zette het net weer aan toen pootje de pan schoonmaakte...quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft gegeten, en het hele bordje leeg.
Van mij mag hij zeker nog even blijven. Ik ben eigenlijk erg benieuwd of hij en Sharice zich wat minder negatief gaan gedragen eens Milena naar huis is. Indien niet, mogen ze ook gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Toch vind ik Pootje een leuke kop hebben.
Moet ie op bed gaan liggenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme Mattie, ligt hij op de bank, gaan ze daar beetje springen en herrie maken
oh ja kom vooral niet aan MIlena want dan word Sharice jaloers hahahahquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja gaat volgens mij over Axel dat hij meer in milena ziet,hij stond vanmiddag achter haar dicht tegen haar en deed toen ze jas om haar heen terwijl hij hem aanhad .
Daar maakt shariche heel punt van
Altijd leuk om naar te kijken, zie dit liever dan dat ze bezig zijn met medebewoners te analyseren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben lol! En Keanu is wel een goede leraar.
Geen klachten gehoord.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef chufi het volgende:
Was dat stoofvlees nu een beetje gelukt of ??
Ze hebben het gewoon naar binnen geschoven in een aantal minuten. Dus ik denk het wel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef chufi het volgende:
Was dat stoofvlees nu een beetje gelukt of ??
Hm je vergeet Keanu?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah.. ik heb ze gezien ... alleen Jane.
Eerst was het goed. Toen was iedereen in beeld. Totdat de twinstream kwam. Toen besloten ze in te zoemen enzoquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een ontzettend slecht camera werk trouwens.
Eens, te veel close-up.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een ontzettend slecht camera werk trouwens.
Net hadden ze een mooi overzichts-shot.. maar ze moesten weer zoomen...quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Eerst was het goed. Toen was iedereen in beeld. Totdat de twinstream kwam. Toen besloten ze in te zoemen enzo
ja koppijn is echt vreselijk ( heb zelf migraine) dus begrijp Mattie wel beetjequote:
ja inderdaad dat is wat hij doet dus hij had er wel even eerder mee kunnen beginnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
't werd eens tijd, zo na 2 maand!
Beter dan bankhangen om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:22 schreef Lrod01 het volgende:
Niveautje basisschool groep 6 dit. Ik ga maar weer wat anders doen.
vind Jolien het ook wel goed doen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
De enige die kan dansen (behalve Keanu) is Jane. Alhoewel ik Milena en Sharice nog niet aan het werk heb gezien.
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien stond steeds verstopt, maar die danst ook wel goed.
die krijgt Pirveles later hahaquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat shot van Matt er tussendoor![]()
[ afbeelding ]
Tiktok hitje op het moment, dat Niels met zijn kinderen wel gedaan had.quote:
Zou best kunnen. Want volgens mij maakt niels toch dans tiktoks met z'n kinderen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:24 schreef Ireth het volgende:
Dus keanu heeft dit dansje van Niels geleerd????
Die staat nu alweer regelmatig met zijn zoontjes te TikTok dansen iddquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Want volgens mij maakt niels toch dans tiktoks met z'n kinderen?
Maat waarom hebben wij die dans dan nooit gezien van niels in BB?
bij sommige is het nooit goed hahaquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beter dan bankhangen om naar te kijken
Is op stream geweest. Niels, Keanu en Jordy waren dat toen aan het doen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Want volgens mij maakt niels toch dans tiktoks met z'n kinderen?
Maat waarom hebben wij die dans dan nooit gezien van niels in BB?
SPOILER: Daar is deze ook van:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
hey hij breekt af whahahahquote:
ja? Ze ging er al bij gaan zitten bij laatste herhalingquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:32 schreef kater1 het volgende:
Milena kan ook dansen, eerlijk is eerlijk
moesten hem even opzoekenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:44 schreef engine het volgende:
Jolien en Pootje aan het carnavallen denk ik.
Ze hadden best ook buiten naast de douches 2 wc's kunnen makenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:50 schreef Verity het volgende:
De bewoners vinden het ook te lang duren. Je zou maar nodig naar de wc moeten!
Zitten 3 belgen op de bank, zegt Sharice mag ik in het midden naast Milena zitten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:44 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice en Milena hadden liever drie Belgen erop gehad.
Milena ziet er niet happy uit.
Gewoon een Dixiequote:Op donderdag 27 februari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hadden best ook buiten naast de douches 2 wc's kunnen maken![]()
Met zo'n hartje in de deur en dan voor het campinggevoel met een rol onder je arm naar de plee toe
Helemaal niks mis met een bakkie pleur. Gewoon een Rotterdams bakkiequote:Op donderdag 27 februari 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
Ik heb liever een kopje koffie dan een bakkie pleur.
Vreselijk ding iddquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Sharice heeft weer die lelijke trui aan
Dat hadden ze zeker, vooral omdat ze vaker de tussendeur op slot hebben zittenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hadden best ook buiten naast de douches 2 wc's kunnen maken![]()
Met zo'n hartje in de deur en dan voor het campinggevoel met een rol onder je arm naar de plee toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |