Jane zei zojuist dat het daar regent.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:02 schreef Rhosyn het volgende:
Het licht is nu mooi daar..ondergaande zon?
Dat was nog eens een leuke reallivesoap.....met echt alles erin optedens verkoop dingen eten je kan het niet zo gek opnoemen en de de lol .quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.
Die moesten dan ook de glazen poleren.....(schoonwrijven met een doek)
Bonnie St. Claire?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.
Die moesten dan ook de glazen poleren.....(schoonwrijven met een doek)
Oh heerlijk. die humor samen met ferry die altijd een oogje in het zeil hield met haar en Fiona altijd haar naar beneden drukte. Terwijl Bonnie nooit zeurde.quote:
Ik denk dat ze niet eens het verschil wetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat stoofvlees staat eerder te koken als te sudderen
Dus datquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens het verschil weten
Grote stappen snel thuis. Maar dat gaat niet op voor stoofvleesquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens het verschil weten
Ik lees net op google dat stoofvlees taai wordt als je het laat koken ipv sudderen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat stoofvlees staat eerder te koken als te sudderen
Sharice heeft iets bij iemand opgemerkt, geen idee wat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn die 2 nou tijdens het schoonmaken nou ook nog aan het roddelen? dat is toch wel het toppunt dan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |