blonTquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:52 schreef Jockari het volgende:
Jolien begrijpt niet waarom ze geen vliegtuigen ziet opstijgen, enkel landen... Leg maar uit dat die via een andere baan opstijgen.
Ze draagt zijn badge.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef czvt het volgende:
[..]
Denkt hij nou echt dat hij met Jolien verder kan? Absoluut niet gezien de meningsverschillen die ze reeds hadden.
Ik trap er ook niet inquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan slecht tegen dat onschuldige gedrag van Jolien.
* Jockari ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
Jolien vindt vliegtuigen fascinerend
Ik ook, vooral als ze laag overkomen zoals nuquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als ze laag overkomen zoals nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bijna een buurvrouw van Schiphol maar het blijft een wonder......en iets bijzonders......quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
mijn nekharen gaan ervan overeindquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan slecht tegen dat onschuldige gedrag van Jolien.
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:00 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Pootje net wel heel enthousiast zeggen dat hij heel blij gaat zijn als hij zaterdag weer in de gewone slaapkamer kan slapen.
Dus of hij echt weg gaat
De gewone slaapkamer in het BB huis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????
Nee nee, je begreep dat verkeerd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????
Kja hij is goed op de hoogtequote:Op donderdag 27 februari 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
Jezus, jordy lepelt ff wat cijfers en procenten op uit zijn hoofd...
Ik moet al op mijn loonstrook spieken om te kijken wat mijn uurloon is
FOK! deed het vanmorgen niet, ben net wakker.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Stel. Ik heb geen tv. Geen boeken, Geen internet. Ik kan niet naar buiten loeren naar mensen.
Dan slaap ik ook![]()
Mattheus en Jane worden buiten gesnapt op slapen.
( ik loop achter, sorry
Ja, er wordt massaal ingetraptquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn nekharen gaan ervan overeind
maar met een "lief klein kindvrouwtje" act, kom je toch ver, dat zie je maar weer
Dan heb je geluk. Het was zeer frustrerend vanmorgen. Gelukkig wel redelijk snel verholpen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
FOK! deed het vanmorgen niet, ben net wakker.
Welnee, het IS een schatje, al vanaf het begin. Ten tijde van Jeffke wat minder maar het is weer helemaal goedgekomenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Exit-poll op FB al 7.500 stemmen:
Wie mag blijven
• Jane 81%
• Sharice 8%
• Milena 11%
Begrijp ik niks van. Milena is veel gemener dan Charice. En Charice gaat vervelend doen als Milena weg is dus dat is mooi mee genomen. Milena gaat slijmen bij Jane en Mattheus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Exit-poll op FB al 7.500 stemmen:
Wie mag blijven
• Jane 81%
• Sharice 8%
• Milena 11%
Heb ik ook gedaan…nooit gedacht maar ik wil Milena wegquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Begrijp ik niks van. Milena is veel gemener dan Charice. En Charice gaat vervelend doen als Milena weg is dus dat is mooi mee genomen. Milena gaat slijmen bij Jane en Mattheus.![]()
Dus dan maar op Charice stemmen
Laurierblaadjesquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Buiten over maken van stoofvlees
Jolien: ik denk dat er bij ons alcohol wordt ingedaan
Jane: ja vast, witte wijn, of rode wijn of zo
![]()
Jolien: nee bier denk ik.
Jordy: en ontbijtkoek (peperkoek voor de Vlamingen) met mosterd
Uhu, ik ga tactisch op Sharice stemmen. Wil liever Milena weg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Begrijp ik niks van. Milena is veel gemener dan Charice. En Charice gaat vervelend doen als Milena weg is dus dat is mooi mee genomen. Milena gaat slijmen bij Jane en Mattheus.![]()
Ik denk dat ik ook op Sharice stem. Denk dat Milena echt de act met Jane niet vol kan houden en dan probeert ze het bij Matti en Jolien en die zetten haar gewoon weer op de bank.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ga op Milena wilde ik zeggen. Denk Milena echt de act met Jane niet vol kan houden en dan probeert ze het bij Matti en Jolien en die zetten haar gewoon weer op de bank.
Sharice zie ik wel aanpappen met Pootje en Axel en dan Jane die volgt.
Birdie is gewoon snel, en het ging nog allemaal over de streams ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Doe jij een wedstrijdje wie de meeste posten hebt
De ouders, vrienden en familie van Jordy en Keanu moeten zich nu toch wel schamen over hun gedrag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Birdie is gewoon snel, en het ging nog allemaal over de streams ook
Jordy doet een galoperend paard na en heeft lol voor 10
Hij gaat nu uitleggen aan Jane en Jolien hoe het moet
Die vijver moet onderhand vol met slijm zitten denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:25 schreef spapaars het volgende:
Nu, doe maar een aangespoelde potvis door voor de helft in de vijver te gaan liggen.
Liever dit dan krijsende en gillende kleuters die door het huis rondrennen en kussengevechten houden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:25 schreef czvt het volgende:
[..]
De ouders, vrienden en familie van Jordy en Keanu moeten zich nu toch wel schamen over hun gedrag.
steen papier schaar, is een spelletje om te doen wie eventueel kan beginnen met een ander spel Schaar knipt papier dus wint daarvan, steen wint van schaar, en geloof dat papier van steen wintquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zegt: ik verveel me en dan doet Axel iets en dan liggen ze in een deuk.
Steen pier schaar?
Maakt niet uit. Ze hebben veel lol zonder tactisch gezever. De nominaties zijn toch achter de rug.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap dat lachen niet. Wat is er zo leuk dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |