Ik zit al een tijdje te denken dat Jolien misschien trouw is aan de oude vrienden van Jeffrey. En daarom bij ze blijft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
Zie Jolien het gezellig hebben met 2 bewoners waar Jef een bloedhekel aan had.
Jane kon dat hele gebeuren niet dus vandaar dat ze het zo komisch vind geloof ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap dat lachen niet. Wat is er zo leuk dan..
Is zelfs een hele wikipedia-pg vanquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
steen papier schaar, is een spelletje om te doen wie eventueel kan beginnen met een ander spel Schaar knipt papier dus wint daarvan, steen wint van schaar, en geloof dat papier van steen wint
Ach waarom, ze hebben lolquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:25 schreef czvt het volgende:
[..]
De ouders, vrienden en familie van Jordy en Keanu moeten zich nu toch wel schamen over hun gedrag.
Ik snap het ook niet. Waarschijnlijk omdat ze niets anders hebben waar ze om kunnen lachenquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap dat lachen niet. Wat is er zo leuk dan..
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:34 schreef engine het volgende:
Pootje probeert te ontsnappen via de vending machine
Denk ook dat laatste.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Waarschijnlijk omdat ze niets anders hebben waar ze om kunnen lachen
Ik vind het inderdaad ook nogal eens een "gemaakt" lachjequote:Op donderdag 27 februari 2025 16:36 schreef Lrod01 het volgende:
Kun je ook eens normaal doen Jane ipv dat constante overdreven gechiegel om letterlijk ieder dingetje dat niet eens grappig is. Je bent geen 5 meer.
Ja dat is het ook. Beetje over de top...het zorgt er wel voor dat anderen gaan mee lachen en zorgt voor fijne stofjes in je hersens. Nep lachen of echt lachen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook nogal eens een "gemaakt" lachje
En? Is het lekker?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:43 schreef spapaars het volgende:
Botermals en 5 min in de magnetron ipv van uren pruttelen.
[ afbeelding ]
Ja veel te hardquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
Het pruttelt best hard
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????
Edity; Ik lees het verkeerd. Je bedoelt in de grote slaapkamer ipv kleine of toch thuis.
Pootje wordt gegijzeld door BB tot na de exit...hopelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:36 schreef spapaars het volgende:
Daar ligt Den Poot weer
[ afbeelding ]
Ik snap haar bepaalde humor ook niet....soms stort ze op de grond van het lachen en begrijp echt niet waar die lol vandaan komt.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:36 schreef Lrod01 het volgende:
Kun je ook eens normaal doen Jane ipv dat constante overdreven gechiegel om letterlijk ieder dingetje dat niet eens grappig is. Je bent geen 5 meer.
Die hoopt dat BB geld gaat bieden om te vertrekken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pootje wordt gegijzeld door BB tot na de exit...hopelijk.
Daar snapte ik dus niks van. Ik keek alleen naar Jolien en die fles en dacht wat pruttelt daar dan aan. Kwartjes vallen soms laatquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
Het pruttelt best hard
[ afbeelding ]
Er gebeurd niks.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Al zes minuten geen post meer gezien. Fok weer kapot?
Ik schrok alquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er gebeurd niks.
De stilte voor het eten denk ik. Het zal best lekker ruiken nu daar.
In deze fase nog net te vroeg denk ik. Richting de finale denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hoopt dat BB geld gaat bieden om te vertrekken.
En dat is ook eerder al gebeurd.
Er gebeurd niet, we zien er een koken, tweee op de bank hangen en horen Jane schaterlachenquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Al zes minuten geen post meer gezien. Fok weer kapot?
Haha!quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar snapte ik dus niks van. Ik keek alleen naar Jolien en die fles en dacht wat pruttelt daar dan aan. Kwartjes vallen soms laat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |