Zal bij hun wel gekookt vlees worden hun kennende in de keukenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Dat vlees moet aangebakken worden en minstens 3 uur sudderen. Ze hebben niet eens een sudderpitje..
Als ze geen boter of margarine hebben wordt het frituren in de olijfolie. Ik weet niet of ze ook nog ui en knoflook hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zal bij hun wel gekookt vlees worden hun kennende in de keuken
Nu je het zegt. hebben ze ook braadboter gekregen? Want in de olijfolie sudderen lukt niet. Je kan geen water bij olie doen..quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zal bij hun wel gekookt vlees worden hun kennende in de keuken
Ja ze gooide me een partij olie in de pan niet normaalquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als ze geen boter of margarine hebben wordt het frituren in de olijfolie. Ik weet niet of ze ook nog ui en knoflook hebben.
Nee volgens mij geen boterquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nu je het zegt. hebben ze ook braadboter gekregen? Want in de olijfolie sudderen lukt niet. Je kan geen water bij olie doen..
Gelukkig niet dat andere vliegspulquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:46 schreef Jockari het volgende:
Was het deze waar Jolien en Axel naar keken ?
[ afbeelding ]
Klopt en balsamico azijn en bruin bier. Tenminste dat doe ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn moeder deed ook altijd een plak ontbijtkoek bij het stoofvlees in
Denkt hij nou echt dat hij met Jolien verder kan? Absoluut niet gezien de meningsverschillen die ze reeds hadden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oh zo mee eens met zijn redeneringen. Zeker over Pootje die wil vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |