Jane zei zojuist dat het daar regent.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:02 schreef Rhosyn het volgende:
Het licht is nu mooi daar..ondergaande zon?
Dat was nog eens een leuke reallivesoap.....met echt alles erin optedens verkoop dingen eten je kan het niet zo gek opnoemen en de de lol .quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.
Die moesten dan ook de glazen poleren.....(schoonwrijven met een doek)
Bonnie St. Claire?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.
Die moesten dan ook de glazen poleren.....(schoonwrijven met een doek)
Oh heerlijk. die humor samen met ferry die altijd een oogje in het zeil hield met haar en Fiona altijd haar naar beneden drukte. Terwijl Bonnie nooit zeurde.quote:
Ik denk dat ze niet eens het verschil wetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat stoofvlees staat eerder te koken als te sudderen
Dus datquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens het verschil weten
Grote stappen snel thuis. Maar dat gaat niet op voor stoofvleesquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens het verschil weten
Ik lees net op google dat stoofvlees taai wordt als je het laat koken ipv sudderen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat stoofvlees staat eerder te koken als te sudderen
Sharice heeft iets bij iemand opgemerkt, geen idee wat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn die 2 nou tijdens het schoonmaken nou ook nog aan het roddelen? dat is toch wel het toppunt dan hoor
Omdat ze niet willen dat camera/mics of andere bewoners horen of doorhebben over wie of wat ze het hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Sharice heeft iets bij iemand opgemerkt, geen idee wat.
Die 2 hebben ook een heel bijzondere manier van communiceren
Lol, vanmiddag niet gekeken?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:25 schreef Gust.F het volgende:
Die Matt heeft een streepje voor bij BB, mag slapen overdag, draagt weinig of nooit zijn pins,... en kom nu niet af dat hij ziek is, pfff
Ja gaat volgens mij over Axel dat hij meer in milena ziet,hij stond vanmiddag achter haar dicht tegen haar en deed toen ze jas om haar heen terwijl hij hem aanhad .quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik hoorde sharice aan milena vragen of ze gisteren een beetje geil was. Daarna negreep ik het niet meer want milena verstond het niet en sharice begon toen in raadsels te praten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ruim een uur voor het poetsen begon, had iemand al gezegd dat Matti ziek was.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:25 schreef Gust.F het volgende:
Die Matt heeft een streepje voor bij BB, mag slapen overdag, draagt weinig of nooit zijn pins,... en kom nu niet af dat hij ziek is, pfff
ja klopt, ik had ook "geil" gehoord en dacht dat ik het verkeerd verstaan had.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoorde sharice aan milena vragen of ze gisteren een beetje geil was. Daarna negreep ik het niet meer want milena verstond het niet en sharice begon toen in raadsels te praten.
Als je het aan vraagt in de dagboekkamer met een geldige reden mag je wel slapen op bed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ruim een uur voor het poetsen begon, had iemand al gezegd dat Matti ziek was.
En andere bewoners die zich al eens ziek voelden, hebben ook altijd het privilege van beetje slapen gekregen.
moddervet, zwemt in de oliequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Aardappels zijn 1 kleffe bende goh wat kunnen ze koken he
Ja echt he. Waarom gebakken aardappelen bij stoofvlees. Je hebt jus van het vlees dat is lekker bij gekookte aardappelen..quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Aardappels zijn 1 kleffe bende goh wat kunnen ze koken he
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:28 schreef chufi het volgende:
Hoe maak je puree van gebakken aardappels
Dat vlees is zo ook koudquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Waarom gebakken aardappelen bij stoofvlees. Je hebt jus van het vlees dat is lekker bij gekookte aardappelen..
Zal wel weer iets Belgisch zijn..
Oven aan het voorverwarmen en wachten tot het brood er in kanquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:31 schreef Krambo het volgende:
Staat Jordy nou z'n brood te bewonderen?
In België eten we ons stoofvlees standaard met frietjes.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Waarom gebakken aardappelen bij stoofvlees. Je hebt jus van het vlees dat is lekker bij gekookte aardappelen..
Zal wel weer iets Belgisch zijn..
Nou, gebakken aardappelen lijkt een beetje op frietjes...quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In België eten we ons stoofvlees standaard met frietjes.
Dus dit, nee hoor, niet typisch Belgisch
Frietje zoervleisjquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In België eten we ons stoofvlees standaard met frietjes.
Dus dit, nee hoor, niet typisch Belgisch
Aardappelen voor zoveel mensen gaat niet in de aifryer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze wilden de frietjes in de airfryer bakken, maar hebben er nu een vette soort aardapelmeuk van gemaakt.
en veel te veel olie. of je moet ze frituren in de olie of bakken, maar niet laten zwemmen in de oliequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die bakaardappels hebben niet eens de tijd om te bruinen, ze blijven maar scheppen
tot het puree is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |