Zullen ze ooit wel eens van legen hebben gehoord......quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ligt te slapen zag ik net in een flits. En Jordy is de stofzuiger uit elkaar aan het halen..
maar als het over "de ideale man" gaat, denk ik dat ze eerder mattie bedoelen dan Jordyquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ligt te slapen zag ik net in een flits. En Jordy is de stofzuiger uit elkaar aan het halen..
Ja dat denk ik ook maar dan snerend want ik denk dat ze bedoelen dat hij zelf denkt de ideale man te zijn..quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als het over "de ideale man" gaat, denk ik dat ze eerder mattie bedoelen dan Jordy
Denk ik ook....uitgescheten en doorgetrokken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als het over "de ideale man" gaat, denk ik dat ze eerder mattie bedoelen dan Jordy
Nee, was ook iets te snel met mijn mening.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze toch regelmatig schoonmaken, zo vies zal het er niet zijn
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, was ook iets te snel met mijn mening.![]()
Om spiegels vrij te spelen waarschijnlijk
Goeiequote:Op donderdag 27 februari 2025 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, was ook iets te snel met mijn mening.![]()
Om spiegels vrij te spelen waarschijnlijk
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, ik las het dyslectisch; ik zie hem buiten aan zijn fluit trekken...
Oh dan ligt er straks weer een half brood onder zijn kussenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Denk jordy omdat die een brood aan het maken is.
Jordy maakt juist hartstikke veel schoon, ik denk axelquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Denk jordy omdat die een brood aan het maken is.
Dat denkt hij zeker. Dat roept hij ook dagelijks. Hoe lief, eerlijk, begripvol, gevoelig, verstandig, meelevend, vergevingsgezind hij wel niet is. En dan zal ik nog wel wat goede eigenschappen van hem vergeten, maar die noemt hij vast zelf nog wel een aantal keer voor hij naar huis gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar dan snerend want ik denk dat ze bedoelen dat hij zelf denkt de ideale man te zijn..
Axel zie ik regelmatig schoon makenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jordy maakt juist hartstikke veel schoon, ik denk axel
Alleen afwassenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Axel zie ik regelmatig schoon maken
Axel doet niet veel nee, gaat nu bloemen schikken met het restje bloemenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jordy maakt juist hartstikke veel schoon, ik denk axel
Ik zag hem onder andere gisteren nog met de stofzuiger in de weerquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Alleen afwassen
Gaf hij van de week ook toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |