ik heb al gegoogeldquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Rhosyn het volgende:
Poleerdoek zegt Jordy...moet ik nu googlen of weet iemand hier wat dat is ...
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie hem best vaak met een stofzuiger en inderdaad vaak afwassen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag hem onder andere gisteren nog met de stofzuiger in de weer
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie hem best vaak met een stofzuiger en inderdaad vaak afwassen.
En Axel doet heel vaak wat anderen van hem vragen.
AAAA hotel BB dat vond ik geweldig..en het stopte ineensquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
nu krijg ik flashbacks naar hotel BB met viola holt en , kom even niet op de naam, dat dronken droppie.
Die moesten dan ook de glazen poleren.....(schoonwrijven met een doek)
Axel kan niet koken vertelde hij gisteren, hij kan alleen pannenkoeken en eieren bakken en koffie zetten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:58 schreef Ebinas het volgende:
Axel wast af omdat hij niet wil/kan koken.
Dat is dan toch prima? Beter dat dan dat hij het eten loopt te verkloten. En stofzuigen doet hij ook regelmatig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:58 schreef Ebinas het volgende:
Axel wast af omdat hij niet wil/kan koken.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier regent het ook .. het komt nu wel heel dichtbij.
Ja zeker is dat dikke prima.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan toch prima? Beter dat dan dat hij het eten loopt te verkloten. En stofzuigen doet hij ook regelmatig.
Die is goed ziek van de hoofdpijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus ligt echt bewegingsloos op bed al een tijdje
Poeleren is dacht ik iets met koken te maken maar poleerdoek geen idee.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Rhosyn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |