Ik zie ze toch regelmatig schoonmaken, zo vies zal het er niet zijnquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:09 schreef Ebinas het volgende:
Moeten ze schoonmaken, wss omdat het goor is geworden.
Gaat BB ze belonen als het goed schoon is
Lijkt mij ook idd dat idee heb ik al langer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:18 schreef riri het volgende:
Gewoon eng hoe die Charise zich de hele tijd vastplakt aan Milena, volgens mij moet je met haar echt oppassen buiten dat huis, een ziekelijke stalker lijkt ze me daar
Ik denk dat je onzin praatquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:18 schreef riri het volgende:
Gewoon eng hoe die Charise zich de hele tijd vastplakt aan Milena, volgens mij moet je met haar echt oppassen buiten dat huis, een ziekelijke stalker lijkt ze me daar
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:21 schreef engine het volgende:
Jolien doet het aftrekken.
Keanu jaloers. Hij vindt het aftrekken ook leuk.
Denk jordy omdat die een brood aan het maken is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
5 minuten geleden in de toiletten:
Sharice: er is weer maar ene die niet wil kuisen, 2x raden wie
Milena: wie?
Sharice: ah wel, je weet wel, "de ideale man" (op snerend toontje)
Milena: ah ja die, 'k had het wel door hoor
Maar ik niet. Over wie hadden ze het?
Keanu had al angstquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:24 schreef Puzzie het volgende:
Kunnen ze straks eindelijk recht in de spiegel kijken , zou dat schrikken zijn?
En die zei al dat hij de hele keuken ging doen als ie klaar was met het brood...quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Denk jordy omdat die een brood aan het maken is.
Sorry, ik las het dyslectisch; ik zie hem buiten aan zijn fluit trekken...quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:15 schreef Ebinas het volgende:
Keanu doet niets?, ik zie hem buiten aan zijn haar frutten
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, ik las het dyslectisch; ik zie hem buiten aan zijn fluit trekken...
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:21 schreef engine het volgende:
Jolien doet het aftrekken.
Keanu jaloers. Hij vindt het aftrekken ook leuk.
Jordy is nog al van het poetsen af en toe. heeft ook al eens met Jane alle ramen gelapt. Zie die meiden niet veel doen, soms wat koken, en verder beetje liggen hier of daarquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
En die zei al dat hij de hele keuken ging doen als ie klaar was met het brood...
Hij maakt er anders wel héél sexy dansmoves bij, bij dat ramen lappenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:30 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
![]()
Zonder context wordt het wel heel goor hier.
Ik denk ook dat ze Mattie bedoelden, en niet Jordyquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:30 schreef Gust.F het volgende:
En wat doet tamme Matt, niets zoals gewoonlijk
Zou inderdaad meer passen bij de sneer "de ideale man"quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze Mattie bedoelden, en niet Jordy
Als het echt zo is dat hij morgen weggaat in ruil voor Milena of Sharice dan ben ik uitgekekenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje zingt steeds I'm coming home, vertel de wereld dat ik thuis kom.
Is dat een hint voor morgen?
Me2quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat hij morgen weggaat in ruil voor Milena of Sharice dan ben ik uitgekeken
De ideale man ? wie is dat dan..quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
5 minuten geleden in de toiletten:
Sharice: er is weer maar ene die niet wil kuisen, 2x raden wie
Milena: wie?
Sharice: ah wel, je weet wel, "de ideale man" (op snerend toontje)
Milena: ah ja die, 'k had het wel door hoor
Maar ik niet. Over wie hadden ze het?
Ik ook..quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat hij morgen weggaat in ruil voor Milena of Sharice dan ben ik uitgekeken
Mattiequote:Op donderdag 27 februari 2025 17:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De ideale man ? wie is dat dan..
mattie?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De ideale man ? wie is dat dan..
Volgens mij ook. Maar ze snappen niet dat hij z'n handen in t deeg had , sukkels zijn t .quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Denk jordy omdat die een brood aan het maken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |