blonTquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:52 schreef Jockari het volgende:
Jolien begrijpt niet waarom ze geen vliegtuigen ziet opstijgen, enkel landen... Leg maar uit dat die via een andere baan opstijgen.
Ze draagt zijn badge.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef czvt het volgende:
[..]
Denkt hij nou echt dat hij met Jolien verder kan? Absoluut niet gezien de meningsverschillen die ze reeds hadden.
Ik trap er ook niet inquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan slecht tegen dat onschuldige gedrag van Jolien.
* Jockari ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
Jolien vindt vliegtuigen fascinerend
Ik ook, vooral als ze laag overkomen zoals nuquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als ze laag overkomen zoals nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bijna een buurvrouw van Schiphol maar het blijft een wonder......en iets bijzonders......quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
mijn nekharen gaan ervan overeindquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan slecht tegen dat onschuldige gedrag van Jolien.
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:00 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Pootje net wel heel enthousiast zeggen dat hij heel blij gaat zijn als hij zaterdag weer in de gewone slaapkamer kan slapen.
Dus of hij echt weg gaat
De gewone slaapkamer in het BB huis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????
Nee nee, je begreep dat verkeerd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????
Kja hij is goed op de hoogtequote:Op donderdag 27 februari 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
Jezus, jordy lepelt ff wat cijfers en procenten op uit zijn hoofd...
Ik moet al op mijn loonstrook spieken om te kijken wat mijn uurloon is
FOK! deed het vanmorgen niet, ben net wakker.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Stel. Ik heb geen tv. Geen boeken, Geen internet. Ik kan niet naar buiten loeren naar mensen.
Dan slaap ik ook![]()
Mattheus en Jane worden buiten gesnapt op slapen.
( ik loop achter, sorry
Ja, er wordt massaal ingetraptquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn nekharen gaan ervan overeind
maar met een "lief klein kindvrouwtje" act, kom je toch ver, dat zie je maar weer
Dan heb je geluk. Het was zeer frustrerend vanmorgen. Gelukkig wel redelijk snel verholpen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
FOK! deed het vanmorgen niet, ben net wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |